päivän :)

Back to häröily O

Oon missannu jotenkin käsittämättömällä tavalla BT:n ESCM levyn vikan biisin "Content". Tänään sit popitin levyä autossa ja toi kipale iski heti...säällä lienee myös jotain osuutta asiaan*vink* Mut ne pianot *sydän*

yksi puhelu...kaukaa...*plur**sydän*

Seuraavaan kolmeen vuoteen ei tarvinne pahemmin kattoa lätkää telkkarista (ja Saliksetkin tulee ajallaan *nauru*). Toivottavasti NHL:n ensi kausikin peruuntuu ja saatas futis, ralli, formula ym. turhat lajit heivattua helvettiin televiissiosta.

[q]Individual, 15.4.2005 08:12:
Oletkos siinä! *släp**kivatsulle*
[/q]
Olen ja näytän pitkää nenää.

Ihan hyvä fiilis vaik tietää et joutuu olee yksin koko vkl...voin mennä vaik vuokraa leffan ja ostaa mäissyy

[q]Amma, 14.4.2005 21:25:
Seuraavaan kolmeen vuoteen ei tarvinne pahemmin kattoa lätkää telkkarista (ja Saliksetkin tulee ajallaan *nauru*). Toivottavasti NHL:n ensi kausikin peruuntuu ja saatas futis, ralli, formula ym. turhat lajit heivattua helvettiin televiissiosta.
[/q]

Oletkos siinä! *släp**kivatsulle*

Mä pääsin työhaastatteluun

[q]Saara, 15.4.2005 09:53:
Jospa menisi lenkille.

Yritän jaksaa joka päivä jostain nipistää sen verran aikaa että voisin olla ~30min hölkkäilemässä.
[/q]

Tein sen :)
Ja jos tästä eteenpäin saisin itteni viel joka päivä itteni patistettua samalle reitille niin pääsis eroon tästä elintaso-läskimahasta <3

koht menos grillaa kaverille ja kaljottelee

[q]xl8r, 15.4.2005 11:41:
Mä sain uuden työpaikan *hymy**hymy**hymy*
[/q]

onneksi olkoon

Mun päivän hymy ei oo viel ihan valmis mut sit kun noi vaatteet on ommeltu loppuun niin voi hymyillä

[q]UnityF, 15.4.2005 11:49:
---
xl8r, 15.4.2005 11:41:
Mä sain uuden työpaikan *hymy**hymy**hymy*

---

onneksi olkoon

[/q]

Kiitosh

Porukat oli hyvällä tuulella ja osti mulle paistinpannun ja digiboxin!! mutta tänää parasta on LASERPOINT *jiihaa**juonittel*

[q]Philly, 15.4.2005 13:52:
Perjantai
[/q]
Aika pirun hyvä pointti

15min ja KOTIIN Alkon kautta teitty..*hih*

[q]^Petunia, 25.4.2008 21:32:
ostin seepranliha-pihvejä
[/q]

You did what?!?

Oma paivan :) on tuleva ilta, kun lahdetaan porukalla juhlistaa kaverin kolmekymppisia, joita se onneton luuli paasevansa karkuun tanne.

on taas nii kiva päivä että kouluki loppuu ajoissa

*sydän* on se vaan niin ihana kun aina aamulla nuolee kättä kun avaa sille portin
Niin siis meidän KANI

On vaan ollut niin kiva päivä*hihu*

Oon voittanut itseni! Viime sunnuntaista asti nestepaastolla, hihu!!! Huomenna saa puuroo ja tulee hyvä olo...!!!

[q]mayah, 12.8.2005 14:29:
Ensimmäistä kertaa muutamaan viikkoon Helsingissä paistaa aurinko. Miksi? No koska mä olen lähdössä tästä puolentoista tunnin päästä Turkuun

Sori vaan kaverit, tuun jo huomenna takaisin, eli nauttikaa tästä nyt kun voitte.
[/q]

mikkolassa sataa vettä ja sade on seurannu mua jo koko viikon... ei hätää kinderi.. mä meen kohta käymään stadissa niin saapahan nekin sadetta

mut mä pääsen käyttää mun sammakko-sateenvarjoo

O