päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Ehdottomasti yks vuoden parhaista päivistä. Synttärit ei sinänsä ollu mitään erityistä, mut soitto työpaikasta pelasti kyl kaiken ja tietenkin ulkona aivan täydellinen kevätilma ("kesä tulee sittenkin"). Huomenna sitten voi kääntää hymiön toisin päin, kiitos ruotsin yo:n :(
Mä sain tänään ihanalta kaveriltani Harry Potter -kirjan *sydän**plur*
Alotin sit tänään moottoripyöräkortin hankinnan teoriaopinnoilla
Tyttöjä oli vain 1 minun lisäksi. Suurin osa oli kevarikorttia ajavia 16 -vuotiata poikia
Oli aika hassu olo siellä seassa
Sain tänää kutsun mun serkun häihin.. ja meinasin alkaa itkee jo ku luin sit kutsuu.. sit ku se hääpäivä on ni itken varmaan koko päivän....*hymy*
Ajelin viikset ja parran pois kevään kunniaksi. Kohta lähtee karmee talviponnarikin...*sydän*
Niin hyvä päivä ekan koulussa sieltä 1 aikaa kotti, sitten polkuilee aurinkoon 10km...ja sitten vielä siitä suihkun kautta kaupungille kattelee ihmisii ja olemaan iloinen
Enää 10 tuntia!
Sain remonttia eteenpäin maalauksen merkeissä
Muutenki oli nätti ilma ulkona päiväl ja sillee mukavaa!!*heiii*
kävin tänää moikkaamassa siskoa ja sen pikku poikaa*sydän*
sisko pyys mua sen muksun kummiksi*iloinen*
Sain äipältä karkkii *mussuttel*
[q]ezzy:
Ajelin viikset ja parran pois kevään kunniaksi. Kohta lähtee karmee talviponnarikin...*sydän*
[/q]
kai sä otit ne talteen tulevan talven varalle?
Mun tilillä olikin rahaa! Luulin et oli menny jo miinuksille :( Ja sit toinen hymyä aiheuttava asia; huomisen tuskan jälkeen alkaa ruhtinaallinen VIIDEN PÄIVÄN LOMA!!!!!!!
alennusmyynnit!! *sydän*
löysin niin paljon kivoja vaatteita ja rahaa palo... meinas aika loppuu kesken, huomenna sit uudestaan pari puseroo jäi viel ostamatta...
[q]mayah:
Kakkosseminaari olis tänään kahdelta
[/q]
On tää maailma kumma paikka. Teillä on Kakkosseminaari ja täällä on seminaari nimeltä Linjanvetoa.
[q]mayah:
---
serotonot:
On tää maailma kumma paikka. Teillä on Kakkosseminaari ja täällä on seminaari nimeltä Linjanvetoa.
---
Kakkosseminaari aka. toinen väliraportti :)
[/q]
seliseli... :D
http://www.linjanvetoa.fi
ajoissa töistä himaan vielä tosi hyvillä fiiliksillä. puistoon ison kaveriporukan kanssa = mukava puistopöhnä. oli kiva päivä ja jatkuu vielä chillaten pienellä porukalla himassa. kiva ilmakin on ollut!
Ei nyt olisi kauheesti aihetta hymyillä, mutta jotenkin olen varma, että kaikki päättyy vielä parhain päin.
[q]serotonot:
---
ezzy:
---
kai sä otit ne talteen tulevan talven varalle?
[/q]
en jaksais just nyt ajatella talvea, kun kevät on jo tuloillaan...
Enäää pari päivää lomaan:)things couldn´t be better...*hellokitty*
[q]MaSari:
huomisen tuskan jälkeen alkaa ruhtinaallinen VIIDEN PÄIVÄN LOMA!!!!!!!
[/q]
huh, todellakin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- ...
- 2,345