päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,187
- 2,188
- 2,189
- 2,190
- 2,191
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Decion, 30.6.2009 15:45:
otin loparit
[/q]
aplodit:)
Kiva pv tiedossa, mutta eihän mua väsytä yhtään.. Työ ja sit iltakoulu..:)
[q]La Petite, 28.1.2008 09:39:
Olin urheillut viime vuonna niin aktiivisesti, että sain duunipaikalta siitä hyvästä 50 euron lahjakortin Top Sportiin
[/q]
ei meil mitään tollasii jaella... mut en mä kyl ollu viime vuonna kovin ahkerakaan..ainakaan loppuvuodesta*blush* onnea vaan*aplodit*
Ootan 2 kaveria Mennään juhlistaa mun synttäreitä tänään. Viinapullon vois laittaa jo pakkaseen
^______^
Kerrankin voin sanoo että hitto kun menee hyvin.
pikkusiskon leikkaus sujui hyvin ja ennustekin näyttää ihan hyvältä - kaikki "ylimääräinen" saatiin pois eikä etäpesäkkeitäkään löytynyt*hymy*
nyt vasta tosin kotona huomaa kahden päivän sairaalassa asustelun ja junassa matkustelun seuraukset - selkää särkee niin pirusti ja näyttäähän tuo kuumettakin olevan*hmph* mutta itketään niitä pienempiä murheita sitten vaikka vasta huomenna.
selvä viikonloppu!
[q]pirpeli, 20.1.2008 10:49:
Meillä oli täydellisen hauskat tuparit :)
[/q]
x2
Teiän tupareissa on aina niin kivaa, muuttakaa useemmin tai alkakaa järjestämään tupareita.
Antamani lahjat tais olla menestys, ruoka+ perheen seura
tää on mahtavaa aikaa :)
aika kiva fiilis taas
oli kiva herätä
saan pikkusiskon vanhan puhelimen joten tässä kuussa on (onneksi) yksi isompi menoerä vähemmän*hihu*
Sunnutaikooma ja naapurit :D Mun naapurit kuvas äsken videoo suihkussa. Oli kiva mennä vessaan, ku en ensin tajunnut mitä siellä tapahtuu. ihmettelinkin, että mitä hittoa siellä on kundilauma suihkuoven takana. Tullessani ulos huomasin kuitenkin, että suihkun ovi onkin auki, suihku on päällä, sisällä on kaksi naapuria, tyttö ja poika (tunnistin äänistä) ja kaks tyyppiä kuvaa :D että silleen! Täällä tapahtuu koko ajan!
Tuli nukuttua 10h. :D
fiilikset on niin läpikotaisin *sydän* kuin vaan voi olla
[q]lostgone, 11.11.2007 21:19:
---
Taika, 11.11.2007 17:43:
ystävä vuosien takaa*sydän*
toivottavasti en tule kadottamaan tuota ihmistä enää ikinä.
---
Anna arvaan, Facebook-moment?
[/q]
oikein, paitsi eilen oli kyseessä jo live-versio*vink*
ystävä vuosien takaa*sydän*
toivottavasti en tule kadottamaan tuota ihmistä enää ikinä.
[q]Annakins, 11.11.2007 12:09:
Paljon terveempi olo jo kuin eilen :)
[/q]
sama*hihu*
melkein kaksi viikkoa siinä meni mutta nyt alkaa olemaan jo aika ihmismäinen olo.
[q]pirpeli, 9.12.2009 16:30:
Heehee, olin voittanut JACK- kilpailusta komian julisteet Seamanin ja Wisternoffin nimmareilla*hihu*
[/q]
Cool!
Innostuin musiikista uudestaan ja uudet projektit käynnissä. Ei ole kivaa jos menee kaikesta esim. soittamisesta maku. Tauko tekee hyvää, tuli sekin siis todettua.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,187
- 2,188
- 2,189
- 2,190
- 2,191
- ...
- 2,345
- Seuraava »