päivän :)

Back to häröily O

ei tarviikkaan mennä huomenna duuniin *hymy*.....sen sijaan äitienpäiväsunnuntaina pitää kyllä mennä
Ei se mitään...tässä on pari päivää aikaa nukkua pahimmat univelat pois.

Maantaista asti ollu kuumeessa ja tänään se laski.
Ei tainnu oikein tykätä elimistö 3 päivän inttileiristä, jolla tuli syötyä varmaan +10 buranaa että pääsis
keskiviikkona lomille :)

[q]MaSari, 3.5.2005 21:47:
aijaa, joko ne tiedot tulee?! Oisko vähän viikon kruunaus jos sais tietää edes etukäteen et sais ihan älysti rahaa jouluna!!
[/q]
Jep, nyt veroehdotuksia on alkanut taas tippua..

[q]mayah, 4.5.2005 12:58:

Ja nyt se on tehty. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä menee myös läpi, eli mun koulut ois sitte käyty.

Oon virallisesti työtön.
[/q]

On tämä yhteiskunta kyllä jollain selittämättömällä tavalla perinjuurin kiero, kun väitetään että opiskelu kannattaa, mutta missä ovat ne kymmenet työnantajat, jotka ovat tarjoamassa niitä 4000 euron kuukausiansioita mediaseksikkäissä töissä heti valmistumisen jälkeen?

Pitäisi varmaan olla insinööri, niin kävi flaksi töiden kanssa.

Anyways, onnea, nainen. Soot nyt aikuinen ja sun pitää vakavoitua. Tosin tuo valmistumisen tunne on niin hämmentävän vapauttava, että kelpaa siitä nauttia vaikka vähän naureskellenkin.

pitkäaikasten konala-kavereiden kans dokaamaan tänää myyrmäen redariin! tätä ei o tehty moneen vuoteen ja apua miten innoissani oon<3<3

DJ Proteus tulee Mikkelin DINOSAURUSROKKIIN (vai oliko se JURASSICROCK). Nyt on kyllä festarijärjestäjä vetänyt ässän hihastaan ja hyvälle näyttää. Tuon vuoksi voisi sinne jopa lipun ostaa.

pitkät unet ja kaunis päivä :) kohta pitää lähtee piknikille ja heittelee joen varteen

ei väsytä

niiiiiiiin ja mun päivän :))

Kia 3v
Heräs 5.55 ja nukahti vasta 15min sitten, päiväl lepäs vain 10min..
Vähänkö neiti ollu täpinöis tänään mut muumitalo oli ihan ykköslahja.

Nyt sit valmistautuu vkl:a varten..
Meil on muumibileet ja uv-valoa..Musiikiksi Kia tahtoo happy hc:ta!.. (Hyvin oppinu likka, iskä kuuntelee iiiihan väärää musaa *hih*)

*tanssittel**tanssittel**tanssittel*

Aamulla sai köllötellä kullan kanssa :)

sainpas pari sanaa taas opinnäytetyöhön kirjotettuu..*jiihaa* kyl se siit viel valmistuu.. tosin ens viikko enää aikaa tehä ja opettaja sano et voi voi ku tää on ihan ku kirjast otettu suoraa mut kyl se läpi menee... ja sit viel parit rästi kokeet ku saa läpi ni sit valmistuminen alkaa näyttää valosalta...

Teinpä aivan loistavaa makaronilaatikkoa,vaikka itse sanonkin:)
Sain kyllä kehujakin<3

[q]akir0, 5.5.2005 20:19:
Aamulla sai köllötellä kullan kanssa :)
[/q]

Sama, paitsi että toi hermostu mun kiehnäykseen ja lähdin sitten yksin aamulenkille. :P

[q]Petri, 6.5.2005 10:04:
---
pHaze, 6.5.2005 09:40:
563e veronpalautuksia o/ The government is handing out free money!

---

tai siis me periaatteessa annetaan valtiolle "ilmasta" rahaa, kun valtio ei noista veronpalautuksista mitään korkoa meille maksa ja se voi sen summan taasen sijoittaa toksi noin vuodeksi korkoa/tuottoa tuottavaan sijoituskohteeseen
[/q]

Saa niistä jotain korkoa mun mielestä.

Kutsuttiin huomenna duuniin viideksi tunniksi. Tuplapalkalla. Ja kukkaro kiittää *sydän*

Sain osariduunia opiskelun oheen alkaen syyskuusta.
Vähänkö oon kyllä rätti opiskelija sitten... koulu + 20-30h duunia/vko. O_o

Olo alkaa hikku piljaa paranemaan, joten illalla voi lähtee pyörähtää Lahdessa Johan tässä on päivä ollutkin yhtä tuskaa

mun opinnäyte sai luvan painoon
eli nyt se on VALMIS *iloinen**aplodit*

[q]a-j, 6.5.2005 13:36:
mun opinnäyte sai luvan painoon
eli nyt se on VALMIS *iloinen**aplodit*
[/q]

Jihu! Onnee!

O