päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Mulla on pari leffaa ja kilon säkki namusia makuunista
On nää sunnuntait sitten kivoja...
*sydän*Mummo*sydän*
Lottovoitto, 14 egee
Kattelin äsken vanhoja valokuvia ja tuli paljon mukavia muistoja mieleen...
nyt oli kyllä aivan täydellinen bileviikonloppu, perjantaina armin ja lauantaina prodigy. kaikki meni omalta osalta täysin nappiin ja oli kyllä sanoinkuvaamattoman hienoa olla molemmissa tapahtumissa. eipä toi ihan ilmaista ollu mutta sai kyllä rahalle täysin vastinetta. antoi kivasti virtaa loppuvuodelle..
Tired but happy
Aivan ihanat työkaverit :)
Parhaiten tädin sydäntä lämmittää oliivi-ollilan kommentti "ehkä susta joskus jotain tulee...".
Oli jotenkin mukavaa tänään töissä, vaikka väsytti :D
Kun on kivaa, niin on kivaa :)
Pitäisi kyllä lähtee taas "meidän" duuniporukalla dokaan joku sunnuntai.
*sydän*Toni*sydän*
Ulkona on lunta
Vieläkin euforinen olo prodigyn keikasta. Tuntuu vielä kropassa hyvin, että tuli jorattua =)
tänään oli kiva päivä
vkl
Tänään tuli laitettuu aamukahviin marjajuggee..*lmao* Joten tää väsymys vain paranee iltaa kohden, saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan..*hih*
Noin 24 h pääst lähös kauan kaivatulle lomamatkalle!!!I can't wait!!*plur**jiihaa*
en tiedä mihin tämä edes kuuluu...
Mutta hymyilyttää kun yrittää miettiä miksi eräästä pojasta on tullut hyvin tärkeä ja rakas. Ja millä tavalla tärkeä ja rakas....kun sais itsestään selvää niin vois alkaa hajottaa itteään miettimällä mitä toinen viestittää....
Olen ongelmissa, mutta hymyilyttää silti...en kai vain taas ole tehnyt sitä..*ding**eiei**toktok**plur*
sekavahko olo...
Ens viikolla työhaastattelu !
Jänskättää jo valmiiksi...
[q]ezzy, 24.10.2005 11:07:
musta nickillä nimen listaaminen on peeloa, puhumatakaan siitä, että bileisiin makso joku 6e sisään ja siellä soitti Markus Schulz
varmaan tulee montakin kertaa suomeen tolla menolla ja noilla hinnoilla...
[/q]
Ihan sama Minä en sitä valinnut millä nimellä sinne listaan päädyin
Lauantaina mökille ekaa kertaa tänä vuonna. Mökki <3. Grilli <3.
TST eli teoreettinen sähkötekniikka läpi!!! JESH!!! Yks rästi taas pois listalta. ja viel 4 poksahti kyseisestä kurssista. Kyl tää koulunkäynti joskus on aurinkoistakin. Mulla on ehkä jopa toivoa, että valmistun [pieni]siinä kolmen vuoden päästä.[/pieni]
[q]Taika, 24.10.2005 12:32:
Taas yksi kurssi läpi - jäljellä enää 8 op*aplodit*
[/q]*aplodit*
Muru oli laittanu ihanan kynttiläillallisen eilen kun tulin kotiin, ja mun hiukset on taas tosi ihanan väriset
- « Edellinen
- 1
- ...
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- ...
- 2,345
- Seuraava »