päivän :)

Back to häröily O

[q]Ana-5000, 28.6.2005 22:54:
---
koo, 27.6.2005 21:50:
2) Sain vastauksen kysymykseeni siniketuista: niitä voi ostaa turkistarhalta kotiin lemmikiksi. Vielä ei ukkeli suostunut ketun hankintaan, mutta ehkä vielä jonain päivänä...

---

Eikös kettu oo villieläin..?
[/q]

Sinikettu ei ole villieläin. Se on suomen jossain säädöksissä määritetty kotieläimeksi, ja se kuulemma myös kesyyntyy lemmikiksi jos ihan pentuna ottaa. Tilanne olisi siis suunnilleen sama, jos joku ottaisi esim lampaan lemmikiksi ja ulkoiluttaisi sitä rusetti kaulassa. Hassun näköistä, mutta sallittua.

Tavallista kettua ei tietenkään saa mistään metsästä ottaa kotiinsa... mutta senhän tajuaa jokainen.

aah enään 2tuntii ja pääsee töistä kotiin nukkumaaaan

Jälleen kerran se työssäni niin tärkeä sivusto kaatui, tai ainaki tökkii niin ettei työstä tuu mitään. Eli siis vaikka olen hukkua hommiin, ei oo muuta tekemistä ku pyöriä netissä ja istua kahvilla pitkään.
Just ihana sadepäivä!*iloinen*

...toivotaan että se sivusto pysyy yhtä surkeana jatkossakin.

Privabileet duunipaikalla sulkemisajan jälkeen ku katottii lätkää Töllö auki ja ovet kiinni ja drinksua pöytää eikä ylimääräsiä paikalla häiriköimässä *känni* Reteesti vaan...

Nyt on Damin matka maksettu

8.7 - 17.7 mua ei täällä näy

Jee!!

Ilkeä tietokonekauppa lupasi antaa lähetyksestä puuttuneet systeemit mulle tänään, kun menen sinne käymään!!! (eihän niitä odoteltukaan kuin 2kk)

Löysin uuden unelmieni nukkekodin (joka on halvempi kuin se edellinen) ja sain ukkelilta luvan ostaa sen!!

Jee!!

löysin kauan etsimäni ja haluamani animepiirretyn Sandybellin osat 6-10*jiihaa* 3-6päivän päästä ne on mun*sydän*

[q]Fyraett, 29.6.2005 00:22:
5 vuotta ollu ilman nokian kännyköitä, ja pakko myöntää et hyvält tuntu siirtyy takas suomalaiseen laatuun(?)

I <3 MY NEW MOPHO
[/q]

Kaks ja puol vuotta ilman Nokiaa Siemens-leirissä enkä palaa enää koskaan takaisin :D

KAIKKI palat loksahtaa niin ihanasti paikoilleen *sydän* vuokrasopimus kirjotettu auwii kaikki on niin ny kaffe plörtsyl..

Työhaastattelu meni tosi hyvin Koulutus alkaa jo alle kahden viikon päästä ja duunit parhaassa tapauksessa kolmen viikon kuluttua

kohta pariks tunniks töihi ja sit alkaa viienpäivän vapaa

Pääsin opiskelemaan sosiaalipsykologiaa!!!!!! Ihan tajutonta, tuli kyl täytenä yllätyksenä. Oivoi, nyt saa kyl olla ylpeä itsestään

Löysin aamulla maasta kympin

...pienet on minunkin ilot

Sain aamulla joltain viestin: "Tuntuuko sinustakin välillä siltä että sinulla olisi mato päässä?" Vähän alko naurattamaan

TJ 98 ja kulta tulee lopullisesti kotio

15 pelikoneest... mut arvast ei mitää....

Luistin inventaariosta
mutta tämäkin vain siksi, että meen toisee duunii...

Viimein pääsin käymään parturissa.

Barcelona varmistui!
reilun kuukauden kuluttuu

Ikiomat swearit!

O