päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- ...
- 2,345
- Seuraava »
tänään on ILLUPÄIVÄ
Kaikin puolin loistava viikonloppu takana. Päässy tutustumaan uusiin mahtaviin tyyppeihin, ja muutenki tuntuu siltä et kaikki olis menny ihan nappiin :)))
.m
Masukipu helpotti piparminttuteellä ja hunajalla.
[q]paupau, 7.11.2008 18:20:
Uus sivuainevalinta osui nappiin. Eli EU:sta on kyse.
Kurssi ja luennot vaikuttivat mielenkiintoisilta ja myös OVAT sitä. Tämähän ei nimittäin läheskään aina käy yks yhteen Eli koulussa ja opiskelijana on kivaa, jee!
[/q]
Haa! Ootko valtsikassa?
Kiippari ja samantien sain kaikki toimimaan, miten halusinkin
Muutto ekaan omaan kotiin muutaman tunnin päästä
mikä pitää vielä sanoa, on se, että on tosi mukava tutustua nyt yhteen kivaan tyttöön.
Elämäni ylivoimaisesti paskin ja rankin vuosi alkaa lähennellä loppuaan.
Vuosi 2004 oli pelkkää juhlaa, 2005 pelkkää paskaa, toivottavasti 2006 on taas parempi, edellytyksiä ainakin on.
kohta kohti helsinkiä. Edessä hallut ja illut Olo on todella hyvä, korvat tosin lukossa vielä, mut eipä anneta sen haitata.
::: Happy new year 2006! :::
aamulla heräsin puoli 7 aikoihin pirteänä. herätys olis ollu päällä
vasta klo 10. on vaan jotenki niin hyvä olo. eilinen keskustelu elämäni yhden tärkeimmän ihmisen kanssa sai mut hymyilemään ja tuntemaan oloni lämpimäksi. kiitos sinulle. tästä on kiva lähteä iltavuoroon töihin.
Näin ketun aamulla!
Ja ihmeen pirtee olo vaiks taas nukkunu vaan 4h En kyl tajuu mistä mulla tätä energiaa taas riittää
Viime viikkokin oli tosi rankka (treeniä ja duunia) mut silti sitä vaan jakso painaa kivasti
ostinpa sitten itselleni Versacen tummanpuvun. Aivan loistava kokonaisuus. Huh. Jos voisin, rakastuisin itseeni vieläkin enemmän, kun se on mulla päällä... Harmittaa vaan, etten saanut sitä heti mukaan, ku sitä muokataan mittojeni mukaiseksi. Olihan se siis jo valmiiksi istuva, mutta täydellisyys kun on täydellisyyttä, niin sitten se pitää olla JUST niin eikä melkein.
.....ja aikalailla ikäväkin....
[q]aurinko, 31.12.2005 21:32:
.....ja aikalailla ikäväkin....
[/q]
Saan rentoutua rauhassa himassa:)
+ UV-kotibileet ja kivat ihmiset siellä
+ Illut ja kaks vikaa tuntia puhdasta tanssi-euforiaa
+ "Jatkot" hyvässä seurassa suihkun, uusien vaatteiden ja ruoan jälkeen
Mulla on vaan ollut niin mielettömän kivaa kavereitten kanssa että en tiedä miten päi olis.
[q]Taika, 31.12.2005 15:14:
ja kenenköhän suunnistustaitojen ansiosta?*vink*
[/q]
Kyllä mä olisin sinne löytänyt vaikka heti, mutta päätin testata sun suuntavaistoa. :b
UV @ Illusions
Sain jouluaattona joulupuurosta mantelin, ja toivoin...
Tajusin just että se mun toive tuli toteen *hihu**plur*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- ...
- 2,345
- Seuraava »