päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Mun esihistorialliselta ajalta oleva tietokone toimii jälleen!!
Nyt mulla ei ehkä ole mitään hyvää syytä olla tekemättä noita koulujuttuja :D
Kiitos Late, mä olen sulle nyt sen lasillisen velkaa*hali*
[q]Taika, 14.4.2005 07:55:
Mun esihistorialliselta ajalta oleva tietokone toimii jälleen!!
Nyt mulla ei ehkä ole mitään hyvää syytä olla tekemättä noita koulujuttuja :D
Kiitos Late, mä olen sulle nyt sen lasillisen velkaa*hali*
[/q]
Taidan vaihtaa alaa ja alkaa tukihenkilöksi. ^^
vieläkin hyvä fiilis eilisestä tampereen keikasta <3
Aurinko paistaa ja tiedossa kahvitteluu isolla porukalla
Sain aikaseks paljon vaikka heräsinki vast puol kakstoista ja tuntu et päivä ei millään lähtis käyntii
Mut sain siivottuu yläkerran ja tän mun pöydän, hyihyi Ja sit sain tehtyy paaaaaljon koulujuttuja.. kuten lisää 6-8 sivuu liiketoimintasuunnitelmaa kaikenmaailman organisaatiot siihen yms.
Olis kyl muuten ollu kiva ilma olla ulkonakin, noooh... ei voi mitään Toivottavasti huomennakin tällänen ilma, pitäis tallille lähteä.
Jee ikkunat ja parveke lasit pesty
Liput varattu ja maksettu. 7.6. Helsinki - Damaskos, 7.9. Kairo - Helsinki :) w00t w00t!
tänää vois kokeilla mennä ulos kun tää olo tila on kohentunut *jiihaa**nauru* ja sitt ku on viel nii kaunis ilma
[q]lostgone, 14.4.2005 11:19:
Rullaluistelukausi on omalta osalta aloitettu.*jiihaa*ja en osaa jarruttaa vieläkään*justjoo*
[/q]
Mä testailin luistimiani eilisiltana yksiössäni. Menin varovasti pitkin seiniä enkä kaatunu kertaakaan! Pitäs käydä ostamassa kypärä ja ne muut suojat, niin saattas uskaltaa lähteä ulos kokeilemaan... Vielä en oo tappanu itteäni potkulaudan kanssa, vaikkei sekään oo ollu kaukana. Tuntuu kuitenkin, että noi rullikset on se vihoviimenen keino yrittää menettää henki. Jossei niillä, niin sitten ei millään.
Toi yks osti eilen K2 rullikset Stockan outletista hintaan 50 egee. Aika jees.
ja lauantaina on lauantai ja laserpointit!
[q]Amma, 14.4.2005 11:45:
---
[Mä testailin luistimiani eilisiltana yksiössäni. *nauru*Tuntuu kuitenkin, että noi rullikset on se vihoviimenen keino yrittää menettää henki. Jossei niillä, niin sitten ei millään.
[/q]Mun luistelun kohokohta oli se, että iskin sauvalla viemärikannen väliköstä sisään ja sauva tippui melkein kokonaan sinne.onneksi se jäi kuitenkin hihnasta kiinni kanteen.Huva minä.olen täysi käsi.*justjoo*
huomenna on perjantai.
[q]yace, 14.4.2005 10:10:
Jee ikkunat ja parveke lasit pesty
[/q]
Tahotko tulla tännekkin pesemään?
Saat palkaksi kupin kahvii ja sämpylän.
Mun päivän hymy on ihanat piristävät ystävät vaikka kaikki muut asiat menee päin peetä.. Kiitos että jaksatte mua vaikka ajottain oon rasittava.
kaksi uutta puhelinta*hihu*
Ihana päivä ja huomisestakin voi tulla ihana. Tänään en jaksa huolehtia, vain nauttia.
Jospa menisi lenkille.
Yritän jaksaa joka päivä jostain nipistää sen verran aikaa että voisin olla ~30min hölkkäilemässä.
Sain hoidettua tänään kaikki tärkeet asiat kerta heitolla, eli käytyä koululla viemässä pari monistetta, yms...
Meen tänään Zen Cafeen keikalle:) Ja matikan koe meni läpi.
Sain tietää et musta tulee sylikummi.
Sain hoidettua pitkään roikkuneet ja suht tärkeet asiat tänään
Aurinko paistaa, ja illalla nään kultani. *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- ...