päivän :)

Back to häröily O

asensin operan firefoxin tilalle, ja toimii hyvin!

http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1449973-uushoki.gif

AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH*lmao**pökr*

vapaapäivä*sydän*
ja huomenna pikkusisko tulee mun luoksi pariksi viikoksi, ihanaa päästä jonkun kanssa riitelemään*hihu* (okei, on siskoa muutenkin ihan kiva nähdä*nauru*)

Kiva aloittaa viikko vapaapäivällä <3

olipa kiva työilta pitkästä aikaa*hihu*
työkaverin kanssa esitetty nukketeatteri Kultakutri ja Kolme Karhua oli menestys siitäkin huolimatta että kertojalla oli vaikeuksia pitää pokkaansa, karhut törmäili toisiinsa ja Kultakutri tippui näyttämöltä loppuhuipennuksessa*nauru*

..jospa sitten joulujuhliin harjoiteltaisiin HIUKAN enemmän niin Kultakutrikin säilyisi elävänä tarinan loppuun saakka*justjoo*

Huomenna kotiin!!*plur* Kotiin on aina ihana palata.. ihan sama missä paratiisissa sitä on oltu lomailees*joo*

tajusin vasta hetki sitten kotiin tullessani, miten ikävä mulla onkaan ollut niitä pitkiä hyviä keskusteluja hyvässä seurassa niin ulkomaanpolitiikasta kuin iltalehden otsikoista.<3
suurin osa ostetusta kahvista jäähtyi tämän iltapäivän keskustelun ohessa jälleen kerran juomakelvottomaksi mutta se on pieni hinta siitä, että on mahdollisuus puhua jostain muustakin kuin vain työstä. tai lapsista :D

ihan liikaa tullut uppouduttua töihin viime aikoina joten nyt jos joskus on taas hyvä hetki varastaa töistä vähän lisää aikaa läheisille ihmisille*joo*

mahtava viikonloppu takana :) kuvia tullu räpsittyä lähemmäs 1000kpl ja viimeisimmät niistä siskon tyttären ristiäisistä

Sain kuvan meidän tulevasta perheenjäsenestä...
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=14003&s=images&img=18226976

"Enää" 5vkoa pitää oottaa et saadaan pikkunen kotiin*pepsodent*

sain kasailtua tuon uuden tv:n vihdoinkin katselukuntoon*hihu*
enkä soittanut episodin aikana kuin kerran isälle! tosin kysymys "jos mä nyt laitan tähän virrat niin oletko IHAN varma ettei joko dvd-soitin tai tv räjähdä?", aiheutti puhelimen toisessa päässä meidän isälle pitkähkön naurukohtauksen.

noh, minkäs teet jos en ihan kaikkia hyviä geenejä ole siltä perinyt vaan olen esim. täysin kädetön tekniikan suhteen*hmph**nauru*

olipa ihanaa aloittaa aamu rauhassa venyttelytunnilla hyvin nukutun yön jälkeen*haukottel*
vieläkö saisi itsestä sen verta irti että töitäkin tulisi tehtyä, turhan rentoutunut olo tuli tunnilla saavutettua..*nauru*

[q]Tiia, 31.10.2007 21:31:
Uus työpaikka varmistu.
[/q]

onnittelut

Onneksi tuli valkoinen joulu, ihan tänne eteläänkin.

[q]Zile:
Tänään tulee ratti+polkimet...http://www.gonord.de/medien/765.gif
[/q]

Kai on Richard Burns Rally venttaamassa?

Tuli shoppailtua uusia kledjuja, uutta tyyliä.

Positiivinen fiilis kaikenkaikkiaan.

[q]Jna:
---
Samu*:
Tunait Kerava ja siellä Hunksit

---

Siis mitä mä nyt missaan!!?!? Älä nyt sano että ne on oikeesti tossa paikallisessa ja mä istun himassa yksin..Pitäisköhän lähtee katsomaan..*juonittel*
[/q]

Siis joojoo, Panama Jackissa ne oli ja 10e maksoi.
Ihan hyvännäkösiä uroksia ne oli, vaikken homo olekkaan.
Itse sen DJ:n siivellä siellä olin.

Toi ilma. Ulkona on tavattoman kaunista. Ihan postikortti maisema. Ainakin täällä korvessa.

Saimpas sittenkin oman lipun Tiëston keikalle.
Frendin "puhuu toista-tekee toista" -repäisyt lauantailta pisti jo *ituttamaan ettei lippuja enään olisi.

tsiiiiz.... i hate this...*poks* mut silti*pihkassa*

[q]UnityF:
---
Samu*:
---
UnityF:
[iso]SAPELI..!!!![/iso] *super**sydän*

KIITOS...! Mulla on maailman ihanin css

vilkaiskaa mun profiilii

---

Toi vaatii aivan tajuttomasti koneelta. Miten jonkun sivun scrollaus voi jögää-lagaa näin huolella?

---

toisissa koneissa voi olla että tää käy hitaampana mut ainakin mun kone pyörittää tätä ihan hyvin ilman mitään ongelmia... lataus css sivuille kestää aina hitusen pidempään kun normi profiiliin.. mut kaikkeen tottuu..
[/q]

Mielenkiintoinen havainto, sillä 7.23 Operalla toimii ihan moitteetta mutta 6.02 IE:llä jögää-lagaa tosiaan aivan käsittämättömästi.
Ei voi ymmärtää.

O