päivän :)

Back to häröily O

Vapaapäivä... ...kun on päivävuoroa,nelipäiväinen työviikko on aika jees...*hihu*

Eräs ihminen sai mulle aika vakavan plur olotilan

[q]I-NA, 18.5.2005 11:16:
tajusin et mul on asiat aika hyvin... Oon itseasiassa onnellisempi ku muistan pitkiin aikoihin olleeni. Tai mahdollisesti ikinä. Mulla on uus duuni, uus koti, ja mies johon olen hulluna. Ei oo MITÄÄN asiaa mikä muo huolestuttais tai vaivais. Kuinka moni voi sanoa samaa?*plur*
[/q]

Mä voin. Mul on mies,lapsi,2vk:n pääst uus koti ja muutenki kaikki enemmän ku hyvin !

jees, nauti vielä kun voit, täällä on ainakin pirun kylmää vielä. Tosin ensiviikolla toivottavasti lämpösempää.

Tulostin toimii taas

Rakas kultani matkusti pendolinolla luokseni *sydän*

Unlive lämppäämäs Antti Tuiskua

http://www.elixiria.com/forum/viewtopic.php?p=46519#46519

Oltiin taas kaverin kans salilla kuluttamassa kaloreita
Niiiiii....ja saatiin raksun kans selvitettyä pienehkö riita *sydän*

mun uusi hiano reppu!!
..josta on iloa myös hyrrälle :D

kiitos rakkaalleni <3

Huomenna lähtö Riikaan - ja mikä parasta, ilmaisilla lennoilla *heiii*.

Ihana pakata kamoja ja tietää, et seuraavan kerran ne laatikot avataan vasta uudessa kodissa *sydän*

Ja juu, oon etuajas Viel pari viikkoo pitäis kituutella..

ei krapulaa, pelkästään kevyesti pönähtänyt väsymys eilisestä*hymy*

Veronpalautusta nelinumeroinen summa

Netti auki uudessa kämpässä, ostin DVD-soittimen, sain kalusteet joten kuten paikoilleen, ja vielä siivottuakin. Huomenna sitten jatkuu sisustus-shoppailu, ja sen jälkeen onkin perjantai ja tilipäivä!

sauniksen atkguru tiputti mun netin nopeuden puoleen niin nyt ei enään tule vauhtisokeutta.
ja kaikki vain yhdellä puhelinsoitolla

[q]Annakins, 19.5.2005 11:04:
---
a-j, 19.5.2005 01:46:
buffyssä musikaali-jakso

---

haha! Se on NIIIIIN loistava ;)

...I will walk through the fire...
[/q]

mut kaikista ihkuin on taran I'm under your spell-laulu willowille

888 euroa veronpalautuksia

Sain mun paperiasiat VIHDOIN hoidettua Nyt vaan sormet ristissä että ne menee virastoissa läpi. Hankin kyllä isona sihteerin hoitamaan kaikki paperiasiat ja finanssit muutenki

http://bash.org/?507269

Eräs pitkään vaivannut soppa vihdoinkin valmistumassa..... mielenrauha saavutettu

O