päivän :)

Back to häröily O

matematiikan kokeesta rapsahti 5
(arvostelu asteikolla 1-5)
*nörttihymiö*

L O M A *sydän* vika tentti ja koulupvä tänään, älytön fiilis, kun voi olla stressaamatta seuraavat 3 vkoa!!

Ja kohta pääsee myös äidin joulupöytään

ihanaa!!!

Mun ystävä valmistui.*aplodit*

Joululoma alkoi myöskin minulla!

eilinen :D vttu et oli hauskaaaa xD Paipouuu :DDDDDDDDDDDDD

[q]Neiti Etsivä, 16.12.2005 14:09:
Kirjallisuuden *lue 500 sivua* tentti läpi!!!!!!!!!
[/q]

Kulta joutu sairaalaan mut onneks ei ollu mitää pahempaan et se pääsee huomen aamul pois sieltä.. pelästyin turhasta

Päivän naurahdus *nauru*:

Mittausten mukaan Mona Lisa oli 83-prosenttisesti onnellinen, yhdeksän prosentin verran tympiintynyt ja kuusi prosenttia pelokas. Mielentilassa oli lisäksi kaksi prosenttia kiukkua.

- Helsingin Sanomat 16.12.2005

Kaikkeen ne tiedemiehet saa aikaansa kulutettua

löysin edukkaan talviauton *sydän* Saab 9000CD automaatti
löysin auton naapurista vinyylihyllyn 11eurolla *sydän*

kiva päivä pitkästä aikaa.

[q]astaroth, 25.3.2009 20:22:
---
wiwi, 25.3.2009 20:20:
Peruskoulu: 6 vuotta

---

loikkasitko yläasteen?
[/q]
Haha. Samalla hetkellä kun näin että 1Q, välähti.

Mutta enhän mäkään tässä ajassa ole kaikkea voinut oppia.

Muru tuli mua vastaan kun pääsin töistä ja sit ku tulin kotiin ni meillä oli netti!

[q]Psychogenic, 16.12.2005 15:09:
Hmmh.. Musan teko inspiraatio on palannut, vihdoin! No, se palasi jo jonkin aikaa sitten, mutta kauan sitä oli odotettukin
[/q]

Onneksi olkoon. Koskahan nyt omassa tapauksessa se inspiraatio mahtaa palata ... ?! Luultavasti ei enää ikinä.

Tänään salilla kuultua: Sä nostelet niin isoja rautoja et voisit kantaa mut ja mun vaimon olkapäilläs alas noi rappuset.

Vaikka kyseessä olikin keski-ikäinen pariskunta ja vaikka mä olen edelleen kynis niin hymyilytti silti kotimatkalla. Mä varmaan hyppisin riemusta koko päivän jos joku söpö neiti sanois saman. Mutta sitä odotellessa...

[q]Sphyxia, 16.12.2005 22:47:
---
Psychogenic, 16.12.2005 15:09:
Hmmh.. Musan teko inspiraatio on palannut, vihdoin! No, se palasi jo jonkin aikaa sitten, mutta kauan sitä oli odotettukin

---

Onneksi olkoon. Koskahan nyt omassa tapauksessa se inspiraatio mahtaa palata ... ?! Luultavasti ei enää ikinä.
[/q]

No, mulla toi musan teko oli jäissä about 3-5kk, et kyl se sit joskus tulee taas

[q]Freja, 25.3.2009 20:23:
---
astaroth, 25.3.2009 20:22:
---
wiwi, 25.3.2009 20:20:
Peruskoulu: 6 vuotta

---

loikkasitko yläasteen?

---

Vuodessa on 48 viikkoa.

[size=5]sori :D[/size]
[/q]

Pirun pitkä lukio :D [size=5]oli pakko :D[/size]

Kyllä vain kyllä! Aamulla pääsee pitkästä aikaa kotona käymään. Joulunviettoa siis tiedossa. Kyllä vain kyllä! Ensimmäinen joulu, jota todella odottaa.

Kaikki Eiliset bileet meni niin nappiin kuin olla ja voi - ja kivaa oli vielä pitkään niiden jälkeenkin Hyvää happy-hc:tä soi kuulokkeissa ja on jotenkin taas niin tyytyväinen olo kaikkeen mahdolliseen Ja tänään rakkaan ystävän synttäreitä juhlimaan

Mikäs tässä on ollessa

sain nukuttuu hyvin ilman unilääkkeitä
Tänään siivouspäivä ja sitten illemmalla kynttilöitä palaa pitkin asuntoo ja jotain hyvää ruokaa ja sitten paketoin lahjat *sydän*

eilinen ilta edelleen tuo hymyn naamalle.

Tosi kiva päivä Aamusta jo siskon luo kummipoikaa leikittämään. Opetin sitä luistelemaan ja riehuttiin lumessa. Kolme-vuotiaan kanssa voi olla tosi hauskaa (ne osaa myös suuttua onettoman omituisista jutuista...eikä mulla mennyt ees hermo *ding*) Kiitos siskolle hiuksieni värjäyksestä, on aika kivat

Eilisen illan tanssiminen painoa aamulla hiukan kun reippaana lähdin ostaa lahjoja...tuli sit samalla uudet polkka kengät matkaan ja nyt sit loppu päivän oonkin vaan maannut sohvalla ja kasvattanut takamusta...ja huomenna töihin no mut jos siitä pitää jotain hyvää keksiä niin saapi ainakin pari euroa ja sit pääsee taas pitää joskus hauskaa

O