päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Eka viisaudenhampaan poisto-operaatio takana.
Ja veronpalautustakin tuli.
Löysin vanhat Jazz vinyylit kun pengoin kaappeja! Vähän ne on kovia!
vihdoin kotiyhteys toimii!!! tapeltu taas DNA:n kanssa noin viikko... 4-6:den viikon päästä vaihtuu soneraan tää liittymä kylläkin juu..
Kulta asensi viikonloppuna mulle uuden cd-aseman sekä anto toiset kaiuttimensa subbarin kera mun käyttöön
[q]Astaroth, 9.5.2005 22:29:
---
Orfeus, 9.5.2005 22:27:
Palkkapäivä*jiihaa*
---
Sama täällä: tili tuli - tili meni
[/q]
Iltavuorosta se hyöty ettei ehtinyt vielä törsäämään kaikkee*hih*
vajaat ihmiset
Aamulla junaa odottaessani tuntematon poika antoi mulle kukan ja hymyili nätisti*hihu*
Joku Helsingin kaupungin kukkaistutus on nyt paria kukkaa köyhempi mutta väliäkös sillä, mun päivää tää kaunis ele piristi kummasti*hymy*
Ajoin tänään kullan takasin armeijaan isin autolla, ja isi ei edes suuttunu. Se sano että vaan että hyvä juttu.
aukes viimein pankkitili (joka on toistaiseksi tyhjä),
mutta... huomenna palkkapäivä ja DJ Hell! <3
Sain tänään kutsun pääsykokeeseen
Aurinko paistaa! Tossa se on! Tossa se on! ...
Jees ilma ja sain antibiootit joka tarkottaa että tämä sairaus lähtee ja pääsen lauantaina bilettämään!
Toi aurinko...
Joka kerta ku se vaa paistaa, ni suu vääntyy hymyyn. tekee nii hyvää. mmmm. kevät ja kasvun aika. :) <3
Sain tänään kirjeen. Siis ihan oikeen, aidon, postissa tulleen kirjeen Ja ei, se ei ollut lasku eikä mainos.
Puhdistava sade.
*sydän* veronpalautukset *sydän*
Ja ihana mummoni lupasi saapua ylppäreihini
[q]Yonna, 10.5.2005 15:23:
Sain tänään hääkutsun, velipoika menee naimisiin*iloinen*
[/q]
Sul on kunno pirskeet sitte tiedos
Autoni rakas pirijyrä *sydän* on se niin kiva voisin lähtee tankkailee et pääsee ruisailemaan ja popittelemaan
[q]Cera, 10.5.2005 20:41:
ähähäähäh ähähähää.
Jonna on niin vahva tyttö (!) että se sai mun ikkunan auki lauantaina ja must on ollu niiiiiiiiiiiiin ihanaa tuulettaa täällä pitkästä aikaa ^____^
[/q]
Mut hei älä tyttö vilustu.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- ...
- 2,345