päivän :)

Back to häröily O

uus reikä.

[q]Sinza, 3.5.2005 21:25:
[iso]Tieto tulevista veronpalautuksista[/iso] *iloinen**jiihaa*!!!
[/q]

aijaa, joko ne tiedot tulee?! Oisko vähän viikon kruunaus jos sais tietää edes etukäteen et sais ihan älysti rahaa jouluna!!

Raksu tulee jo huomenna lomille ja lähtee vasta sunnuntaina *sydän*

Kävin viikko sitten piiiitkän tauon jälkeen tentissä paikkailemassa vähän vaiheessa olevia opintojani, ja TADAA!! Täysi 3 tuli! JEE! Tästä se lähtee loppusuora kohti 2005 Maisteri hankkessa!

YES

[iso]Tieto tulevista veronpalautuksista[/iso] *iloinen**jiihaa*!!!

söin vloppuna pari appelsiinia, oireetta \\o/

(oon siis allerginen kaikille hedelmille yms terveelliselle)

Perjantaina Apulannan keikalle*aplodit*
Mun piti kyllä olla viikonloppu kotona mutta..Enhän mä nyt halvasta lipusta kieltäydy*hihu*

Uudet kajarit koneeseen *sydän*
Nyt kelpaa popitella

Hyvä fiilis Oli kiva viikonloppu
(ja kohta töihin -> tilipäivä *tanssittel*)

[q]mayah, 4.5.2005 12:58:
---
Oon virallisesti työtön.
[/q]

Onnittelut. Tuoreet kommentit sitten työkkärissäkäynnin jälkeen tänne...eikun siis tonne :( topicciin

(onnittlut oikeesti) ;)

Tänään pääsee kotiin :)

[q]Late, 4.5.2005 14:10:
---
Taika, 4.5.2005 09:33:
Perjantaina Apulannan keikalle*aplodit*

---

Onx ne niinq alkanu soittaa teknoo vai?
[/q]
Joo:D
Käydään vähän muistelemassa teinivuosia*iloinen*

ylioppilas

Päättötyö tuli äsken painosta, enää pikainen seminaari ja kypsyysnäyte, ja 6 vuoden koulunkäynti olis ohi :)

Ibk Olympiaworldiin tänään tsekkaa kuin paljon suomi ottaa ruotsilta turpaan!

Tänään matkalla kotia näkyi paljon vihreää ja kukkia, ja näin oravan, jonkun epätavallisen linnun sekä etanan. Luonto heräilee!

Pitkästä aikaa töis oli kivaa...ei tarvinnu kilahdella kertaakaan

Olen saanut tänään tehtyä pari tosi tärkeää asiaa. Toinen niistä on roikkunu jo ties mistä asti niin etten oo saanu hoidettua, mut nyt viimein sain.

Ah. Kosmologian laskaritehtävä numero kaksi on suurin piirtein ratkaistu. Enää yksi jäljellä plus tehtävien puhtaaksikirjoitus. Opinnoista muutenkin kohtuu hyvä maku suussa tällä hetkellä. Kun vielä tentit menisivät hyvin kuun lopun tienoilla. ^^

Pääsi vihdoinkin kampaajalle ja nyt on hiukset puolet lyhyemmät ja uus väri*iloinen*

O