päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,153
- 2,154
- 2,155
- 2,156
- 2,157
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Hauskaa kuinka ircis voi saada räjähdyksen aikaseks ku mainitsee sanan sivari :)
Luksus keli lähtee känkkäilee
sais taas sataa 1500m lunta niinku viimetalven. Joko täysii tai ei ollenkaa!
Kävin moikkaa äsken ekaa kertaa kaverin lasta ^_____^ olipas se pieeni
Liesituuletin on purettu osiin koska se oli kasattu joskus aikoina väärin -> ei pysty tekee safkaa -> joutuu hakee roskaruokaa tänää vois kebabbi maistuu
tunti pyöräilyy ulkona, aurinko paisto, ja paistaa vielki aina välil. Ah! ja illal *känni*
Taal damis on iha kevatilma, plussaa ulkona ja aurinko paistaa eika lunta
4 tuntii 35 minuuttii viel nii kone lähtee nousee kohti damia
Aamulenkki
49 päivää jälel reissuun lähtöön
Keskiviikkona mökille valmistelee joulusafkoi ja ottaa lungisti ( )
" muistakaamme hiljentyä niiden 160 000 ihmisen puolesta jotka joutuvat viettämään tämänkin joulun turussa. Hyvää Joulua "
Huomisest lähtien oon 5 päivää yksin kotona, kjäh kjäh
Vein mun Ufo housut eilen rempattavaks, vetskarin lukko petti tokan käyttökerran jälkee
Onneks se lukonvaihto riitti (10e), koska ne kyl uhkas et saattais joutuu vaihtaa koko vetskarin ja se olis sit maksanu 20e O__o taitaa toi merkki vaa maksaa, laadust en sano mitää.
Eniweis huomen
vanhemmat ja kaikki pakkaa tavaroit raivopäissää tääl ja ne lähtee viroon :) tulee vast sunnuntaina, hähä
[q]zenny:
Sain tänää Kissanpennun!!!!*sydän**hellokitty**pihkassa**plur* se onnimeltää (ehkä epävirallisest) kiksu... jos ei parempaa keksi... nimiehdotuksia otetaan vastaan...!!
[/q]
Mun mielest kissoille ei sovi kiksu nimi, joku led zeppelin tai doors sopis paremmin
Mut naaraskoiralle sopis taas kiksu (ellei se oo mikää pieni räksytin, siis joku isompi ja menevämpi <3 )
Mutsi soitti ja ilmotti et pääsen hiihtolomaks Hemavan.ii Ruostii
Mut nyt tiiän mun joululahjan, nyt ei oo kivaa odotella jouluu enää! nyyh
Nyt on damin matka maksettu uuttavuotta odotellessa ^______________^
40km tsygälenkki takana *voittajafiilis*
Kaveri soitti ja kysy jos lähen ruotsii huomen messii, maksais vaa 2e toivottavasti natsaa, ku ne on alle 20v
Perjantai vois tän kunniaks siivoo tänää..
[q]c-vitamiini:
Ja vaari hakkaa seinään kepillä! Tunks tunks, turpa kiinni tääl yritetään nukkua. Siis tuparit loppuu kasilta.
[/q]
aaaahahaha Kaikille langattoman kuulokkeet ja mikit!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,153
- 2,154
- 2,155
- 2,156
- 2,157
- ...
- 2,345
- Seuraava »