päivän :)

Back to häröily O

Töistä pekkanen ja valmistun tänään

Viimeinen työpäivä!!!
Kesäloma alkaa ja aurinko paistaa...*heiii*
*sydän*

kohta kullan ja broidin kanssa liikenteesee

[q]Jusna666, 8.8.2006 12:53:
---
Pauha, 8.8.2006 12:36:
Kattelin tänää uutta työsopparia, ja siinä oli palkan kohdalla että 7.99 euroa kuukaudessa. Eipä ollu pomokaan huomannut, laittoivat tulee uuden sopparin. Vähän nauratti.

---

Toi ois varmaa ihan hyvä liksa jossain intiassa
[/q]
*tuoliltaputoil*

Oli mukava herätys tänään

Mulla on americana-dippiä ja kurkkua! *sydän*

Eka pitempi fillarilenkki, juma mikä keli *sydän* (tosin ihmisillä taisi vielä olla talvikäyttäytyminen liikenteessä mielessä).

Olen ollut tänään hyvin aikaansaava! Jos seuraavaksi yrittäisi vaikka lukea tenttikirjaa, ellen nukahda kesken kuten viimeksi kävi :)

Yksi kappale pestyjä kaneja kyyhöttää kuivumassa parvekkella. Ehkä hassuimman näköinen rotta ikinä. Kyllä se mulkoilikin taas, sikäli kun ne mulkoilla voi, hyvin pahasti kun lähestyin suihkun kanssa

Aurinkoa! Ja eilinen jumppa tuntuu ihanasti lihaksissa

Koulu loppu hyvillä papereilla. Nyt on kiva alottaa kesä & työt :)

.m

[q]domi, 2.4.2008 17:45:
picz!
[/q]

You can soon has!

AURINKO!

Musta tulee 4 pitkän vuoden jälkeen ylioppilas. Lisäksi alustavat arvosanat pysy muuten samoina, paitsi että enkku nousi!

[q]Mande, 20.5.2005 11:19:
Kesäloma alkaa ja aurinko paistaa...*heiii*
*sydän*
[/q]

Viimeinen koulupäivä..*heiii**känni**ankka*

Tulipa taas sulostettuu elämää eilen Mul on addiktio niihin. Ja koko ajan pitää saada enemmän. *sydän*

Ekan kerran yli kahteen viikkoon vähän terveempi olo (erittäin ikävä flunssa ollu) ja tossa tunnin päästä alkaa piletys ilmasen wiunan kans. *känni*

Tänää varmistu et valmistun kolmas ens kuuta merkonomiks!! *jiihaa**hymy*

Tänään taas salille jokskin aikaa ja illalla bilettään

Kaveri just soitti ja kertoi että hän aikoo ajaa A-kortin koska sen sai niin halvalla, eli 350:lla. Samoin hän on ostanut 80:n arvoisen kuntosalikortin joka on voimassa koko vuoden, vain koska sen sai halvalla. Mä voisinkin yrittää myydä sille jotain "halpaan" hintaan

O