päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- ...
- 2,345
- Seuraava »
vihdoinkin julkaisin uuden nettisivuni ..
Töissä tuli vihdoinkin uusia haasteita, mutta enää kuusi yötä Tieston keikkaan
Vihdoinkin sain tyhjennettyä kaapista turhat/vanhat vaatteet pois. Ei niitä muovipusseja tullu ku vaan 5kpl.
No ompahan syytä sitten taas ostella lisää vaatteita, ettei kaappi ihan liian tyhjältä näytä..
Aurinko paistaa ja Tao tao soi *sydän*
Sain uuden, isomman ja valoisamman työhuoneen viimein käyttööni!!
Sain tehtyä yhden logon niin valmiiksi että olen itse siihen tyytyväinen - ei mikään ihan pieni suoritus Tosin näitä pitää vielä tehdä muutama lisää, mut nyt oon yhden ison askeleen lähempänä koko projektin valmistumista
Olen jumalatomassa humalatilassa tuntuu jo hieman huopelolta
Tämä alkaa pikkuhiljaa tuntua typerältä *tirsk**lmao*
Tänään varmistui se että mulla on yli vuodeksi eteenpäin töitä tiedossa!
Vaikka luulin pääseväni keskustelemaan johtajan kanssa ihan toisesta asiasta*iloinen*
Hyvä näin.
Tästä päivästä tulikin sit ihan jeeess päivä,vaikka alkupäivä hieman menikin "pinna tiukalla"
Sain kukkalähetyksen töihin naistenpäivän kunniaksi.. Aika hienoa näin nykypäivänä.. :)
[q]anqqa:
---
bad loop:
vihdoinkin julkaisin uuden nettisivuni ..
---
puskee java-virusta ekalla latauskerralla o_O
[/q]
öm .. kannattaisi ehkä katsoa vähän tarkempaan tota sun konetta .. nimittäin saittini ei käytä javaa :)
Ei ole montaa tuntia enää laivan lähtöön *känni*
[q]bad loop:
---
anqqa:
puskee java-virusta ekalla latauskerralla o_O
---
öm .. kannattaisi ehkä katsoa vähän tarkempaan tota sun konetta .. nimittäin saittini ei käytä javaa :)
[/q]
ekalla latauskerralla oli koodin alussa ennen edes doctype-määrittelyä oli pieni koodinpätkä tyyliin:
[code]<script>eval(String.fromCharCode( läjä numeroita ))</script>[/code]
tiedä sitte.. nokian käyttämä symantecin antivirus/firewall herjas että oli Trojan.ByteVerify.
Hyvä fiilis.
[q]anqqa:
ekalla latauskerralla oli koodin alussa ennen edes doctype-määrittelyä oli pieni koodinpätkä tyyliin:
tiedä sitte.. nokian käyttämä symantecin antivirus/firewall herjas että oli Trojan.ByteVerify.
[/q]
..todella outoa ..saittini koodi on ihan perus html / php meininkiä .. missään ei ole mitään javaan liittyvää. mitään <script> tageja ei ole. olisiko mahdollista että tuo tulisi jostain muualta ?
[q]bad loop:
---
anqqa:
---
..todella outoa ..saittini koodi on ihan perus html / php meininkiä .. missään ei ole mitään javaan liittyvää. mitään <script> tageja ei ole. olisiko mahdollista että tuo tulisi jostain muualta ?
[/q]
Riippuu missä hostaat. Harvemmin tollanen VAHINGOSSA tulee.
/N
vihdoin hampitohtori anto kunnon lääkkeitä! ibuxin 800 on hyyyvä ja eiköhän suu saada antibiooteil kuntoon muutamas päiväs
[q]zenny, 30.3.2005 18:36:
Kaks päivää työharjotteluu jälel.. sit loppu ilmaseks raataminen...*jiihaa* viikon hiihtoloma ees ja sit kouluu takas...
[/q]
Mulla viel kolme viikkoo (seittemäs menossa).
[q]Taika:
Tänään varmistui se että mulla on yli vuodeksi eteenpäin töitä tiedossa!
Vaikka luulin pääseväni keskustelemaan johtajan kanssa ihan toisesta asiasta*iloinen*
Hyvä näin.
[/q]
Herää epäilys, että mitä sen johtajan kanssa oikeen tulikaan tehtyä O_o
- « Edellinen
- 1
- ...
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- ...