päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]flatstick, 26.11.2009 01:02:
---
kinderi, 25.11.2009 23:50:
---
Sokerit pois vaan ruokavaliosta!
[/q]
Eipä meillä taida olla vaaraa liiasta sokerinkäytöstä
mä oon ihan vitun idiootti
Jatkamaan tänään muuttoa ja illalla melomaan hyväntekeväisyyttä.
Löysin jotain mitä luulin että oon kadottanu...
Rauha..
np. Tchaikovsky - Swan Lake *sydän*
Arska paistaa... Alkuloman oli ihan paskat kelit sato vaan vettä.....*grr*
Mut nyt onneks on hyvä keli ja huomiseks luvannu melkeen hellettä...:)
Aamulenkit*sydän**hihu*
[q]candyraver, 23.8.2005 22:02:
Monen vuoden jahkailun jälkeen sain itseäni "niskasta kiinni" jä kävin tänään hammaslääkäripelkoani uhmaten tarkastuttamassa huonoon kuntoon päässeen hammaskalustoni..*aplodit*
Yksityisellä kävin(julkisesta hammashoidosta niin kauheet traumat, etten sellaseen astu jalallani enään ikinä). Sain tietää, että odotettavissa on kolmen viisaudenhampaan irti kiskominen, yhden lohjenneen takahampaan pois kiskominen ja kolmen reiän paikkaaminen. Kaikkein eniten pelottaa/kuvottaa noi hampaiden irti kiskomiset*poks* mutta pääasia on nyt se,että aion kohdata pelkoni ja olen siitä ylpeä*iloinen* (pelkkä tarkastuskäynti yksityisellä hammaslääkärillä maksoi 94eur, joten mikään halpa reissu tästä ei tuu,mutta laadusta kannattaa maksaa,varsinkin kun on omasta terveydestä kyse*joo*).
[/q]
Eikä myös tarvitse jonottaa kun käyttää yksityisen hammaslääkärin palveluita. Kun itse kuukausi sitten kävin yksityisessä hammaslääkärissä, pääsin sinne jo samana päivänä. Terveyskeskukseen/yms. paikkoihin olisi varmaan ollut muutama kuukausi jonotusaikaa parhaimmillaan. Mutta tottahan toki, maksaahan se ihan saakelisti käydä yksityishammaslääkärissä. Itsellä maksoi tarkastuskäynti vähän yli sata euroa.
Vihdostan viimein H&M:ltä tilatut vaatteet tuli ärrälle!
Paljo kivempi olla ku tai
Yleisön pyynnöstä! Mahdollinen seitsemäs karsintapeli lauantaina Urheilukanavalla!
Jos Ässien ja Sportin välinen liigakarsinta
venyy seitsemänteen osaotteluun, se
televisioidaan lauantaina Urheilukanavalla
suorana lähetyksenä.
Televisioinnin mahdollistavat SM-liigan yhteistyökumppanit Kotipizza ja Nelonen Media sekä Suomen Jääkiekkoliitto.
Toteutuksesta vastaa Nelosen liigatiimi yhteistyössä Urheilukanavan Mestis-toimituksen kanssa. Selostajana toimii Jani Alkio kommentaattorinaan Tuomas Grönman. Studiossa ottelua analysoivat Matti Eve ja Petteri Sihvonen.
Studio-osuus käynnistyy kello 16.25 ja ottelu kello 17.00
Ps. Ässät mestikseen!!
edit - Tamminen *sydän*
Päästiin elävänä Ruotsiin ja huomenna Skavstasta lähtee lento Budapestiin <3.
Siellä sitten Budapest Paradeen :)(:
[q]Hyzenthlay, 25.8.2005 14:43:
---
zenny, 25.8.2005 14:33:
toivottavast kestää kauan..*joo*
---
Tää toivoo samaa. Ei enää synkistelyy
[/q]
Todellakaa ei enää synkistelyy... pitää osata kattoo asioitten positiivisiakin puolia.. eikä ain vaa niit negatiivisii...*hymy*
Tänään oli ensimmäinen päivä koulua ja kivaa oli
Tästä se lähtee
Sain houkuteltua kaverin 99% varmasti mukaan van Heldeniä kuuntelemaan!
ei hitsi kun on kivaa piitkästä aikaa :)
musavideon kuvaukset loppu eilen. Huh, olipas rankka pari viikkonen rupeama.
kirppariostoksista tulee aina hyvä mieli
[q]Fyraett, 24.8.2005 19:44:
ja sit sain mutsilt 'sarvikuonon' nenähuuhteluun, pitäs auttaa eri oireisiin esim: tukkoisuuteen, ilmatieallergiaan, poskiontelovaivoihin, nuhaan ja astmaan :)
[/q]
Hei, tuollaisen kun saisi!
Katoin äsken Finding Nemon ja vähän se oli hyvä. "Minun?"
- « Edellinen
- 1
- ...
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- ...