päivän :)

Back to häröily O

Postista tuli tänään mun Kotiteollisuus-huppari. Vähän on hieno ja lämmin

Ulkona on ihan uskomattoman kaunis sää*hihu*
Kerrankin osattiin oikeana päivänä mennä luistelemaan :)

Koulun oven edessä oli papanoita. Jänöpupu on tästä paikasta samaa mieltä kuin minä.

Huomenna Code Red ja mukavia ihmisiä sekä letkeetä musaa

[q]Zyklonius:
Kah, graduni arvosteltiin eximian arvoiseksi (Laudatur pelkkä teoreettinen mahdollisuus laitoksellamme ja käsittääkseni myös koko yliopistossamme).

... ja minä kun luulin ettei sitä edes hyväksytä. Heh, muikea maisteroitua kun on kaikista opinnoista erinomaiset tiedot ja arvosanat. *akateemistel*
[/q]

Joo todellakin ONNEA ihan älyttömästi. Itse voi vaan haaveilla vielä mistään valmistummisesta. huoh. joo ja tosiaankin kade kadekade

Löysin ihan törkeen hienot pallot lävistykseen. Tai no, ei ne oo pallot mut kuiteskin

[q]Zyklonius:
Kah, graduni arvosteltiin eximian arvoiseksi (Laudatur pelkkä teoreettinen mahdollisuus laitoksellamme ja käsittääkseni myös koko yliopistossamme).

... ja minä kun luulin ettei sitä edes hyväksytä. Heh, muikea maisteroitua kun on kaikista opinnoista erinomaiset tiedot ja arvosanat. *akateemistel*
[/q]

*super**pus* mönkijä on nyt ylpee akasta! ONNEA AKKASENI *sydän*

onneks mul on toi kissa mikä jaksaa pitää mut aina hyväl tuulel ees kerran päiväs.. mitä tekisinkää ilman mun "neitiä" *sydän*

ulkona on just ihanan lämmin *sydän*

sai uudet housut valmiiksi. nyt vaan odottamaan defence:ä mihin ne laitetaan.. *jiihaa**jiihaa*

värjäsin äsken mun hiukset ja nyt ne on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin punaset.. mä innostun aina uudest värist iha kauheesti.. ku nyt oon ollu blondi niin pitkään taas ni tää on siistii vaihteluu... i'm so happy..

[q]AdiRem:
ajokortti IS MAAAAIN !! nyt heti mamman auto ojaa
[/q]

onnea henu! =)

Mormonien pyytäminen takas ovelle myöhemmin tuotti vihdoinkin tulosta ja isukki joutu kestämään niitä vuorostaan. Parasta viihdettä

tuntuu vahan jo paremmalta, siit mita tuli tehtyy mut vielki kaduttaa.. saanu juteltuu vahan asiaa pois, selvemmaks.. kait

Sain Kelan laskun vähentymään muutospyyntöhakemuksella 1500 :sta 990:een. No mut silti aika *hikoil*...

ekaks tuli soitto että tulenko tekemään työsopimusta, uus duuni on siis varma!
seuraavaks tuli soitto et haluaisinko tulla soittamaan turkuun bileisiin!

näihin oli aika helppo vastata myöntävästi!

*jiihaa**joo*

Viikonloppu oli ja viikkokin alkanut hyvin eli toinen

[q]-xx-:
200 ov:n raja ylittyi
[/q]

onneaaa

[q]^hKt:
tää sai kyllä hymyilemään:
http://koti.welho.com/atervo2/azumanga%20princess.swf

[/q]

vo eee...kiitos kun jaoit tän meidän kanssa piristi omaa päiväänikin, ja parin kaverin

en ollutkaa isosti kipee

O