päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Uudet eksoottiset tutut
Hankolainen poliisisetä opasti yöllä pois aidatulta alueelta. Tarjosin Jaffa-keksiä johon konstaapeli totesi: "Ei kiitos, me poliisit pysyttäydytään ihan niissä donitseissa vaan".
[q]linduska, 12.8.2008 07:06:
jeeee...budapestii,sziget festivaaleille:)
[/q]
Pitäkää hauskaa!
[q]$, 25.6.2005 16:45:
Hankolainen poliisisetä opasti yöllä pois aidatulta alueelta. Tarjosin Jaffa-keksiä johon konstaapeli totesi: "Ei kiitos, me poliisit pysyttäydytään ihan niissä donitseissa vaan".
[/q]
Joo, tää oli kyllä päivän
Oli hyvä juhannus :) hyviä kavereita ja hyvää musaa ja aurinko paisto <3
[q]Yonna, 26.6.2005 18:31:
Oli ehkä kivoin juhannus aikoihin*hymy*
[/q]
Joop, kiitos koko ryhmärämälle seurasta*hali*
oli tänää sukujuhlat. ja ne meni oikeesti paljon mukavammin ku pelkäsin. lopussa alko jopa viihtyy.
silti oli ihanaa päästä kotiin.. tää on mun linnani ja suojani. ja tääl on ihanan hiljasta eikä kukaan vaadi multa mitää tai kysele kaiken maailman juttuja. saa olla just niinku haluaa. joskus on vaa kiva olla ihan rauhassa ja yksin.. koko viikon ollu ihan hullu meno ja nyt saa vaa relaa.
lepo.
Juhannusyössä on taikaa *sydän**vink*
*känni*
[q]mayah
Ja kiva ilta poikien kanssa biljardisalilla. Kiitti seurasta
[/q]
Eipä mitään :)
Sitten omaa asiaa, kaikki muu paitsi se päivän yks :( joka sattui olemaan unettomuus.
Oli ehkä kivoin juhannus aikoihin*hymy*
elämä vaan on niin :)
Hah! Sain sen yhden tentin viimein läpi, joten kelalla ei ole mitään aisaa ruveta urputtamaan mulle mistään, tai kinuamaan mitään rahoja takaisin!!!
Parin tunnin päästä pois, pois töistä ja wapaalle *känni*
Tänään oli vaihteeksi taas hyvä olo aamulla. Taisi c-vitamiini överit auttaa nuhaan. ^^
Kauhea viikko edessä mutta enää 5vkoa kesälomaan.
Niin, ja mä oon kyllä ihan täysin lääpälläni yhteen ihanaa tyttöön. *pus**sydän*
Aamulla mieheni tuli herättään pusuilla ja teki aamiaista ja eväitä töihin. Oli kyl tosi hyvä ja rakastettu olo
alkaa olee hyvät rusketukset
Ei ollut istumalakkoa minua vastaan*jiihaa*
Kuulemma sillä keinolla mut saataisiin vaan huonompiin töihin samassa firmassa. Kysyin, että miten mun työt muka vois tästä muuttua huonommiksi? vastaus: ai niin, eihän ne juu voikkaan, mut pahuksen rikkuri oot..*justjoo*
Luin tota Mikä ärsyttää? -topicia, ja tajusin että ei mun asiat oo oikeasti yhtään niin huonosti kuin kuvittelin...
Gradua kirjoitettu 7 sivua [pieni]Siihen lasketaan mukaan kansilehti, sisällysluettelosivu ja lähdeviiteluettelo - tässä vaiheessa tottakai *hihu*[/pieni]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- ...
- 2,345
- Seuraava »