päivän :)

Back to häröily O

ihanata alko kahen päivän vapaa

Yks ihminen saa mut iloiseksi*iloinen*
Ja vaikkei tää henkilö just nyt tässä lähellä olekkaan, niin pelkkä tämän ihmisen ajattelu saa tän tytön hymyilemään ja sydämen pakahtumaan onnesta*sydän*

omat projektit edistyy vihdoin johonkin suuntaan, eriasia meneekö eteen vaiko taakse ;)
tänään kuunnellut loistavaa atmo-dnb:tä ja chilliä sekasin.
osasin kokkaa kivaa ruokaa, ja ostin ihan ite siihen ainesosa-komponentit-mitkälie (samalla opin säästää! *jiihaa*)
shift + del nälkä.exe:lle

Näköjään meenkin vasta varttia vaille kahteentoista kouluun vaikka luulin, että pitäis mennä varttia vaille kymmeneen Onneksi en ehtinyt lähtemään vielä.

pitkään ja sikeästi nukuttu yö. vihdoinkin <3

Joukkue *sydän* meil alkaa olee jo nyt ihan älytön porukkafiilis vaikka sillee ollaa pyöritty vasta pari vkoa porukassa

Olin kattonu taas silmät ristissä työvuoroja ja sain eile aika pelottavan puhelun siinä 12 aikaan "moi missäs neiti menee, ku sul oli töitä 10-16" tänää sit koitin vältellä pomoo... ei se sanonu mitää, eli ei oo sen korviin varmaa kantautunu tää mun kämmi.

Viikon loma Santahaminasta

[q]Kaizu, 22.8.2005 11:29:
[/q]

Koskas on meijän seuraavat metrotreffit?

[q]Lin, 22.8.2005 15:20:
---
Kaizu, 22.8.2005 11:29:

---

Koskas on meijän seuraavat metrotreffit?
[/q]

Tuskin tulee kauheesti metroiltua

Päikkärit

Lämpöinen, pehmoinen hetki unten mailla

Nyt alko loma ja huomenna lähtö Amsterdamin kautta Barceloonaan ja viikon päästä Ibizalle...Tätä on odotettu

Nään pitkästä aikaa ystävää joka on tullut Nastolassa käymään (okei kaksi viikkoa sitten näin viimeksi) Ja arskakin paistaa.

[q]lostgone, 22.8.2005 19:27:
Ainoa miinus päivässä oli virsilaulanta.Voi Jesse jee.*justjoo*
[/q]

Laulat vaan mukana, paitsi korvaa aina sana "Jumala" sanalla "humala", eiköhän piristä virsiä

Sain WindowsXP+Fedora Core -multibootin toimimaan läppärissäkin, vaikka aluks näytti siltä että ois pitäny muuttaa jotain bios-asetusta mitä ei suoraan biosista pääse muuttamaan

Hyvä a-j

Mun ihka omalla koneella on netti ensimmäistä kertaa elämässäni Ei tosin kauaa, ylihuomenna koittaa lähtö Ranskaan

Mutta ehdin "nauttia" nörttielämästä n. 40 tuntia

päivän =) 1.2

Löysin hyvään talteen laitetut joulukoristeet! Erityisesti valot on mahtavan upeat.

[q]äm, 28.10.2005 12:59:
[iso]NYT SAA KIRJOTTAA ISOLLA!
OON LÄPÄISSYT KAIKKI TENTIT, KOULU ON OHI!
*sydän* Virallinen valmistumispäivä 25.11. *sydän*[/iso]

Ja kaikki tää tapahtui vielä puol vuotta etuajassa
[/q]

noniin, helmee. Onnittelut isosti

Kesäloman alkuun enää alle 2 kuukautta :)(:

ATKn perusteet.. siis ihan perusteet:
näin käytetään hiirtä ja sitten q te opitte, saatatte alkaa käyttää myös näppäimistöä ja siinä olevia pikanäppäimiä..

O