päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Oli mukava herätä tänään kun eilinen krapula on ohi ja sai nukuttuu kunnon unet
Uus(-02) auto!!*jiihaa*
Kohta pääsee lentokentälle *sydän*
Yhteen niistä kymmenistä työhakemuksista, jotka olen kuukauden sisällä jättänyt, vastattiin ja minulla on huomenna työhaastattelu
Sain tänää mersu jeepin viikoks käyttöö, ja uuden lumilaudan
Sain pitkään taustalla hiostaneen homman päätökseen ja vieläkin on hyvät fiilikset iki-ihanasta viikonlopusta ja sunnuntaikrapulasta*jiihaa**plur*
Muuten vaan on kivaa.
Mä sain duunii.
Öööh... en tiiä onks tää päivän :) vai :( vai jotain siltä väliltä (ikipositiivisena ihmisenä kuitenkin valitsin :):n) Mutta musta tuli tänään neiti talotoimikunnan puheenjohtaja Just kun olin jättäny kaikki nakkihommat ainejärjestössä ja päättäny, että en tee enää ilmaista työtä vähään aikaan... Mut oon näköjään ihan parantumaton. On kyl hauskaa elää itsensä kanssa päivästä toiseen, pääsee ihmettelemään omia tempauksiaan
[q]Zyklonius:
*akateemistel*
[/q]
Just.. kappas vain! "Tämä tuli täytenä yllätyksenä!"
Onnea, lunttu!!1
Ja eiku seuraavaks maailmaa vallottaan!
[q]onni3mk, 27.10.2005 14:17:
Saan huomenna sossulta 50e:llä ruokaa kaupasta
Eikä se sossu sittenkään oo niin natsi, kun oon ajatellu. Sossu laskee, et normaaleilla ihmisillä menee noin 50e/viikko rahaa ruokaan! Ei mulla mun mielestä noin paljoa mee.[/q]
Aikalailla tohon menee kyllä /hlö. Varmaan 3-4 kertaa viikossa käydään kaupassa ja menee luokkaa 30Eur aina. Tämä siis kahdelta.
Meidän Iines koira rupee pikkuhiljaa tottumaan uuteen kotiinsa. Jyrsii nyt onnellisesti luuta
[q]Verottaja, 30.3.2005 18:52:
Mulla viel kolme viikkoo (seittemäs menossa).
[/q]
Sama juttu.
Mut ei se nyt sentään niin rankkaa voi olla et hikoilis.
[q]milmil:
hihiii tänään tuli kolme viikkoo tupakkalakkoo täyteen hyvin menee*aplodit*
[/q]
Hienoo!! mun pitäs kyl yrittää nyt lopettaa..nytkin koskee jo rintaan kun oon imuttanut niin paljon röökiä stressin takia.*poks*
olin 100 varma,et tää päivä ei lähde hyvin käyntiin kun en saanut nukuttua,jäi unet 4 tuntiin..mut toi aurinko piristi mieltä + hyvä musa heti aamusta joten hyvinhän tää päivä starttas sittekin.
Oli kivaa puntilla ja kauhee innostus soittaa levyjä.. huomenna sitten enää 3 päivää "tuomioon"
Maailman paras isoisoäiti oli taas niin liikuttunut ja onnellinen äsken kun soitin ja ilmotin että tulemme maanantaina käymään. *sydän* Homma pelasti kyllä meikäläisen seuraavat pari viikkoa. ^^
-Just harmiteltiin kun jouduttiin viime viikolle suunniteltu reissu perumaan. Mutta nyt on hommat taas parhain päin.
Ruotsi, täältä tullaan!
Parin päivän himmeä sekoilulaivareissu on päättynyt. Oli törkeen kivaa. :)
Yllätykseni saanki huomenna puolet enemmän rahaa ku olin kuvitellut
Toinen sitte, et oli alle kympin puhelinlasku
KOlmas vielä, kohta kulta tulee meille ja tehään toasteja
[q]Taika:
Itsensä idiootiksi tekeminen näyttää saavan jopa tän työpaikan vakavimmatkin ihmiset hymyilemään..:)
Kunhan muistan ottaa tän kruunun pois ennen kotiin menoa*hihu*
[/q]
mullakin on oma "aasi" -hattu
Täydellinen kevät ilma - Ellen kävi ulkoilemassa uudet timanttiaurinkolasit päässä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- ...
- 2,345
- Seuraava »