päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,150
- 2,151
- 2,152
- 2,153
- 2,154
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Saatiin uudet työvuorolistat tänään *hymy*. Onnen*nyyh*, mulla on oikeestaan 5 pvää vapaata, alkaen pe aamusta klo 11. Ja se tarkoittaa vaan yhtä asiaa: Mama i'm coming home! Mä pääsen kotiin! Ihanaan kotiin, äitin ja isin hoiviin, mä nään ystäväni, mä nään perheeni, mä pääsen rauhoittumaan, mä pääsen rellestämään, mä pääsen kruisailemaan, mä pääsen nauttimaan Vaasan elämästä, uih ja vuih, mä oon niin *plur*! Koko viikko menee varmasti kuin siivillä, kun leijailen vain tulevassa kun pääsen leijailemaan Vaasaan...
Olin kotona viimeks kesän alussa. Mä oon niin yhtä hymyä nyt!
Saa taas juoruta ummet ja lammet ystävien kanssa, saa olla oma ittensä ja minut hyväksytään sellaisena kuin olen, joka kulman takaa löytyy joku tuttu..
Mulla ei oo pitkään aikaan ollut näin hyvä olla.
*leijailee*
Elämä on ihanaa.
Meidän sukuun on taidettu ny virallisesti hyväksyy ensimmäinen aikuinen mies vävyehdokkaana :D
[q]kindertin, 1.10.2009 10:07:
Opetatko tän taidon mullekkin?
[/q]
Mene yöksi työkaverin luo, joka asuu lähellä työpaikkaa niin ei mene kotimatkaan niin kauan aikaa kuin normaalisti, ja aamulla saa nukkua pidempään koska työmatkaan menee 10 min :D
[q]mayah, 2.11.2006 18:24:
Salireeni :)
[/q]
Mua rupee jo vaivaamaan et onko tää joku kohtalon vinkki, ku aina ku meinaan tulla hehkuttamaan jotain juuri syömääni asiaa (tällä kertaa itse tehty suklaamuffinssi), niin sä oot just sitä ennen kommentoinut jotain salijuttuja :D
Tänään taidan olla ensimmäistä kertaa oikeasti innoissani tulevasta Australian-matkastani.
*sydän*
Ihanan hyvä olotila. En olis uskonut, että sellainen vois olla mahdollista.
Kukaa ei syöny piparia, mut joulutortut maistui ja booli varsinkin. Mulla oli kiva ilta. Mä tunnen ihania ihmisiä.
<3
Loma.
Se oli kyl tavallaan jo lauantain :), mutku mä satun olemaan ihminen, jonka elämässä havoin tapahtuu, niin mä hymyilen sille jutulle varmaan viel ens viikollakin (ellei sitten tapahdu jotain kivempaa sitä ennen.)
Taas jälleen kerran hyvä muistutus, miks menneisyys on menneisyyttä eikä sen perää tarvi haikailla niin yhtään :D
Vaikka nykyhetken tilanne voiskin olla paljon kivempi kuin on, niin on se nyt ainakin paljon kivempi kuin oli joskus ..... aikoja sitten.
Enää tänään 12 tuntia töissä ja lauantaina 6½, sitten on 6 viikon ansaittu kesäloma!!! jaksan ne päivät vaik päällä seisten, kesä in my mind eikä sitä estä mikään! saa vaan olla!!! ihanaa *sydän*
Niin vähän aamuja enää lomaan, ettei voi muuta kuin hymyillä :)
PERJANTAI!! Ja maanantai vapaa!
*sydän*
Wuhu, sää alkaa nätistymään. Ja nyt on perjantai. Ja mul on hyvä fiilis. Tästä koko päivästä.
Emmätiiä.
:)
[q]*Mirri*, 2.2.2006 17:12:
Sainpas kuljettua kaupassa karkkihyllyn ohi vaikka mieli teki kovasti ostaa herkkuja.
[/q]
Olit vahvempi kuin minä.
...piti ostaa AMERIIIIIKAN pastilleja ihan sen kunniaksi, että mun kevään alkuun on enää noin 38pv aikaa
1V bileet
mä en ainakaa tajuu :D
10.2 Tukholmaa :)
Viimeöinen The Island elokuva ja tapaaminen veljen kanssa tänään *sydän* Kiva kuulla ja nähdä, että sillä menee hyvin ja että sekin on innoissaan elämänmuutoksista
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,150
- 2,151
- 2,152
- 2,153
- 2,154
- ...
- 2,345
- Seuraava »