päivän :)

Back to häröily O

[q]UnityF:
[iso]SAPELI..!!!![/iso] *super**sydän*

KIITOS...! Mulla on maailman ihanin css

vilkaiskaa mun profiilii
[/q]

Toi vaatii aivan tajuttomasti koneelta. Miten jonkun sivun scrollaus voi jögää-lagaa näin huolella?

Huomenna vartalo - ja kasvohoitoon

[q]Steven Hoaks, 23.5.2005 01:37:
Oot aika amatööri vielä Tuuppa joskus mun, Wertin ja Puistokemistin kanssa raxiin niin me syödään sut suohon
[/q]

Hah jäbät safkaa ihan eri sarjas ku minä, ja tost on jo 4 vuotta aikaa, ja muistin jopa ettei se ollu yli 30, vaan 26 josta seuras 2 tunnin kooma.
Ja eilen meni vaa 6 slicee ja kasa salaattii darran piikkii

Jos tää palkkalaskelma pitää paikkansa nii kesäkuun alus rapsahtaa aika muhkee summa tilille >:)

[q]mayah, 13.10.2006 10:12:
---
Annakins, 13.10.2006 09:58:
Ainiin, tänäänhän on myös palkkapäivä

---

Ai niin, tänäänhän on myös se päivä, kun palkkapäivään on kahdeksantoista päivää.
[/q]

Mut ajattele sit 18 päivän kuluttua ku sulla on palkkapäivä ni mulla on jo suurin osa (ellei kaikki *justjoo) huvennut :D

Stokikseen tänään, perinteinen pikkujoulusetti. 8s vuosi putkeen.

Läppäri, stereot, USB -kovo, spotit, diskopallo ja vähän muutakin sälää messissä - check :)

Oli nastaa kamujen kanssa keilaamassa Talissa. Ekaa kertaa aikoihin.

Uus 24" hd-näyttö. Halvin mahdollinenhan tää on, mutta maksoi saman verran ku edellinen 17" Acer viis vuotta sitten ja parannus on aika huikea.

Ensimmäinen ukonilma! Kesä on tullut!

Uudet, 2 numeroa pienemmät farkut

Nää Arnoldsin munkit kera spessukahvin, ai herkkuuu...

[q]Kultakisu, 12.9.2007 17:17:
everything happens for a reason!..

pitäiskö ruveta uskoo ihmeisiin? tänään tapahtu sellast mitä en ois uskonu et tulee koskaan tapahtuu. vai näinköhän mä unta? enen pikkasen oon otettu. ei oo kuuden vuoden duuni siis mennykkään hukkaan.

kylläpä hyviä työpaikkoja nyt satelee!
[/q]

Kerro kerro !

Työsopparin jatko sekä palkankorotus

Kauniisiin sanoihin piilotettuna ainakin seuraavia: vaativampia proggiksia, lisää vastuuta, lisää stressiä sekä lisää harmaita hiuksia

[q]BB_turone, 22.8.2007 10:20:
Ukkosmyrsky *sydän*
[/q]

Juurikin se
Vielä kun paukuttaiski kunnolla täällä Espoossakin.

[q]*PinkBunnY*, 6.8.2007 09:54:
---
Samu*

Juuh, tästä säästä on ihan mahdottoman nastaa nauttia täällä toimistolla möllöttäen

---

Toimistolla mäkin mutta kuitenkin! Ei kastunut aamulla töihin tullessa, ei palellut. Ja voihan siitä säästä nauttia duunin jälkeen.
[/q]

No hyvä on.. Mut silti

Nyt vaan odottelemaan tuonne päivän :( -topikkiin ensimmäisiä valivaleja kun on niin lämmin, kuuma ja ehkä jopa hiostava ilma *eikä*

Unity 10th Anniversary

Vuoden viimeinen duunipäivä.

Viimeinen duunipäivä tässä puljussa & erään vittumaisen proggiksen loppuun saattaminen.

Lomarahat.

Vielä jos silmät kestää Optoman rainbow -efektiä niin uusi DLP -tykki tulee tähän talouteen ihan tunnin sisällä *sydän*

Nastoin työpäivä piiiitkääään aikaan, ja vielä perrrjantai; pomo kalastamassa ties missä kaukana, ei juurikaan mitään hommia, (pari proggista seisoo nyt muutenkin).
Mut joo, lopputulos on se, että olen saanut kaikessa rauhassa fiilistellä koko päivän jaossa olevilla Unityjen seteillä huomisia 10vee zembaloita ajatellen

Entinen pomo soitti eilen ja tarjos töitä kesäksi, no mikä jottei :) Tänään meninkin sitten leppoisasti kolmeen töihin..

Mielettömän hyvä fiilis!!!

Lauantaille luvattu aivan unelmasäätä; Helsinki-Porvoo -akselilla päivällä 26 C ja vielä illallakin 24 C! Tuulta muutama m/s, joka tuskin haittaa.
Nyt on syytä olla isosti Huomisen säätä on pelonsekaisin fiiliksin stressattu kohta 3kk, huvijahdin vuokraamisesta lähtien.

O