päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- ...
- 2,345
- Seuraava »
oon niin p*****n ku voi olla eilisten treenien jälkee, mut kyl tuntuu niin ihanalta ku tuntee tehneensä jotain. Paikat ihan mustelmilla. Miten kipu voi tuntuu näin hyvältä.
Yks mun parhaista kavereista saa vauvan Muksun pitäis putkahtaa mualimaan ilmeisesti tammikuun paikkeilla
Niin ja sain ostettua rinkan ja hyvät sandaalit tulevaa reissua varten
Eilisen hymy, sain siirettyy vihdoin ja viimein uunin ja siivottuu seinät, lattian, uunin ulkopinnat ym.. Tsiisus miten p****sta siel oli.
Sit tuli pestyy kaikki tyynyt ja peitot ja pari pikkumattoo.
Tänään sit viel kunnon imurointi, luuttuuminen ja pölyjen pyyhkiminen niin alkaa olla kevätsiivous paketissa.
& Tänään on pihan talkoot joten haravakin heiluu kovaa tahtii.
Hyötyliikunta on tänään kovassa käytössä, on se kyl ollu kivaa huomaa et kunto nousee viikko viikolta vauvan askelin.
Vanhempien luona syömässä, saunomassa ja yöpymässä. On se kivaa tulla lellityksi esim. päärynäpiirakan kera..NAM!
Ja huomenna kun palaan kotiin Helsinkiin mulla on mun ihana mies jota rakastan paljon odottamassa mua...
Mikä sen parempaa...*plur*
Mun piilarit on tullut! Nyt sitten pääsee seikkailemaan tonne ja näkemään maailman uusin silmin
Ihana ilma.Kunpa vielä tuulisi vähän enemmän.
*jiihaa*..singing in the rain..*jiihaa*
Sain tehtyy rästis olevii koulutehtävii...kyl mä varmaan valmistun! tai sit jos en valmistu ni johtuu opinnäytetyöst...mut kyl seki menee läpi...toivottavast...
SAIN!
Sain vihdoinki tehtyä haut amkkeihin. Yksi asia vähmmän mitä tarvii stressata.
Sain vihdoin laitettua yhteishakupaperit eteenpäin
Toivottavasti tärppää.
Eka työpäivä takana uudes paikas
Kyl must tulee viel hyvä rautakaupanmyyjä
[q]^hKt, 11.4.2005 18:03:
Sain vihdoinki tehtyä haut amkkeihin. Yksi asia vähmmän mitä tarvii stressata.
[/q]Jos et hakenut viidenkymmen kilometrin säteellä, olen onnellinen sinun puolesta.*vink*Omatkin ennakkotehtävät sain liikenteeseen tänään*joo*
[size=15]TPS! TPS! [/size]*aplodit**jiihaa*
viikon :) gran canaria
Rakkaat ystävät joilta saa äärettömästi voimia silloin kun sitä tarvii Tiedätte keitä olette *sydän*
pääsin vihdoin parturiin ja sain megahienon tukan... aurinko, uus tukka, laserpoint lauantaina ja valpas mieli kevään ansiosta
sain tarjouksen uudestra työpaikasta!!!
vaihtelu virkistää ja rahalla pääsee
Kun lähdin aamulla ulos niins satoi taas VETTÄ!!!*iloinen*
Saattaa kuulostaa oudolta mutta tuli siitä vesisateesta mieleen kesä!! Piristyin kun huomasin että talvi hellittää otettaan jo kunnolla.. Kyllä tuohon vesisateeseen ehtii vielä kyllästyä kesän mittaan joten nautitaan vielä hetki siitä*joo*
Oijoi tota keliä! Pakko päästä baanalle vähän irrottelleen karstat pohkeista!!!*pahis**pihkassa*
[q]zari, 16.4.2005 13:26:
Raksu on täällä ja makoilee mun sängyssä *sydän*
[/q]
ja sä oot klubbarissa..*iihhih*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232