päivän :)

Back to häröily O

[q]ella_, 7.12.2006 18:48:
mäkin haluan kuumeen :( rentoutuis nää lihaksetki varmaan.
[/q]

Mul on just päinvastoin. Jokasta lihasta särki kahta kauheemmin kun viimeks olin flunssas! Lääkäri passitti sairaalaan kun luuli että oli aivokalvontulehdus (johon liittyy kuulemma jotain niskajäykkyyttä tms), ja sairaalas ne si oli vaa et "no sul o kova kuume ja lihakset vaa jumis". Mut oli aika ikävää. En päässy ees omin avuin sängystä ylös ku sattui lihaksii nii paljo.

¨¨¨
Mä keksin tänään, mitä ostan ukkoselle joululahjaksi :)
Ja tein hyvää lasagnea :)
Ja ostin ihanan mehukkaita päärynöitä :)

Aamuseiskalta herääminen normaaliin elämään tuntuu yllättävän mukavalta. Juon aamuteetä ja syön jugurttia ja hedelmiä. Hesari vaan puuttuu (tulee vaa viikonloppusin)! :D

Tänään muutenkin kiva päivä tulossa, mennää ukkosen kaa leffaan ja kaikkee kivaa pientä.

Hyvä fiilis :)

Tänään on hyvä päivä!
Oli ihana herätä pirteenä ja hyvin nukkuneena (vaikka heräsinki kuuden mais ja melkee lähin töihin), ja vaikka aurinko ei tuolla paistakaan, niin on jotenkin kaunista. Joo, myös harmaa sää näköjään voi olla kaunista.
Sit viel eksän avokki kehui mun tekemiä pullia, tuli hyvä mieli (JES MÄ ONNISTUIN! :D)
Siivoilu on kivaa, ja pian on taas ihan kivan puhdas kämppä (vaikka en ehkä jaksakaan luututa :P) ja tiskitkin puhtaina.
Jossain vaihees kaupungille pyöriin ja shoppaileen, ja illalla pääsee sit viel tanssahteleen, jjjjiiuuu! ^_______________________^

Ai vitsit et elämä on kivaa *sydän*

[q]Freja, 4.10.2005 16:58:
-Me ostettiin Inkan Aarre
[/q]

Samalla ostosreissulla ostettiin myös kirjoja, Puolikuiva siiderikirja, Maailman myytit ja tarut, sekä kortintekijän suuri käsikirja *sydän* Vihdoinkin voin alkaa tekemään aina itse kortteja, kun on apukirja vierellä Siinä on kyl tosi hyviä vinkkejä. Mulla on askartelubuumi

Kynttilät, hyvä musiikki, hyvä fiilis.
Jokin.

[q]Takyon, 15.9.2008 19:08:
Mä löysin Tukholma-reissulla todellista nörttijuomaa: Ubuntu-colaa ^_^
[/q]

UbuWHAT?

Taina tulee tänää tänne. Oli eile iha hassua ku juteltii tästä päivästä ja omista suunnitelmista ja ajatuksista yhteisen illan suhteen, niin ne olikin si iha samanlaiset :D

Tänään pysytään kaukana shoteista. Tänään keskitytään ehkä vaan skumppaan ja punkkuun. Ehkä myös siideriin, mut ennen kaikkea toistemme seuraan ja asioista juttelemiseen mitä kaikkea onkaan tapahtunut viimeisen puolen vuoden aikana.

ja 111 aamua kesälomaan. :)

[q]mayah, 12.9.2008 08:01:
(paitsi Reijan, joka on ihan tyhmä ja menee johonkin ihan tyhmään Lahteen.)
[/q]

Mut joo, viikonloppu, ihanaa, VAPAA viikonloppu edessä! 11 päivän työputki päättyy tänään.
Flunssakin alkaa hellittää, ja hyvällä tuurilla sunnuntaina pääsis jo ehkä lenkille, jos säät sallii. Eli ens viikol taas normi elämärytmi toivottavasti edessä. :)

Ihan hemmetin kaunista ulkona. Joutu iha välil pysähtyyn ja nauttiin auringonsäteistä.
Plus et satsumoita kaupasta, iiih!
:)

[q]sapeli, 28.8.2008 11:14:
Tuli mieleen:

on tänään onnen päivä
ei huolesta häivää
on tänään onnen päivä
ja onnellinen ooon

[/q]

ei iloisempi koskaan
ei koskaan ei koskaan
ei iloisempi koskaan
kuin tänään olla vois!

[q]VaLa, 25.10.2008 09:59:
Miten toi on mahdollista*ding*
[/q]

Mä oon vaa nii hyvä.

[q]Takyon, 13.10.2008 19:25:
[size=1]:D[/size]
[/q]

Täs sulle vähä lovee vaikka tollane negailija ootkin

Mieletöntä, että jo aamulla herätessään on tunne, että tätä päivää ei voi yksinkertaisesti pilata mikään. Eikä pilannutkaan/pilaakaan. Voi että

[q]Annakins, 13.10.2006 10:14:
---
mayah, 13.10.2006 10:12:
Ai niin, tänäänhän on myös se päivä, kun palkkapäivään on kahdeksantoista päivää.
---
Mut ajattele sit 18 päivän kuluttua ku sulla on palkkapäivä ni mulla on jo suurin osa (ellei kaikki *justjoo) huvennut :D
[/q]

Onneks on palkkapäivä kahdesti kuussa

[q]pirpeli, 16.6.2007 10:53:
Mulla on tänään klo 14 intialainen päähieronta*hihu*
(tulee tarpeeseen, päähä vähä sattuu :D)
[/q]

Uuuuuh, tekikö hyvää? Tai siis, no, nii? :D

Mä oon laittanu partsia koko päivän, ja ny on niiiin nätin näköstä että Se o kumma ku mul on aina krapulassa hirvee siivousvimma pitäs varmaan siis juoda useemmin :D

Lentoliput varattu *sydän*
Loma TJ66

Tänään on perjantai.
Tänää oli punnituspäivä. Tästä on hyvä taas jatkaa uuteen viikkoon

Edessä vielä 8 päivän työputki tän päivän jälkeen, mutta mulla on silti hyvä olo.

Itse asias aika hemmetin hyvä olla.

"What you don't have you don't need it now"

[q]Annakins, 15.6.2008 09:35:
Sunnuntaiaamuna vapaaehtoisesti hereilla klo 6.30??? o_O
[/q]

Joo, mul o ollu siivousviikonloppu. Menin nukkumaankin jo siinä kympin maissa :D

Kakku viimeistelyä vaille valmis, keksit jo paketissa ja pääsen sittenkin ajoissa nukkumaan.
Vielä tosin ehdin mokaamaan ja esim heittämään kakun lattialle tai maahan tai kompuroimalla tai jotain, mut toivon että en. Lähen ajoissa töihin niin voin liikkua rauhallisesti ja hötkyilemättä.
Kaikkee sitä kans tekee saadakseen työkaverit iloiselle mielelle.

AINII ja sain koneen ton sivustan auki (pienellä avustuksella), mutta lähes ihan itse. Puhaltelin pölyjä ja kattelin tilannetta. Mä ehkä saan koneen vielä toimimaan murisematta ja rämisemättä

Äitin ja iskän "lähes uudet"-kunnossa olevat, siniset 2 x kahden istuttavat vuodesohvat on liian isot tänne kämppään

Kyllä, se tarkoittaa sitä, että ne soffat muuttaa Pohjois-Haagaan

Hyvästit sinulle, paljon kokenut, baari-ihmisten kiertotuoli <3 hyvin palvelit, mutta mähmäilyt sai ny riittää

[q]mayah, 4.7.2007 13:14:
Oisko mun Ilta-Sanomien (about maailman luotettavin) horoskooppi voinu enää enempää olla oikeessa :D

"Saat otettua etäisyyttä kesäkuussa tapahtuneeseen asiaan. Vaikka se pyörii hetkellisesti mielessäsi, et ole asian kanssa liikaa tekemisissä."
[/q]

"Et häiritse toista osapuolta, vaikka kyselekin hänen menemisistään. Itse asiassa hän on otettu, että olet kiinnostunut hänestä."

Toi oli mun. Mitä se ny si meinaa? Oonks mä kyselly sun menemisistä? Ooksä otettu? En oikee tiiä et keneen tän yhdistäis. Pitää kai kysyä kaikilta tyypeiltä että oonko mä kyselly niide menemisistä ja et onko ne otettuja.

O