päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]UnityF, 21.10.2005 10:59:
takaisin suomessa...*tanssittel*
nyt ootan jonaksen ja eliaksen näkemistä aika hiton paljon.. jo etukäteen *lmao*[/q]
vois viedä ne lahjat heille jo tänään
[q]*tirks* kiitos Chasse loistavasta seurasta, me kyllä osataan suunitella parhaat vessat
[/q]
thanx to you too, oli kyllä kivaa!!
Ja marraskuussa meen southamptoniin, ja jos kaikki menee hyvin niin ehdin sit samalla nähdä serkkuni siellä ennen ku se lähtee austarliaan
Elämä on *sydän*
Päivän yleinen *itutus alkaa haihtua, kun serkku piristi käynnillään. Sai taas jauhaa omista ja toisen säädöistä ja NAURAA. Nyt vaan nukkumaan, aamusta jumpalle, päivällä junaan ja illalla keikalle. Odotus jo suuri
saatii tänään avaimet uuteen kämppään
sit sain lääkäriltä antibiotti kuurin saan vihdoinkin toivottavasti tän taudin pois
Kertaus harjoitukset ohitse ja kaverit oli järkänneet mulle ilmaisen lipun Prodigyn keikalle!! Mikäs sen mukavampaa palata "sodasta" :)
Parin päivän reissu Tallinnassa. Tänään jokunen tunti sit palasin kotiin kassillisten kanssa täynnä uusia ihastuksiani
Loisto rauhallinen viikonloppu, aivan vitun makosat reenit ja ninjauran eka musta silmä :E
*sydän*
Mun juoksukunto on parantunu tooooooooosi paljon!! tänään juoksin Hernesaaresta kotiin asti ja just katoin kartasta: se on n. 2km
olin mun parhaan kaverin kans kattomas ensi-illas tyttö olet tähti -leffaa.. voi että oli kiva leffa! ja muutenki vaa oli niin kiva ilta.. *sydän*
[q]Chare, 22.10.2005 03:09:
olin mun parhaan kaverin kans kattomas ensi-illas tyttö olet tähti -leffaa.. voi että oli kiva leffa! ja muutenki vaa oli niin kiva ilta.. *sydän*
[/q]
Samat sanat... Oli kivaa... oot rakas! *sydän*
enpä tiedä mitä tekisin ilman sua...
Oli ihana herätys tänään, kun toinen pussaili niin pitkään et heräsin. :) Ja ihana aurinko.
Ihanan ystävän kirjoittelu aamutuimaan + oma hyvä sisäinen olo = mahtava päivän aloitus!
Päivän ja illlan ja koko ens viikon meganaurut tuli baarissa... Eli siel oli jäbä ketä oli tanssilattialla koko illan.. ja seisos vaan ja heilutti helvetin rumasti jalkaa ja taputti aina välillä tahtia... ajattelin et ok ei siin mitään antaa pojan vetää... mut se et se teki sitä koko illan... ei yhtään tanssiaskelta... vaan koko illan vaaan taputti ja heilutti jalkaa... noh eiks sitten joku menny kysyy kaveriporukasta et miks helvetissä se tekee niin... Selvis et "dj tykkää siitä ku sille antaa tahtia, ja et se pysyy tahdissa...." ja viimiset sanat oli et "et ihan vinkkinä vaan" *nauru**nauru* voihan se näinkin olla... mut se jäbä oli todella rasittava...
Terassikausi tuli avattua tänään *känni*
[q]Rocca, 22.10.2005 06:19:
-clip-
[/q]
REPS
hyvä myynti tänään
jos tälleen jatkuis ni
Jäi hyvä mieli eilisestä Nightwishin keikasta*plur*
Hienoja liekkimeininkejä, stroboja, valoja ja ilotulituksiakin jopa*aplodit*
Tarjan ääni aiheutti kylmiä väreitä*hymy*
Hieno elämys, vaikka nyt olikin tollanen massakeikka...
Ihanaa oli myös nähdä lapsiperheitä nautiskelemassa!
Eilisilta *sydän**plur*
uskalsin tehdä jotain sellaista mitä olen lykännyt jo 5kk ...nyt on hyvä fiilis ja jatkoa odotellaan ;)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- ...
- 2,345
- Seuraava »