päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]*Jimmy Beam:
työ->hyvähyvä, yövuoro->aww shit!
jos pidemmän aikaa meinasit tehhä ni kyl koituu kuolemaks. Itte hieronu leipomolla pitemmän aikaa yössä.*dissaa* Mut rahat kyl on jees!*blingbling**nauru*
Voimia.
[/q]
Uskon että yövuoro sopii paremmin verrattuna 8-16 rytmillä, jolla olen aina väsynyt. Joulukuuhun asti pitäisi tosiaan olla, tammikuussa leikkimään sotaa Valmistun kesäkuussa varastonhoitajaks(WOW) ja saan koulutusta vastaavan työn nii mikäs siinä. Inex on yksi tavoitteista, jossa haluan työskennellä. Saas nähä miten pojan käy kun *blingbling* kiiltää silmissä
*hyvämeyötyöläisethymiö*
mä ompelin tänää paidan mulle, eka omatexa , sika siisti
[q]Maihku:
käytii äipän kanssa shoppailemas pikkasen....*plur*
kyl äipän kanssa on aina niin kiva shoppailla, varsinki ku ei tartte ite maksaa mitään*hihu*
[/q]
ja mä haluun kuulla kaaaaaaaaaaaaaiken mitä sait haalittuu
Munpäivän hymy taitaa olla se että oon nukkunu paljon ja kohta alan kattoo piirettyjä
Puhuin puhelimessa maailman ihanimman ihmisen kanssa kun ei muuten ehtinyt näkeen. Tuli kiva fiilis *sydän*
Bissee ja netti omas kodis *sydän* *känni*
Uudet levyt tuli postissa*jiihaa*
Uus kämppä varmistu
Auringonlasku lentokoneesta katsottuna. *sydän*
Jes oon ollu töissä enkä siis ole päässyt palamaan :)
[q]Fyraett:
Bissee ja netti omas kodis *sydän* *känni*
[/q]
tuota ei oikein voita mikään, vielä lisäksi joku hyvä leffa niin *sydän* työviikon saa aika hyvin putkeen
Ystävä*sydän*
ihanaa herää aikasten, ei oo kankkusta, ei kiirettä.
ja on ihanaa olla iloinen siskon puolesta.. toinen meni kihlautumaan.
Kahvia, musiikkia ja hyvä kirja...aah.. ja rauhaisuus..=)
[q]candyraver:
Tajusin tänään olevani onnellisempi kuin koskaan ikinä..ja olevani henkisesti vahvempi kuin olin kuvitellut olevani..Tajusin myös sen, että oon jossain vaiheessa tehnyt joitakin oikeita valintoja elämässäni ja siitä ansiosta oon saanut uuden mahdollisuuden kohdata kaikki mua vielä edessäpäin odottava kokemuksista viisastuneena ja kolhuista vahvistuneena..
Vaikka en voikkaan sanoa, että oisin saanut sisimpäni korjattua kokonaan viimesten parin vuoden jäljiltä, niin voin kuitenkin itselleni rehellisenä sanoa, että olen sen korjaamisen aloittanut ja olen ylpeä siitä, mitä olen jo saanut aikaan ja kärsivällisenä jatkan korjaamista*sydän*
Kiitos niille läheisille ihmisille jotka on mua tukeneet..tietämättäänkin.*sydän*
Olette ihania ystäviä*hali*
[/q]
*sydän*On hienoa nähdä että voit nykyään niin paljon paremmin *sydän*
aamu lähtenyt mukavasti käyntiin, kohta pääsee Pumppiin*iloinen*
[q]dj SäPi:
Kahvia, musiikkia ja hyvä kirja...aah.. ja rauhaisuus..=)
[/q]
wow.. ihan kun mä oisin kirjoittanu ton..
todellakin kahvii, musiikkia, hyvä kirja ja rauhallista..
nou krapulaa! mutta voi kyllä vaikuttaa sekin,että kiskasin niin ihmeelliset kännit et oksat pois,kömmin nukkumaan jo 20.?? :D
[q]Epailija:
Rakas päiväkirja: Tänään minua erehdyttiin luulemaan skinheadiksi. =D
[/q]
Hah! Your smoke screen has finally faded away!
Krapula alkaa väistyä ja mua vaan naurattaa. Absurdein viikonloppu aikoihin, tästä ei toivuta ihan hetkessä :DD
[q]äm, 16.4.2005 18:13:
Kohta saa taas olla kännissä
[/q]
Ämmä. Pelastanut päivän monesti purevilla kommenteillaan ja heitoillaan.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- ...
- 2,345
- Seuraava »