päivän :)

Back to häröily O

Viimenen täysi viikko duunissa alkoi, sekä ulkona paistaa aurinko ja on todella nätti talvinen päivä -> hyvä fiilis

8,5kk kärsitty ilman ainoatakaan kunnon lomaa, mitä nyt muutama pidennetty viikonloppu. Ja etenkin syksyllä meinasi pää räjähtää työstressin vuoksi useampaankin otteeseen

[size=24]:)[/size]

Muodollisestikin pätevä

[q]pirpeli, 17.5.2008 20:19:
---
Annakins, 17.5.2008 20:14:
Budget sportista? Mä oon tsiigaillu sitä vihreetä. Mut ostin kyl tänään uudet kumit tohon originaaliin et kai se viel toimii. kuhan mun ingenjööri tulee asentaa ne nya fillarit alle.

---

Juurikin sieltä :) Kun sai 300e mumitsun puoleen hintaan, niin taivuin siihen päin enkä Bilteman cruiseriin, jota oli sitä paitsi hankala ajaa...
[/q]

jea. mumitsut on parhaita.

ps. en ymmärrä itseäni tänään

[q]pirpeli, 17.5.2008 20:02:
Pinkeen vaaleanpunainen Nakamura Tradition- mumitsu*iloinen*
[/q]

Budget sportista? Mä oon tsiigaillu sitä vihreetä. Mut ostin kyl tänään uudet kumit tohon originaaliin et kai se viel toimii. kuhan mun ingenjööri tulee asentaa ne nya fillarit alle.

Iloisen ihmisen iloinen soitto piristi päivää. Kyl tää tästä; joka päivä näyttää paremmalta kaikki asiat.

[q]Bio, 10.7.2008 21:54:
Tänään oli kiva Helsingin reissu! Shoppailua, shoppailua ja shoppailua :)
[/q]

Et sit voinu kertoo et oot täällä

[q]astaroth, 9.5.2008 15:42:
löytyipä sellaisia levyjä, että tippuu perkele hampaat :D
[/q]

i demand tekno!

[q]Verano, 7.5.2008 11:25:
---
Annakins, 7.5.2008 10:02:
Opetushallitus on suuressa viisaudessaan päättänyt, että tutkintoni on rinnastettavissa Suomessa suoritettuun ylempään korkeakoulututkintoon. Olen nyt puoliksi pätevä hoitamaan tehtäviäni

---

Mahtavaa! Nyt sit se toinen homma viel ni kaikki on bueno!
[/q]

Siit toisest hommast iski kyl nyt snadi paniikki :D

Anna on aikuistunut. Annalla on nyt mökki, Helsingissä tietysti

Sain lisää töitä.

Totaalisen outo olo kun ensimmäisen kerran 5 viikkoon on täysin normaali työpäivä!

Ahhahahahha, ei tartte enää sijaistaa!

Mulla ei o krapulaa mikä on olosuhteet huomioiden suoranainen ihme*pepsodent*

Jesh! Pystyn pitämään lomaa pitkin joulukuuta miten lystään. Lähetin alustavan listan bossille, joka on koko joulukuun jossain Dominikaanisessa, eikä se (vastoin rationaalista oletustani..) märissyt mitään. Päinvastoin

Nyt ei enää tämän vuoden puolella ole kuin yksi normaali 5 päivän duuniviikko, loput ovat 0-4 päivän pituisia, vajailla tunneilla. Parasta tässä asiassa on kuitenkin täysi liksa ja se, ettei noita vähennetä mistään .. ei pitämättömistä lomista eikä lomakorvauksista :D :D

Vaan onhan tässä pitkin syksyä joutunut enemmän / vähemmän kahden ihmisen hommia painamaankin...

[q]Lucifer Inc, 4.6.2008 06:28:
jei, perjantai lähestyy taas kovaa vauhtia
[/q]

Perjantai lähestyy liian nopeasti. Aika loppuu kesken!

uus kone vihdoinki, odotin tätä hetkee vaa 1.5 vuotta

1. Aurinko paistaa
2. Olin lenkil
3. Ei oo krapulaa (eikä tuu olee ennen pacifiqueta)
4. Tänää syödää kebabbii

ja koko päivä viel edes

[q]Espinho:
Tuparit?
[/q]

Eiköhän, kunhan selvis ekaks jos se natsaa mulle, viikonpääst selvii! ja sit se pitää saada kuntoo ennen mitää :)

Jos kaikki menee odotetusti nii muutan omaan kämppää 3viikon sisäl.. vähän :) :( O_o fiilis

Postiluukust tipahti ulkoinen muistikortin lukija :) en oo tilannu edes tätä, kait se digi lehen kautta tuli tj!

[q]KittysDead:
kansainvälinen mysteeri että mun alushousut vaan häviää jonnekkin. [/q]

Onks sul pikkubroidii? jos on nii siinähän vastaus mihin ne häviää

O