päivän :)

Back to häröily O

[q]Mellu-, 13.12.2005 16:14:
oon niin ja happy happy joy joy *sydän*
[/q]

aaaw

[q]UnityF, 13.12.2005 21:00:
---
Jocular, 13.12.2005 20:35:
Mikähän toi palaneen haju on? *tirsk**ding*

---

Kuitenkin se ruuvari jääny sinne *vink**hih*
[/q]

Nää, kyllä se haju siitä haihtu. Varmaa mun hiuksia siel ku sähelsin niiden kivien kans.. Oli kyl hyvät löylyt *sydän* Et voi kyl sanoo, et oli noiden parin haaverin ja kipeiden sormien arvosta.

Uus kämppä *sydän*

...00100 Helsinki

[q]Jocular, 13.12.2005 21:03:

Nää, kyllä se haju siitä haihtu. Varmaa mun hiuksia siel ku sähelsin niiden kivien kans.. Oli kyl hyvät löylyt *sydän* Et voi kyl sanoo, et oli noiden parin haaverin ja kipeiden sormien arvosta.
[/q]

oma sauna on aina pop

HC joululaulut *sydän*

[q]GoA, 13.12.2005 20:29:
Massakausi tehoaa. Paino mukavassa nousussa. :)
[/q]

Läskiä?

Aisti - Phantom Train *sydän*

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=46862;pid=695614#695614 *sydän*

Kai ehjin siivin me vielä joskus liidetään
alhaalla jossain nukkuu kaikki muut.

Kukaan ei löydä,
pimeyteen meidät merkitään,
saa salaisuuden sysimetsän puut.

*sydän*

Tänään pääsee bilettään yhden kivan kans vähän Suomen rajojen ulkopuolelle

Viimenen harjotustyö melkeen vuoteen valmis. Oli vielä ehkä paskin ikinä kun opettajalta ei saa kunnon tehtävänantoa vaan pitää ite ruveta sooloilemaan. Hirveellä kiireellä parin tunnin yöunia. Istunu koneella tänäänki 09:00 - 02:30 tekemässä tätä. Lisäks vielä koko työ vaikuttaa 30 % kurssin arvosanaan ja koko kurssista saa vaan 3 op. Tuli sentäs vuodatettua 20 sivua ja tuntejaki hukattu kymmeniä. Ei taas oikeen palkitse. MUTTA SE ON SIINÄ

vierailu porukoilla ja kohta saa käydä omaan sänkyyn nukkumaan kullan kans *sydän* ja vessaki on jo käytössä

[q]Ozie, 14.12.2005 02:24:
Viimenen harjotustyö melkeen vuoteen valmis. Oli vielä ehkä paskin ikinä kun opettajalta ei saa kunnon tehtävänantoa vaan pitää ite ruveta sooloilemaan. Hirveellä kiireellä parin tunnin yöunia. Istunu koneella tänäänki 09:00 - 02:30 tekemässä tätä. Lisäks vielä koko työ vaikuttaa 30 % kurssin arvosanaan ja koko kurssista saa vaan 3 op. Tuli sentäs vuodatettua 20 sivua ja tuntejaki hukattu kymmeniä. Ei taas oikeen palkitse. MUTTA SE ON SIINÄ
[/q]

Nää on niitä hetkiä, kun huokaa helpotuksesta ettei ole koulussa. Onneks joku muu jaksaa, onnittelut joka tapauksessa

Viimeinen koulupäivä, ikinä, tätä koulua
Ja sitten takaisin kotiin omien kultien luo *sydän*

Vapaa päivää, kahdeksannen työpäivän jälkeen.

Kohta töihin! :)

taidanpa olla ihastunut yhteen kivaan tyttöön... :)

i *sydän* kiksu bileet tänään

ja nukuin ilman unilääkettä

[q]KooKie, 24.3.2009 23:18:
---
wiwi, 24.3.2009 22:43:
Sain hetki sitten mahtavan onnistumisen ja ymmärtämisen elämyksen liittyen mun opiskeluun. Käsite, jonka opin viime viikolla luennolla yhdistyi omiin havaintoihin ja sai merkityksen.

---

Mitä helvettiä? En usko, kuulostaa ihan sci-filtä!
[/q]
Joo en mäkään uskois jos joku kertoisi.

Mietitäänpä.
Peruskoulu: 6 vuotta
Lukio: 3 vuotta
Yliopisto: nyt toinen vuosi, yhteensä varmaan 6 vuotta

Ja nyt jo alan päästä kärryille! :D

Jee, vuorojenvaihtoehdotus meni läpi joten voin siis väliviikolla maleksia kotikylillä pari päivää pidempään ja on enemmän aikaa nähdä vanhoja kavereita..

mul on maailman paras pikkuveli!!!

vinkkasin sille mitä haluisin eniten joululahjaksi ja se höntti olikin jo arvannut sen ja hommannut mulle sen!!! *PLUR**aplodit*

O