päivän :)

Back to häröily O

Aamulla oli kiva herätä ja laittaa kaks kertaa torkku päälle.. sit pirun kylmään ulkoilmaan odottamaan dösää joka oli taas sen 5min myöhässä. Sit töihin missä mikään ei taas toiminu :D mutta onneks kohta salille puhdistamaan mieltä ja pumppailemaan Sit takas töihin ja vielä ylitöihin pitäis jäädä *sydän*

pitkästä aikaa koe, joka tuntu menevän erittäin hyvin

hyvä ilma, vapaapäivä ja synttärit ^_^

jihuu...*jiihaa*.... sain töitä silt osastolt mist halusin.

Iso läjä uusia levyjä odottaa kotona kuuntelemista

Ulkona on juu tosi hieno ilma. Piristää tosi paljon *iloinen*.

[q]Wert, 26.10.2005 18:17:
sain töitä :)
[/q]

Onnea!

pienet kivat jutut, mitkä piristää päivää.

Käytiin kattomassa pientä koiravauvaa, joka muuttanee meille 5 viikon päästä *sydän*
Oli ihana, ei jaksais millään odottaa...

On vain hyvä päivä

hehe, tulin just kaupasta kotiin ja aloin kattelemaan kuittia koska ihmettelin kun maksoi niin vähän... kassaneiti sekoillut jotain -> koff 12-pack: 1.05e

Sauna ja uiminen sika isoissa aalloissa keskellä kylmää syysmyrskyä*aplodit**aplodit**aplodit*

Pohjola on nyt sitten vihdoin päättänyt korvata varastetun salamalaitteeni ja hillot ovat saapuneet tilille.

Tässä se taas nähdään, että aina pitäisi vaan jaksa potkia itsepintaisesti tutkainta vastaan.

Päivän hyvä työ tehty; jotta kaverin ei olisi tarvinnut katkoa kynsiään niin vaihdoin neidille sen autoon talvinakit...*hymy*

[q]noena, 16.10.2009 18:39:
Koti-ilta :) ...ainakin vielä tässä vaiheessa, mut näillä mennään ^_______^
[/q]

Sama täällä, eikä harmita pätkääkään.

Ens viikonloppuna sit Tekno Goat!

[q]ezzy, 28.10.2005 16:56:
Onnittelut isosti
[/q]
Kiitos

nilkalle tehdään lisää tutkimuksia, jotta löytyis syys miks se on koko ajan pipi.

Ensi viikolla saan todennäköisesti graduaiheen. ^^

Harvoinpa olen ollut yhtä iloinen Mestarien liigan ottelun jälkeen :) ¡Visca el Barça!

[q]sapeli, 16.10.2009 18:46:
Sama täällä, eikä harmita pätkääkään.
[/q]
Ei todellakaan harmita, tätä mä oon odottanu koko viikon

O