päivän :)

Back to häröily O

Vadelmat *sydän*

sain töitä :)

Pääsin tänään aidolle Bemmi™-ajelulle ylioppilaiden kevätpäivillä.

'93 BMW 735 nahkapenkeillä, subbarilla sekä V12-badgella varustettuna.

Bemmi™=teini-Corolla Virossa. Onneksi toisin kuin moni muu Bemmi™-kuski, tämän omistaja osasi nauraa itselleen ja laittoi stereoista kun lähdettiin matkaan.

Nautin suuresti kyydistä ja jos löytyisi syy ostaa auto, ei Bemmi™ olisi poissuljettu vaihtoehto, päinvastoin.

Sain läpi käytyä viikonlopun kuvat kameran muistikortilta. Säädettynä ja netissä Olipas urakka.

Mun tyttöni osti mulle uuden playstationin valmistujaislahjaksi, Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!*aplodit*

Hitto mikä kissa! Kelatkaa ny: Meil oli hirmu vääntö joskus, että tuleeko meille pleikkari kotiin vai eikö ja ny se ite sen sit osti mulle!
Aika mimmi*sydän*!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!*aplodit*

Voitin lahjakortin parturi-kampaamooni
Illalla karaokeen ja juhlistamaan itsenäisen opiskelun viikkoa

[q]mayah, 13.11.2005 19:48:
---
Sankari, 13.11.2005 19:37:
Näin sut siellä mutta en uskaltanu tulla moikkaamaan

---

Joo, ei kandeekkaan, koska oon kuitenki pohjimmiltani tarkoituksellisesti ilkee ja häijy ihminen ja turvaudun päivittäin väkivaltaan.

[/q]Tota mä just pelkäsinkin NOH kattoo jos enskerralla uskaltaisi.

Sileä kesäkumi ok tänään. :)

[q]Wert, 26.10.2005 18:17:
sain töitä :)
[/q]

onneksi olkoon ihana, vaikutitkin iloiselta

miun päivän hymy on: linnunradan käsikirja liftareille leffa.. oli ihanaa mennä extemporee vain yksin leffaa ja sain räkättää oikeen kunnolla. Sit viel kun kävi kääntymässä cooleissa ja näki ystejä.. sit viel kyyti kotiin ja nyt kuuma kaakao ja palapelin rakenteluu ja jossain vaiheessa nukkumaan *sydän*

Puol kiloa cartedorin suklaajätskiä iltapalaks.

[q]onni3mk, 27.10.2005 20:31:
http://www.mol.fi/Tyovoimapalvelut/Paikat/8/2/4/Panimotyzntekijx$$$!06276122.html

Kaikkee sitä työn saamiseks joutuuki tehdä

Jep, väsynyt
[/q]

heh...

törmäsin eilen sattumalta yhteen vanhaan tuttuun baarissa, vanha ihastus.
meinasin tukehtua juomaani kun se kerto, että on turussa vaan käymässä ku muutti lahden suunnalle...

Tänään on paljon parempi päivä!

Opinnäytetyöni ilmestyi suoritettuihin kursseihin tänä aamuna
Huomenna tulee vielä yksi arvosana, jota pitää vähän jännittää.
Jos se menee läpi, ämmältä repee perna!

[iso]RIEMUSTA NIINQ![/iso]

Saan huomenna sossulta 50e:llä ruokaa kaupasta

Eikä se sossu sittenkään oo niin natsi, kun oon ajatellu. Sossu laskee, et normaaleilla ihmisillä menee noin 50e/viikko rahaa ruokaan! Ei mulla mun mielestä noin paljoa mee. Ja sit joku tommonen sosiaalivirkailija hyväksy ihan helposti mun reilu 100e/kk biletykseen kuluvat rahat. Suurinpiirtein taputteli päätä, et joillain tommonen summa menee yhessä viikonlopussa joka viikonloppu viinaan *nauru**tanssittel*

Kahvihetki serkun kanssa Ja et ympärillä on ihmisiä, jotka välittää. Sen vaan unohtaa huonoina hetkinä

Ja oon kotona torstai-iltana, en baarissa opiskelijabileissä kuten varmaan viimeisenä kuutena torstaina oon ollut

vajaan 3kuukauden evakko päättyi tänään, ja sit viel digiboksi ja kaikkee*iloinen*

Yks kiva ihminen otti yhteyttä...*hymy*

[q]onni3mk, 27.10.2005 20:31:
http://www.mol.fi/Tyovoimapalvelut/Paikat/8/2/4/Panimotyzntekijx$$$!06276122.html

Kaikkee sitä työn saamiseks joutuuki tehdä

Jep, väsynyt
[/q]

Voi tsiisus *kieh kieh*

O