päivän :)

Back to häröily O

Hyvän ystäväni tuparit tänään ja illemmalla Plutoon (tai sit vaan Jupiteriin jos loppuu menovesi kesken matkan) Maanantaina uuden kämpän katsastus joka vaikuttaa aivan mielettömän mukavalta kuvien perusteella. Elämä hymyilee

Duunipaikan pikkujoulut. ^^

Olen löytänyt ihanan ystävän jonka luo lähden pian viettämään iltaa ja suunnittelemaan kaikkea tuhoja mitä teemme sitten kun meistä tulee naapureita.

Hmm...tännepä ei ole tullu kirjotettuu pitkään aikaan, mutta laitetaan sitten kahden päivän edestä

Eilisen päivän :) : Kokkailtiin tyttöjen kanssa 3 ruokalajin ateria ja syötiin se kynttilänvalossa, jazzin soidessa taustalla *sydän*. Mentiin myös baariin, missä oli hyvä meininki, eikä mitään ikävää sattunut, poikaystäväkin oli siellä ja sen viereen yöks

Tämän päivän :) : Herätä poikkiksen vierestä mutta myös seuraava. Heräilin, känny soi, iskä soittaa, et tuus avaa, alhaal on pizzakuski, :P. no ei siel pizzaa ollu. mut porukat oli käyny tädin luona, ja saanu ruokaa sieltä mukaan. söinpä siis äsken lohta, perunoi, pihvin ja juustokastiketta. jälkkäriks on vielä omenapiirakkaa ja vaniljakastiketta. kaikki suoraan kotikeittiöön. ja iskä vei viel roskikseni mukanaan *nauru**hali*

Mul on parhaat vanhemmat *sydän*

Oon aika iloinen VAIKKA
- sade kasteli kokonaan
- on muutenkin mälsä sää
- eikä oo aikaa mihinkään
- hirvee stressi koulusta ja elämästä kokonaan
- pitääkin mennä töihin tänään

KOSKA
- viikonloppu on vapaa!
- huomenna on k-teamin messut, jossa saa kaikkee kivaa :)
- huomenna saa nukkua pitkään
- sain tällä viikolla tehtyä paljon asioita, joista voin olla ylpeä

nyt on hyvä fiilis..

Mukava ilta raksun kanssa. Ensin leffaan (Tyttö, sinä olet tähti oli itseasiassa aika mukava leffa) sen jälkeen pizzalle. Sitten pusuttelut bussipysäkillä. On hyvä fiilis.

Tilasin GT 4 pelin netistä... ja koht ku tulee pleikkarii muistikortti ni pääsee pelaa ihan kunnol.. ku nyt on vaa vähä testannu ku kummiskaa viitti kauheen pitkälle pelaa ilman muistikorttii ku jaksa alottaa alust ain..

Ihana viikonloppu murun kanssa....*plur*

Uuh, posti toi neljä pakettia Play.com:sta ja huomenissa odottelen lisää. Tää on kuin jouluna olisi. Sillä erotuksella, että tiedän, mitä paketeissa on.

himmeen hyvä päivä kokonaisuudessaan

Oon puhdas

[q]Taika, 7.11.2005 12:41:
enää puuttuu 6op winhasta!!
vähenee, vähenee :)
[/q]

Jee, hyvähyvä Kohta päästään pitämään valmistujaisjuhlat

Kattelin viime kesältä yksistä milluista kuvattua videopätkää. Maha kipee nauramisesra, tulikyl hyvä fiilis

[q]infiana, 7.11.2005 13:10:
sain töitä taas pariks kuukaudeks eteenpäin.
[/q]

Mä jatkan työttömänä oloo..

sain töitä taas pariks kuukaudeks eteenpäin.

Mä tajusin olevani aika

*slurps*[q]Panda, 7.11.2005 12:44:
---
Taika, 7.11.2005 12:41:
enää puuttuu 6op winhasta!!
vähenee, vähenee :)

---

Jee, hyvähyvä Kohta päästään pitämään valmistujaisjuhlat
[/q]*aplodit* Allekirjoittanut kyttää sitä kakkutarjoilua.*slurps*

Koulussa kävin pitkästä aikaa, niin sai hieman selkoa asioille. Nyt naapurit hajoilee kun Houseamigos jauhaa *nauru**super*

aletaan viikon päästä tekee bloodpitin musavideoo

O