päivän :)

Back to häröily O

paljon onnitteluja tullut*sydän* kiitos kaikille muistaneille*hali*T

joululhajt kääritty ja kohta ykköset päälle ja radalle

Tanaan alko loma !!

Ihana vapaus seuraavat 3 viikkoo (mita nyt pitaa vaantaa kaks esseeta ja lukee yhteen tenttiin *justjoo*)...!!

Wanha techtrance ja sen soittaminen.. upee fiilis kun musiikin takia saa kylmiä väreitä

yeaaahhh.. valtion Rakebackki-päivä!

multimedia-esitys valmis ja kohta esittely. Ihan hyvin alkoi päivä sittenkin vaikka nukuinkin pommiin. Tänään alkaa loma*iloinen*

[q]BB_turone, 16.12.2005 09:26:
Sataa lunta *sydän*
[/q]
sepäse

Sain tehtyä yhden 12 sivun esseen ajoissa Nyt enää kaks luentopäiväkirjaa, jotka oon molemmat osaksi jo alottanut, pian voi vaan olla ainakin viikon *pepsodent*. Tammikuun alun toinen tentti on kaikenlisäks tosi kiinnostava, en malta odottaa en saan toisenkin kirjan jostain käsiini

Ostin tänään itselleni joululahjan (avasinkin sen jo). Samalla pääsin sitten eroon vanhoista tietokoneen kaijuttimista ja ääni parani huomattavasti.
http://harmankardon.com/images/product_small/SOUNDSTICKSII.jpg

[q]mayah, 15.12.2005 19:14:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla on telkkuu!! Mulla on telkkuu!! Mulla on telkkuu!! Mulla on telkkuu!! Mulla on telkkuu!!

HEI HEI KLUBBARI, ainakin päiväksi!!

*sydän* Pygmi-pikkis *sydän*
[/q]
Ja tv-lupa maksettu?

Mä saan ehkä kohta joulufiiliksen, kun pääsen vihdoin jouluostoksille *sydän*

Pistin olkkarin järjestyksen uusiks. Tuli monta hyvää parannusta tähän kokonaisuuteen kerralla.

3 viikon loma alkoi, tai siis melkein, jos ei muutamaa palaveria ens viikolla oteta huomioon. Rentouttavin tunne toudella pitkään aikaan. Ei stressiä tulevasta, mennyt on ollut loistokasta aikaa ja huominen Hybridin keikka kruunaa lomanavausviikonlopun...

*jiihaa**jiihaa**jiihaa*

.....hrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Kaikin puolin kutkuttavan ihana fiilis

Ulkona on kaunista, lumi peittää maata...

Ihanaa mennä vihdoin nukkumaan..
Ajatuksissa siintää jo huominen ja se olo, joka tulee aina viimeisen tentin jälkeen. Vielä viimeinen rutistus ja loma

[q]mayah, 19.11.2005 19:39:
McGuyver juomapeli. Tässähän joutuu humaltumaan, taas.
[/q]
ja ei ollut mikään rauhallinen jakso. kaivurilla pukkasi ideaa koko ajan niin, että takatukka hulmusi *pökr*

Puut on tosi kauniitta kun oksat on huurteessa
Ja muutenkin elämä vaan hymyilee

Nyt alkoi loma :)

-Perjantai=viikonloppu
-Shoppaamaan illalla
-Pari joulukorttia saatu asiakkailta
-Näätyli Ferryä kehuttiin forumilla näkemisen arvoiseksi ja ihanaksi
tapaukseksi
-Huomen näkee rakkaita ystäviä pikkujoulujen merkeissä
-Duunissa saanu tehtyä hommia erihyvin

..elämä hymyilee..

sain töitä tammikuun ekalle viikolle