päivän :)

Back to häröily O

Pääsykokeet Heliaan meni hyvin *plur**tanssittel*

Huolimatta mun kyseenalaisista opiskelumetodeista, tentti meni putkeen..
Nyt vois siirtyä kotiin peiton alle, jos vaikka valvomisesta johtuva silmien punotus lakkais. Ja sitten noutamaan Uutta Tukkaa Miizalta

-Eilen oli kivaa kupilla..(vaikkakin pieni darra tänään aamulla)*känni*
-Pizzan herkullisuus kts. ed.kohta selitykseksi*slurps*
-*klubitus*-paita tupsahti postiluukusta

[q]kilobitti, 3.11.2005 16:32:
matkakuume*hihu*
[/q]

Mihinkäs matka suuntautuu? :D

Vielä yksi pyörähtäminen Mikkelissä ens yönä ja sit alkais viikonloppu + tilipäevä.*aplodit*

Mietin just että olisko jotain pientä kivaa tapahtunu tänään tai ees tällä viikolla mutta eipä tullu yhtään mieleen...Vosin toisin sanoen luokitella oman elämäni aika perseestä olevaksi tällä hetkellä.

Putois vaikka lumihiutale poskelle, sulaisi siihen ja lähtisi valumaan pitkin poskea ja valuessaan kutittaisi...sekin olis jo jotain

Äsken junassa mua vastapäätä istui kaks kaunista poikaa. Ne oli ehkä 16-18-vuotiaita ja pukeutunu trendikkäästi. Kattelin niitä siinä vaivihkaa, kun ne kuunteli musiikkia ja satuin just ajattelee, et toi toinen vois olla homo niin sit ne pussas toisiaan pikasesti. Awwww! Tuli hymy huulille *sydän*

Sain mun oman koneen tänään.

Nyt loppu kullan koneella loisiminen <3.

Sain frendiltä liput täx illaks PMMP:n keikalle *sydän* On tullut kyllä luukutettua niitä -viimeks eilen, kohta pääsee *jihaa*

sekä muita hymelöitä.

Ens maanantai, citymarket here I come

Päivä pojan kanssa ja nyt sain tehtyä roikkumaan jääneitä tehtäviä pois jaloista. Oli vähemmän hommaa kuin luulinkaan.
Tyytyväinen olo. Ja huomenna kaverin synttärit jota varten painettiin tänään paitakin.
Onnellinen päivä kertas kaikkiaan vaikka mitään maata mullistavaa ei tapahtunutkaan.*hymy*

Iiiiihana pieni koiranpentu on varattu, ja muuttais meille näillä näkymin vuoden lopussa

[q]astaroth, 3.11.2005 19:35:
intin e-kauden päättäjäiset. päätin kurssin joukkueen "priimuksena", josta sain palkinnoksi hienon nimellä, koulutushaaralla ja saapumiserällä signeeratun puukon muistoksi

vaikka tuo nyt ei välttämättä niin paljoa merkitsekään, niin tuosta tuli sellainen "työ tekijänsä palkitsee"- fiilis
[/q]

Tosta tulee kyllä hyvä fiilis! muistan kun ite kävin intin, ja olin myös kurssin primus. Intissä kiitoksen merkitys on mun mielestä suurempi, kun muuten siel ollaa niin kaavamaisia.

Noista muistoista tuliki tän yön :)

oikeestaan menee eilisen puolelle, mutta sain muutaman todella tärkeän asian hoidettua :)

[q]Verano, 4.11.2005 00:40:
Ei helvetti, että oli loistava PMMP:n keikka

Tytöt on kyllä niin punk ja rok että!! Ihan käsittämätön lavaenergia! Esim. Matoja potki ja hakkas niin, että oon melkein mustelmilla. Sitten taas encoren ekat Päiväkoti ja Pikkuveli sai silmäkulmat kostumaan ja sen pakahduttavan onnentunteen rinnalle tuli myös haikeus.

Teki mieli jatkaa jonnekin vielä riehumaan, mutta eilen meni niin myöhään ja viikonloppunakin pitäs jaksaa, että oli pakko tulla kotiin. Mutta pitää vielä hetki tässä fiilistellä ja heiluttaa päätä.
[/q]

sano että vitsailet....pliiiis?

lähes katastrofaalisesti alkaneet tuparit olivatkin loppujen lopuksi mahtavat! paras ilta pitkään aikaan, kiitos siitä mua rakkaille ihanille ystäville *sydän*

[q]Verano, 4.11.2005 13:22:
---
ezzy, 4.11.2005 13:21:
sano että vitsailet....pliiiis?

---

En sano. PMMP
[/q]

luulin alunperin et ne oli vaan yhden biisin läppäbändi ja nyt ne on sit maisemissa näemmä pysyvästi...arrrrgh...no, onneks niitä ei tarvi kuulla missään pakolla :)

Perjantai*hihu*

kaikki on niin alan palaa normaaliks ittekseni.. pitkästä aikaa mikää ei vituta.
ihan sää vaikka sataaki ja

puolentoista viikon kuume on poissa

päevän :)
Luminescent - sugar wave ja stardrive *sydän*

O