päivän :)

Back to häröily O

Kostajaiset vanhemmille opiskelijoille

Pääsee leikittämään ihmisiä Ja mikä tärkeintä, irti arjesta hetkeksi.

Jee

rahaa tulee

Tänään taas niin ihku päivä luvassa

Tällä viikolla oli tiedossa vittumainen viikko töissä. Maanantaina yllättävältä taholta tulllut 'kaunis nainen' -kommentti toi hymyn huulille ja tuo edelleen :)

Ei oo ollu enää tän päivän puolella krapulaista oloa.

Kiksuu ja lisää kiksuu *sydän*

Tänä aamuna menin sit koululle 8.15 ja ihmettelin kun meidän luokkaa ei näy missään. Sit kalenterista tarkistamaan että mitä meillä piti olla ja huomasin että
_olin tullut koululle 2 tuntia liian aikaisin_ *toktok*

No tämänhän kuvittelisi olevan päivän :( mutta eipäs olekaan. Menin aikaani kuluttamaan tietokoneelle ja hoksasin että kevään valinnaistarjonta oli tullut katsastettavaksi. Bongasin sieltä heti harvinaiset 4 hyvää kurssia joista voisin valita 2 ensi kevääksi.

Lisäksi huomasin että tuo Klubbarin kalenteri tuleepi myyntiin Vähänkö makeita kuvia luvassa

Ostin eilen levyn. Taino kaveri osti sen mulle, mut mä maksan kyl taksi :P

MUL ON ASUNTO!!1

tää muuttaa syksyllä vanhan asukkaan poistuessa huudeille! wow wow.
ja ihana ilma ollut ja vappu on kohta ja mahdollisesti silloin lähtö säteisiin!

Sain korvan venymään 4 mm!! Kyllä teki tiukkaa mutta meni se lopulta. Tosta se vielä tulee venymään isommaksi ajan kanssa :)

Messuihin liittyen on tullut säpona palautekysely otsikoilla:
"Anna palautetta messuista"
"Anna palautetta messuista - oikealla linkillä!"
"Palautekysely toimivalla linkillä"

Kolmas kerta toden sanoo. :D

Ihuna pikku kääpiövirtahepo: http://www.iltasanomat.fi/videot/uutiset/1614010

Menin selittämään jotain ihme juttua yhdelle tyypille jonka luulin tuntevani, mut sit se ei ollutkaan se, vaan se oli varmaan joku kaksoisolento. Pikkasen joutu repeämään, kun asian tajusin

Tänään tuli levyt enklannista!

Hiukaks mä teknoilen tänään!

Ihanaa kun iho on jo nyt huomattavasti parempi, vaikka oon vasta muutaman päivän ollu lämpimässä ja auringossa.
Kurkkukipukin alkaa olla voitettu, joten fiilis on suht hyvä. Tänään kattoon 3D-leffaa maailman isoimmalta sreeniltä :P

thunderdome 2005 liput saapuivat! *sydän*

jädeäää!!!

Palautin valmistumisanomuksen 3 viikkoa ennen viimeistä mahdollista päivää. Se osoittautui virheeksi.

Tänään rupesin kyselemään valmistumiseni perään, kun mitään ei ole kuulunut ja huomenna pitäis valmistua.
Kävi ilmi, että opintotoimiston suttura oli hukannut mun anomuksen.

Kerroin jäätävällä äänellä mammalle, että nyt en tykkää. Voin kuvitella, miten siellä on nahkahousut vinkuneet, kun se on hädissään kipitellyt hiuslisäke keikkuen selvittelemässä asioita.

Lopputulos: suttura soitti, että "tässä juuri parhaillaan teemme sinulle todistuksia, onnea valmistumisen johdosta!"

Että joo. Nyt se on sitten varmaa: [iso]VALMISTUN HUOMENNA![/iso]

Enkä enää ikinä palauta mitään hyvissä ajoin. Hukkuvat kuitenkin.

*sydän**pihkassa**plur*

[q]äm, 24.11.2005 18:28:

Kävi ilmi, että opintotoimiston suttura oli hukannut mun anomuksen.

Että joo. Nyt se on sitten varmaa: [iso]VALMISTUN HUOMENNA![/iso]

[/q]

Huh, jäätävää toimintaa...

Onnittelut jälleen kerran :)

O