päivän :)

Back to häröily O

Oudon unen jälkeen en saanut unta - taaskaan (toistuva teema viime päiviltä), joten heräsin ja laitoin muuten aamunhämärään huoneeseen palamaan tuohon vierelle yhden kynttilän sellaisessa vihreässä kipossa, ja se nyt kivasti valaisee huonetta vihreillä kuvioilla

Oon tainnut ottaa liian vähän iloa irti elämän pienistä asioista viime aikoina, kiitos Roosa kun muistutit että näinkin voi tehdä *sydän*

Oli niiin kiva viikonloppu, ja on vieläkin huomisaamuun asti *sydän*.

[q]UnityF, 1.4.2005 18:58:
[iso]MARCO V 28.04.2005 @ Soho[/iso]

Tätä oon niinkuin odottanu öö.. en muista ees kuinka pitkään ja voitte olla varmoja että hehkutan tätä niin paljon et huoh..

Viime vuonna Marco V oli loistava treella... saa nähä mitä nyt kun herra saapuu helsinkiin
[/q]Diggaan ihme kyl vaix ei ihan mun musaa ookkaan!!! Eli Marco V jee!!

Mun elama.

käytiin tänään katteleen Rakkaan kanssa kihlasormuksia *sydän*
...ei vielä ostettu mitään, mut täs lähiaikoina...

Mun äiti

*sydän*

ATK:sta tuli arvosanaksi 5.

hihhei

mulla on sittenkin vielä toivoa.

Aurinko <3
Voi kuinka ihanaa ajatellakaan, että päivät vaan pitenee ja pitenee nyt <3
Hyvästi pimeys, tervetuloa valo *sydän*

koulun halloween bileet.

Mukana kahdessa hirviajossa tänään ja yksi bambi kaatu

...kyllä se vaan tuo elinen jaksaa hymyilyttää tänäänkin...

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=1106;pid=676075#676075

se olis huomenna reissu kohti NYC. :) Tosin ihan muutama hassu päivä vaan siellä. No mut silti kiva mennä, ensi kertaa.

".. Sademetsään retken teen
otan viidakko veitsen ja meen.."

On mukava huomata että joku paska asia on muuttanut elämän hyvään suuntaan,
*tähti* vitutuksen jälkeen paistaa aina aurinko *tähti*

..ja se suunta on nyt niin muuttunu

".. Oon timanttien jäljillä
vain sinä tiedät sen
Kun palaan
tuon sulle sormuksen .."

2 päivää ilman viinaa ja viel porskutetaan eteenpäin!

[q]sapeli, 2.11.2005 07:25:
Oudon unen jälkeen en saanut unta - taaskaan (toistuva teema viime päiviltä), joten heräsin ja laitoin muuten aamunhämärään huoneeseen palamaan tuohon vierelle yhden kynttilän sellaisessa vihreässä kipossa, ja se nyt kivasti valaisee huonetta vihreillä kuvioilla

Oon tainnut ottaa liian vähän iloa irti elämän pienistä asioista viime aikoina, kiitos Roosa kun muistutit että näinkin voi tehdä *sydän*
[/q]

Pienet ihanat asiat on usein parhaita

Ahkeruudesta tulee melkein yhtä hyvä olo kun laiskuudesta. Tänään sain ison pinon koulutehtäviä tehtyä, ahhh.

[q]GoA, 2.11.2005 14:51:
---
Braini, 2.11.2005 13:33:
"klubitus - Huonompi versio irkkigalleriasta"- topic on tämän päivän :D ja :) sekä xD Miten voikin joku aihe aiheuttaa noin paljon lämpöä ihmisissä. Topickiin kulutetun energian ku sais taltioitua ni voitais sulkea yks ydinvoimala viikoks.*nauru*

---

Tottahan se puhuu.
[/q]
Vitut puhuu! *grr**nauru*

Palkkapäivä. Muutto. Ystävät. Siskot. Äiti. Syksy *sydän*

Niin ja sit Johnny Depp, tietty.

siivottu <3

nyt herättää kultaa, tahon uimaa

sumuinen pumpulipäivä, Amelien soundtrack, Henkien kätkemä illalla *sydän**plur*

O