päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,147
- 2,148
- 2,149
- 2,150
- 2,151
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Eksyin tänään hakemaan Chai Lattea pikkukahvilasta, mitä pyörittää pariskunta Pietarista. Hemmetin mukavia olivat, ja Sydneyn paras Chai Latte mitä olen maistanut *sydän*
Piristipä mieltä.
Lisäksi olin tänään kattomassa aussianimaatioleffaa nimeltä Mary and Max. Ihana elokuva oli! Ripaus Suomea löytyi sieltäkin - post production producer oli nimeltään Henry Karjalainen.
Hmmmmm sit viel kävin tänää manikyyrissa ja poistattamassa rakennekynnet. Ny oon taas tynkäkynsi ja masentaa, mut hymyttää että pian ne on ihan kivan pituiset jo :)
Perjantaina skydive
Elämä on pelottavan kivaa just nyt *sydän*
Enää tää päivä, si viel tiistai keskiviikko ja si torstaina saa jo pakata ja perjantaina suoraa töistä lippu ostaan ja si mä oonkin jo kotona *sydän*
Me saadaan pesukone! Eilen lampsittiin äipän ja iskän maksaman illallisen jälkee Kamppiin ja humps, ostettii semmonen perusnäppärä Whirlpool. Se kannetaan meille kotiin asti ja asennetaankin vielä, eli tiistaina pääsen pesemään itse pyykkiä! Ei tarvitse enää pelätä että joku muu pilaa vaatteeni, nyt se pilaaja tulee olemaan vain minä itse jos sitäkään. Ei tarvitse miettiä että "toivottavasti se nyt pesee ne ja ne sillee ja noi tollee jnejne", saan käyttää huuhteluainetta ja muutenkin pestä vaatteet silloin kun tykkää! Jeh!
Selvisin pahasta asiakkaasta. Selvisin siitä muuten aika hemmetin hyvin.
Oon kuunnellu hyvää musiikkia koko päivän ja tanssinu ja hyppiny, sekä hikoillu Wiin parissa *sydän*
Emt, hymyttää!
Plus et enää muutama pvä ja lähen käymää minilomalla *sydän*
Goodbye airport, hello life :)
Ystävät, ihmeet, elämä
Lättyjä! Räiskäleitä! Lettuja! Iiih!
Mulla alkoi nyt vapaat :)
Huominen jänskättää kahenkin asian takia, ja ehkä kolmannenkin, mut saa ny nähä.. En toivo liikoja ettei sitten tarvitse pettyä.
Ärsytystä lieventää aina se, kun menee irssigalleriaan ja alkaa ilmiantamaan kaikkien pikku-irmojen kuvia
Kyllä, mä saan pienistäkin asioista hyvän mielen
Tänään näkee taas lisää ystäviä *sydän* ois joku yllärikin kiva mutta sitä tuskin tapahtuu
Kotona on vaan niin hemmetin hyvä olla *sydän*
[size=8]MItä mä ees ajattelin ku lähin pois täältä?[/size]
hyvä seura ja *jiihaa**känni* fiiwistelyä ja pian DTMmää kohti, oma kultakin lähtee mukaan vaikka ei mikään konemusiikin ystävä olekaan (vai onko jotain mitä hän on jättänyt kertomatta??*vink*).. ystävät on kivoja
Lol :D
hoidan tavallaan kahta eri asiaa, toinen on prioriteetti ykkösellä, mut jos siellä ei ole kiire, niin hoidan sitä toistakin asiaa. No, pri ykköseen tuli pri kakkosen keissi, jonka siirsin oikeaan paikkaan koska pri ykkönen on vaa sille ykköselle varattu.
No, eipä aikaakaan kun ykköses ei ollu jonoa/asiakkaita, niin mulle tuli kakkosen keissi ja se oli se mun keissi minkä aikasemmin siirsin :D
Oli hauska.
Perjantai! *plur*!
Ystävä, vauva, uudet tuttavuudet!
Ainiiiiiin! Näin rapussa alakerran naikkosta, ja se kertoi että meille tulee vuoden päästä lasitetut parvekkeet *sydän*
Ihanaa, saa kolmannen huoneen tähä kämppään
Ihana, ihana powerbody *sydän*
Nii ja Maija
Nii joo ja si viel yks juttu, pian on ilta ja asiat rupee helpottumaan :)
Toi AURINKO!!
Ihanaa ku Hämylinnassa on lumet jo lähes sulaneet, järvi on auki, aurinko paahtaa fuummm lasitetul partsil 58 auringos ja 32 varjos x) Eli ulkona on helposti yli 10 astetta, aika ihanaa etten sanois. Äipän kaa käytii jo aamupväl lenkil ja molemmil heräs terdefiiliksetkin x)
Ehkäpä myöhemmin päiväl viel vähän rauhallisemmin kävelemään tuonne ja nauttimaan ihanasta kevätsäästä *sydän*
Enää muutama tunti, ja sit ei tarvi neljään kokonaiseen päivään yrittää sietää tätä paskaa ja vitun urpoja ihmisiä :)
*loks*
*loks*
no ne palasethan siinä kuuluu loksahtelevan paikoilleen ^___________^
On vaan jotenkin niin luottavainen fiilis tulevasta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,147
- 2,148
- 2,149
- 2,150
- 2,151
- ...
- 2,345
- Seuraava »