päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- ...
- 2,345
- Seuraava »
sain vittumaisen koululabran vihdoin 2 pvän taistelun jälkee valmiiks - työajalla
-M
Töitä ja veronpalautuksia. Ja aurinkokin paistaa. *jiihaa**iloinen*
[q]jansku=p, 19.5.2005 18:19:
Huh huh hellettä!!Aurinko paistaa ja kalja maistuu..kouluhommat tehty*nauru*..vika viikko maailmalla,siitä kaikki irti*jiihaa*
[/q]
Missäspäin sitä sitten ollaan?
buffyssä musikaali-jakso
Tulee iloinen olo kun lukee muiden iloisia asioita. Ulkona paistaa aurinko. Ja jostain syysstä juuri nyt ei harmita yhtään että ei ole kaveria kenen kanssa lähtisi ulos, terassille tai muuten vain. Hymyilyttää vain*iloinen*
[q]Marianne, 19.5.2005 15:10:
veronpalautuksia 881e*plur* aargh nyt on pakko päästä reissuun!!!
[/q]
woohoo hyvä potti
Reilun viikon päästä alkaa loma ja
Reilun 2 viikon päästä lähetään etelään kavereiden kanssa *super**jiihaa*
[q]Mark, 19.5.2005 13:28:
sain vittumaisen koululabran vihdoin 2 pvän taistelun jälkee valmiiks - työajalla
[/q]
Mulla olis kans tossa viel yks projekti koodailtavana, voiski tehdä sitä tääl duunissa
veronpalautuksia 881e*plur* aargh nyt on pakko päästä reissuun!!!
Huh huh hellettä!!Aurinko paistaa ja kalja maistuu..kouluhommat tehty*nauru*..vika viikko maailmalla,siitä kaikki irti*jiihaa*
Ens viikoks luvattu hellettä *jiihaa**sydän**plur*
[q]Taika, 19.5.2005 17:27:
Usko tai älä Jussi, kyllä mä IHAN oikeasti valmistun sitten lokakuun lopulla*vink*
Täytyyhän niille Laurean opettajille jotain haastetta ja puheenaihetta kahvitunnille järjestää myös ensi syksyksi*iloinen*
[/q]Ja Jussihan uskoo sinuun, jos sinä uskot itseesi*hali*
:) Raksu tulee huomenna lomille
:) Tänään on taas pyykkivuoro ja saa puhdasta vaatetta
:) Sain mummulta 40e
Ryntäilin äsken pienessä paniikissa..*uuh* "tarkoittaako tämä, että mä saan palautuksia vai joudunko maksamaan? Kun toi on aika paljon mulle."*ding*
Ja koska tämä on päivän :) :ssa, voitte aavistaa 1 004,16 kohtalon*jiihaa*
Valtio palauttaa rahaa 211e. JEI.
Entropyn kertsi piristi tänään kummasti maassa olevaa mieltäni *sydän*
Illan kohokohta on kyl ehottomasti rakas ystäväni Efo *sydän* &
Mä oon sanaton. Kiitos. *sydän*
Et vaikka on 19 päivä niin silti päätin kaivaa tän surullisen haikeeni päivän takia kuitenkin niitä syitä miksi kannattaa ponnistaa etiinpäin elämässä. Niih ja iso kiitos kaikille jotka on tänään antaneet halin, teijän takia mie jaksan temmeltää ja viellä tässä hymyilenkin kun saan itteni vähän enemmän kasaan. Kiitos *sydän*
Vika kunnon koulupäivä..*heiii*
Nään mun koirat tänään *sydän* Ollu ikävä niitä
Muru yllätti mut eilen kivasti. Olin tullut koulusta kotiin ja isi vaan sano että, "soita Artolle sillä on jotain ongelmia loman kanssa". Paniikissa soitin, että jos se ei pääsekkään nyt viikonloppuna, ni sitten kun se vastas ni se sano vaan että tule ylös. Tuli siinä aika pikaisesti juostua yläkertaan omaan huoneeseen ja siinähän se sitten mun sängyllä pötkötti. Ihana!
Tänään onkin yllättävän hyvä fiilis eiliseen nähden (=*poks*)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- ...
- 2,345
- Seuraava »