päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,149
- 2,150
- 2,151
- 2,152
- 2,153
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Kun ei tässä kipeilyssä/päivässä oikein mitään hyvää sinällään ole, tajusin edes jotain hymyn aihetta - Hyvät ajatukset! :D Muistot!
Ne sai hymyilemään :)
No, ainakaan ei pelota enää venaa pimeessä taksia ihanaa et kesä on tulossa ja tähän aikaan jo sillee sopivan valoisaa. Ja onhan täs päiväs jotain hyvääkin, pääsen sentäs ajoissa taas kotiin :)
Ja mun rehut kasvaa kasvamistaan
Nyt on lähes kokonaan jo pakattu, ja laukku on lähes tyhjä. Se tarkoittaa sitä, ett voin shoppailla vaikka mitä, varmaan noin 17 kilon edestä plus vielä käsimatkatavarat, mitä ne harvemmin punnitsee, mutta noin 5 kiloa
Ylihuomenna tähän aikaan ollaan viilettämässä jo ties missä, mutta ainakin kaukana Suomesta!
Ai että mulla on hyvä mieli
aivan sairaan ei hitsi *sydän*
oon niin ilonen..
ja tänään viel juhlii kultin ja mun puoltoistvuotis päivää kiinalaiseen ravintolaan
On ilo huomata, ettei eksän nykyinen yllä läheskään mun tasolle :)
Ja kyllä, myös tämä on tehnyt päivästäni aiiivan hemmetin loistavan!
[q]ezzy, 22.10.2007 14:37:
Sori mahdollisesta mielipahasta, mulle tuli vaan klassinen "Naiset ja Tietotekniikka"-hetki
JA CAPSIT EI HAITTAA, TÄNÄÄNHÄN ON VIRALLINEN CAPS LOCK-PÄIVÄ!
[/q]
NO EN MÄ MIKÄÄ TEKNIIKAN IHMELAPSI OO, MUT KYL MÄ TON SILTI TIIÄN JA MUA ÄRSYTTI KU MAINITSIT ASIASTA, NII :p
(JA ON PASKAT ASIAKKAAT NI VÄHEMMÄSTÄKI OTTAA HERNEEN NENÄÄN <3)
ALLES OKEI :)
[q]ezzy, 22.10.2007 14:30:
anteeks mitä...
Inbox on siis saapuneet-kansio. Et varmaan sähköpostiakaan kutsu inboxiksi? Tai autoa vaikka etupenkiksi :D
[/q]
NO SIIS TUO INBOX, MISTÄ LÖYTYY NOI YKSITYSEMMÄT VIESTIT, KUN EI OLLA TUONNE THE WALLILLE KIRJOITELTU. VERANO VARMASTI YMMÄRSI MITÄ TARKOITIN. EN PYSTY TÖISSÄ 100% KESKITTYY KIRJOTTAMISEEN, SORI JOS AIHEUTIN SULLE PÄÄNVAIVAA.
JA SORI NY VAAN EN JAKSA POISTAA NÄITÄ CAPSEI SIKS AJAKS ET TÄN KIRJOTUKSEN TÄHÄN KIRJOTAN.
NII.
[q]cjet, 22.3.2007 18:37:
Joo no mut arvaa siirtix ne sit sitä tapaamista ens viikon alkuun tänään..
Nainen kenen piti haistatella mua soitti ja selitti että on olevinaan niin tukossa tänään että oli pakko lähteä pois jo töistä.. (eikä se ees kuulostanu tukkoiselta..) Jahistaa ku kaikki aina venyy ja paukkuu..
[/q]
"Tukossa".. Eikä ees kuulostanu siltä? voi ei, toi aiheutti ihan totaalirepeämisen. :D
Mut tsemppiä sitten ensi viikkoon siis :)
Vaikka oonkin vielkin ihan sekasin, vaikka onkin paska sää ja kaikkee muuta mut on tää ihan kiva olla kotonakin :) Sitäpaitsi Ausseis alkoi ny syksy, siel o pian ihan yhtä kylmä kun täälläkin
Tänään kuvat kehitykseen (kunhan kello tulis nii paljon :D), ja huomenna vois uskaltautua jo salille.. (vaikka mä kyl pelkään et kuolen sinne :D)
Ihan kiva et alkaa löytään kivojakin asioita täällä olemisesta :)
Työnantaja tarjos mansikoita Voi kiesus kuinka hyviä suomalaisia tuoreita mansikoita. Voi nam, voi nam.
Ja toi aurinko *sydän*
Energinen olo! Jee!
Ehdin just ja just apteekkiin, ja sain helkkaristi haalittua itelleni kaiken maailman lääkkeitä ja tököttejä. Kova kovaa vastaan, tää flunssa lähtee widdu nyt!
Kaupastakin revin käsiini mehua ja mehua ja lastenruokapurkkeja.
Mun on _pakko_ olla näillä rohdoilla ja tarvikkeilla ees vähäsen paremmas kunnos!
On terveellinen olo. Vaikka viikonloppu menikin rellestäessä ja eilinen meni ihan hukkaan (mitä inhoan melkeen yli kaiken), niin silti nyt on "ihan ok"-olo, kun eilinen ei menny kuitenkaan överillisesti darramässäilyks tai mitään sellasta.
Harmittaa kyl, et eilinen meni sillee hukkaan, mut eipä tässä ny kuitenkaan lähiaikoina oo samanmoisia tulossa.
Sit viel aletaan kaverin kaa käymään mun liikuntavapaapäivinä museoissa! Nyt varsinkin ku Helsingin museoihin pääsee ilmaiseksi, niin tulee ehkä paremmin käytyä. Siitä tulee ihan kivaa :)
Plus et kolme viikkoo ni oon Berliinis.
ja sit viel tänää forza ja Maija
Hymyttää!
Sitä jaksaa, kun on mitä odottaa. :)
[q]ella_, 6.12.2006 17:50:
Mikäs sulla on vikana? Tai lähinnä oireina? Kuulostaa nimittäin ihan mun vaivoilta.. ja mä sain just nappireseptin kouraan, ei suotta ottanu päähän, koska nyt kuurin jälkeen on taas ihan samassa pisteessä kuin ennenkin.
[/q]
Hartiat ja niska niin jumissa että päätä särkee ja oksettaa, ja kipu oireilee jo käsiin. Yläkropan liikunnan puute, töissä väärät ja raskaat liikkeet yms yms. Mut enhän mä ku jotain vuoden päivät rampannu "hakemassa" lihasrelaxantteja ennenkö tajuttiin sanoa et "pitäsköhän sun mennä fysioterapiaan".
Vikanani myös hampaiden yhteen pureminen, joka vaikuttaa kuulemma tosi paljon myös hartioihin. Eli hammaslääkäriinkin pitäisi siis mennä..
Ginger drink!
On vähä heikko olo niin tää tuntuu piristävän ja helpottavan kummasti.
Plus et tänää mennään kavereide kaa kattoo Batman, mikä jostai kumman syystä jäi lauantaina näkemättä vaikka liputkin oli jo varattuna.
[q]astaroth, 23.7.2008 23:05:
pitkästä aikaa saada itsensä urheilemaan.
:( onkin sitten se, että miten huonoon happeen sitä on itsensä päästänyt
[/q]
Se on kyl vittumaist, koska niiiin helposti saa ittensä paskaan kuntoon, mut vaatii paljon enemmän tekemistä, et pääsee sit taas takas siihe hyvään kondikseen.
Oon huomannu vähä samaa.
[q]Steven Hoaks, 19.8.2006 22:28:
Kirjoitin työhakemukseen * hihu *
[/q]
Piti tän lukemisen jälkeen ihan kattoa omakin työhakemus, mutta sieltä ei onneks löytynyt mitään viittauksia klubbariin tai muuhun
[q]mayah, 4.8.2006 09:05:
Se ois perjantai sitte, tytöt ja pojat
[/q]
Bileet!
Aamusali
Nii ja sit viel illal hieroja! Ja 6 päivää enää, 4 työpäivää, aivan ihanaa. Vähiin käy
Alotin eilen vihdoin pakkaamisenkin, systerille ostettu Suomen-tuliaiset, muille suklaat kentältä, Tainalle viel Arabiasta jotain haen ens viikolla... ihanaa.
Me so happy.
Pikaliimalla korjattu kenkä :D
Kestäis ees huomisen ni olisin tyytyväinen!
Onneks pystyn ostamaan uudet jo reilun parin viikon kuluttua
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,149
- 2,150
- 2,151
- 2,152
- 2,153
- ...
- 2,345
- Seuraava »