päivän :)

Back to häröily O

Olen oppinut heilauttamaan rannettani oikeaoppisesti.Bling!
Saankin suoritettua samalla yhden appron samaan hintaan.*jiihaa*
Edellinen vuokranantaja antaa mulle vuokratakuun sittenkin takasin*aplodit*

Madagascar, siinä vasta loistava piirretty*sydän*

Mä taidan haluta lapsen... Siis ihan oman 100% baby-lapsen, jonka vaippa-ikä pitää kestää ja jota pitää kantaa aina mukana ja jota pitää hoivata ja jota pitää kestää ja kasvattaa ja jonka hampaankasvuiät pitää kestää nukkumatta ja ja ja...

Mä taidan haluta lapsen!

keittiö & oma puoli siivottu lattiasta kattoon
Sadepäivän ilo -teetä,
Beethovenia, *sydän*
hämärää.. vain kynttilöistä lähtevä valo.
vihree rööki (päivän eka ja samalla vika).
Rauhallinen olo.*joo*
Hyvä mieli.*joo*

täydellinen hetki.. eli sininen hetki *sydän*

ystävät, jotka jaksavat piristää jopa tähän aikaan yöstä hassuilla jutuillaan.

[q]sts, 25.8.2005 02:17:
1) Hyvät uutiset...

[/q]

ähä ähä

1) Hyvät uutiset...
2) Ystävät
3) Siivottu ja siisti koti
4) Oma kulta
5) Hyvä päivä
6) Voitin 70e ruletista.
7) Asiat on aika hyvin.

[q]sapeli, 25.8.2005 11:01:
Mä taidan haluta lapsen... Siis ihan oman 100% baby-lapsen, jonka vaippa-ikä pitää kestää ja jota pitää kantaa aina mukana ja jota pitää hoivata ja jota pitää kestää ja kasvattaa ja jonka hampaankasvuiät pitää kestää nukkumatta ja ja ja...

Mä taidan haluta lapsen!
[/q]

tuu meille kaheks viikkoo, niin menee toikin hulluus ohi.. Tehää vaihto mä tuun asuu sun luo ja sä tänne. Hyvä idea!

Otin n messiin töihin

Taiteiden yön tarjonta on huippuluokkaa:

SIITTIÖTANSSI

Hannu Korhosen fosforivaloperformanssi tuo Hesperian puistoon reilut 30 kpl fosforoituja siittiösoluja.

HESPERIAN PUISTO
KLO 22-24

Tonne!

[q]sapeli, 25.8.2005 11:01:

Mä taidan haluta lapsen!
[/q]

ei muuta kun markun kanssa iskemään naisehokkaita..
voi tota vauva kuumetta.. suloista

aikasta rankka työ päivä vetäs kaikki mehut.. mut koton pika suihku, kuppi kahvii ja POGENIN SITRUUNA MUHVINSSEI

[q]sapeli, 19.6.2006 23:51:

Joo, nyt menee hyvin
[/q]

*sydän**hymy*

Mun eilinen päivän :)
Istuttiin meillä ja Simo oli käymässä ja sitten tehtiinkin kimpassa ruokaa ja pelattiin ja katettiin jälkiruoka parvekkeelle jossa palo n.30 kynttilää ja mussutettiin jädee ja lipitettiin teetä. klo 00.00 annettiin simolle sen lahja kun hän täyttää tänää vuosii ja käytii paikallisessa juomassa tuopit ja nestori paikan omistaja tarjosi mulle limun Olin muuten yllättyny miten hieno ja omaperäinen se paikka on, pieni, täynnä erillaisia tavaroita ja ihana lepposa ilmapiiri Siitä shellin kautta kotiin ja pelamaan viel vähäsen ja nyt mie heräsin ja aloin vääntää aamupalaa pojille jotta nekin kohta herää

Tänään tiedossa Simon synttäreitten jatko-juhlintaa

Torstai-maanantai: clubbailua Berliinissä

[q]äm, 25.8.2005 12:39:
Taiteiden yön tarjonta on huippuluokkaa:

SIITTIÖTANSSI

Hannu Korhosen fosforivaloperformanssi tuo Hesperian puistoon reilut 30 kpl fosforoituja siittiösoluja.

HESPERIAN PUISTO
KLO 22-24

Tonne!
[/q]

aika heikko siittiömäärä kaverilla

[q]noena, 25.11.2009 20:47:
---
mariq, 25.11.2009 16:57:

---
Que? Neiti on ihan pähkinöinä, what's happening?
[/q]
Hehheh, taisin vähän innostua Vaikuttais siltä että lauantaista tulee tosi kiva päivä ja ilta ja kaikki

kumman hyvällä päällä koko ajan tää on suorastaan poikkeuksellista mulle...

Mua pyydettii jatkamaan töitä 6kk sijasta 9kk, eli nähtävästi osaan jotain. *ding**jiihaa*

Tänään ON hyvä päivä. *joo**iloinen**hih*

Tupla cd-soitin tuli ja kaupungilla jaettiin ilmaista kokista

O