päivän :)

Back to häröily O

helmiä...*pepsodent* pinkkejä helmiä *sydän* raidallisia helmiä kukallisia helmiä uv-helmiä sinisiä helmiä tähtihelmiä

Kehut töissä *tähti* *hehkuttel*

Conan tulee suomeen! Pakko mennä katsomaan =)

Yllättävän kiva päivä työharjottelussa*hih*

Lotosta tuli 67 euroo, wihuu melkeestää miljonääri *jiihaa*.

mä näin tänään kevätauringon! ihan varmasti näin! :) hittojaks siitä et on vasta tammikuu, enää pari kuukautta niin on kesä. :)

[q]martina, 12.1.2006 15:44:
mä näin tänään kevätauringon! ihan varmasti näin! :) hittojaks siitä et on vasta tammikuu, enää pari kuukautta niin on kesä. :)
[/q]

Kieltämättä tänään kun katselin duunihuoneen ikkunasta ulos näytti ulkona ihan pikkiriikkisen keväiseltä ja se toi kyllä hetkellisesti hyvää mieltä, ainakin tuo sinitaivas oli aika jees, mutta kyllä tämä samalla hieman huolettaa, että mitähän tulevaisuudessa jos ilmastot alkavat heittää enemmänkin häränpyllyä. Tuntuuhan se vähän hassulta, että läheinen laskettelukeskus ei ole vielä saanut avatuksi kuin 2 rinnettä ja kohta on jo helmikuu.

Ystävät..

[q]martina, 11.1.2006 22:42:
vähäks mun uus hiiri on siisti! :)

sain mutsilta sellasen sinisen puoliks läpinäkyvän hiiren, läpinäkyvä osa sisältää nestettä jossa kelluu rantapallo.
oli saanut sen töistä joten anto mulle.
nyt laitoin viimein kiinni koneeseen ja huomasin et läpinäkyvässä osiossa vaihtuu värivalo itestään! vihreä, sininen tai punainen.

kunnon disco-hiiri yeah! :D
[/q]

siis mullehan toi tommonen rantapallohiiri kuuluis!

*tirsk**justjoo*

ostin tänään ennakot laseriin ja pacifigueen ja parit muut bileliput

; D

Elämä on... Eräskin fiktiivinen hahmo kerran ilmaisi: "Elämä on kuin suklaarasia, koskaan ei tiedä mitä saa." Kyllä, elämä on välillä arvaamatonta, mutta ihanaa *sydän*

Mun Nitrous-miksaus pääsi DI.FM:n soittolistalle! Oon niin tohkeissani. *sydän*

Mä sain vihdoin ja viimein koneen töihin! Sitä tosin ei oo kytketty ja hiiri ja näppis puuttuu vielä, mut OMA KONE ja ens viikolla voi ehkä päästä tekee kunnolla töitä

Good Bye Lenin! Mahtava leffa.

oon tulossa terveeks! aamulla olin vielä yhtä kuollut ku kekkosen anoppi, mutta nyt on jo vanha kunnon maailmanvallotus fiilistely meneillään.

käytiin just leffassa. :) oli ihan hyvä kuva, pedofiili faunista huolimatta....

Tuli tässä vaan sellanen olo että elämä on aika jees homma *pepsodent**pepsodent**pepsodent*

Iski hirveä paniikki tulevasta jaksosta koulussa.
Ihmettelin että miten oikein selviän yhdestätoista kurssista yhdessä jaksossa
..kunnes huomasin että siinähän on meidän kaks viimosta jaksoa yhdistetty

eli ei hätiä.
nyt vielä kun keksis sen harjottelupaikan kesäks itselleen...

On jo keskiviikko eli vaan reilu 1,5 työpäivää jälellä tällä viikolla*hihu*

[q]mayah, 3.2.2006 08:11:
Maanantai vapaa!! Ja työhaastattelu kello 13.00

Mainostoimisto Taivas, here I come!
[/q]

Mullakin on työhaastis 13.00, tosin ens viikon keskiviikkona :)

Paikka olis Turun yliopiston genetiikan labra, sinne ku pääsis

Voiih!
Asiat on vaan niiiiiiiin hyvin!
Tosi hyvä olla.
Mä alan olee aika valmis lomalle, stressikin oikeestaan poissa ja kaikki hartioita painavat asiat on selvitetty.
Ai että ku elämä on ihanaa. *sydän*

O