päivän :)

Back to häröily O

No onko hei vähän olo

Enään 1vrk ja 9h ....ja laiva lähtee satamasta

hyvä fiilis vaa jatkuu ku sain talousmatikasta kolmosen!! <3<3<3 vika uusinta!

Vihdoinkin asiat etenee! Palaveerattiin tänään opinnäytetyön tekemisestä opinnäytetyön ohjaajan kanssa, kun tutkimussuunnitelman kehitteleminen junnas paikoillaan. Nyt tuli taas lisää uskoa ja motivaatiota! Jee jee :) Sit ei muuta ku hommia painamaan niska limassa että on hommat hyvin hanskassa kun lähtee Espanjaan keräämään haastattelumateriaalia (ja kiskomaan sangriaa kolmeks kuukaudeks jonkun paikallisen pedron banjon tahtiin ;)

mun ihka ikioma otus soitti *sydän*
mä oon niiiin ylpee siitä et huh huh *super**sydän*

Meikalaisen hyva tuuri sen ku jatkuu. Lahdettiin tanaan aamulla sukeltelemaan siina toivossa, etta nahtaisiin paholaisrauskuja. Ei sielta sitten mitaan rauskuja loytynyt, mutta 6-7 metrinen valashai tuli moikkailemaan ihan viereen Siina se hetken ui meidan vierella ja lahti sitten matkoihinsa.

Huomenna sitten vahan pienempia haikaloja katsastelemaan

sain pacifique-seuraa *sydän* *sydän* *sydän*
(täs ajassa kerkee kyl tyttö tulla järkiinsä ja perua jo moneen kertaan)

Jo jonkin aikaa kestäneen paskan olon vastapainikkeeksi oli tänään jees päivä. Oli pientä uskonpuutetta havaittavissa omiin tekemisiinsä, mutta tänään sai duunissa aikaan IMO hyvää jälkeä ja se antoi itseluottamusta lisää. Muutenkin tuntuu taas paremmalta kuin aikoihin, että eiköhän tämä tästä. Lisäksi pääsee keskiviikkona lehdistönäytökseen ja vielä työajalla. Elokuvanahan on tietysti tuolloin Unna ja Nuuk http://www.kotkanleffat.fi/leffaesittely.php?id=79.

Sain duunissa hyvää palautetta mun viimeviikkosista lomatuurailuista (kyllä sitä saikin puskea otsa hiessä) *hymy*.

Saan tunnin päästä selkä- ja niskahieronnan Luxusta kun ei tarvii kotoolta lähtee minnee kun hieroja ja hierontapöytä tulee kotikäynnille.

Huomenna katsoo yksiä capoeira treenejä josko vaik alkais harrastaa uudelleen neljän vuoden tauon jälkeen... jännää

*sydän*

*pupu**sydän**nalle*

tasan 15 h:n päästä mulle tehään tatska.
vähän jännittää... onneks mulla on kädestä kiinni pitäjiä.

[q]tiiplis, 7.11.2008 16:41:
Eilisen :) oli kiva ilta kivojen ihmisten kanssa. Leffa oli aika paska mut seura kompensoi sen monin verroin
[/q]

Keskustelut oli ainaki kohdallaan. Vaik leffa vähän meinaski mennä ohi ;)

tentti ohi, tentti ohi, tentti ohi!

tentti tulossa, tentti tulossa, tentti tulossa...

Pitäis mennä nukkuun, et jaksais lähtee huomenna kyseleen lentojen hintoja kentältä. Mut ei saa unta kun on niin täpinöissään.
Uih :)
Kääks :)
Että osaakin olla hyvä mieli, vaikka onnistuin polttaan kättäni duunissa taas. Vetäsin pressokoneesta kiehuvat vedet kädelle. Soitto turvaan ja sieltä sain rasvaa siihen. Taidan olla niiden kantis. Noin kerran viikossa telon itseäni ja joudun soittaan sinne :D

Ja vähänkö oli kiva päivä töissä :)
Että osaakin asiat joskus mennä hyvinkin. Ei pitäis nyt tuudittautua siihen uskoon taas, et kaikki on ihan hyvin...
Mut saanhan minäkin vähän aikaa hymyillä ja olla onnellinen, saanhan?

Pian pääse edes vähäksi ajaksi pois Suomesta :)

Pian on mun synttärit ja Suvi-Tuuli lupas muistaa mua :D

Viime yönä nukuin piiiiitkään ja hartaasti (siis su-ma välinen yö). Nukahdin joskus 23 jälkeen ja tänään/eilen heräsin iltapäiväl tos n.14.30-15. Maistui uni.

Nyt voisin lähtee hipsailemaan ulos koiran kanssa.

Kääks, mitä mä pakkaan mukaan matkalle? :D

Tienasin muutaman euron

Frendi pyys mua sen tulevan lapsen kummiksi :)

Jesh! Tänään se varmistu, musta tulee taas opiskelija ja ei tarvii odottaa vuotta! Mahtavaa.

O