päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]nicii:
Ihanaa kun olen löytänyt oman piennen metsänpeikon päiviäni valaisemaan & öitä kanssani vaeltamaan*sydän*
Olet rakas maria....olet sydämessäni*hali*
[/q]
*sydän*
Ihanaa kun olen löytänyt oman piennen metsänpeikon päiviäni valaisemaan & öitä kanssani vaeltamaan*sydän*
Olet rakas maria....olet sydämessäni*hali*
Ei noille Uhuu:n postauksien signatureille voi muuta ku nauraa *hih**nauru*
*Hassuhuuhkajajauhuuhymiö*
Äsken kannettiin kotiin pieni kääpiösnautserin pentu. Rotta on ihan pihalla kokoajan ja pyörii ku hullu :)
Mut on se aika vekkuli...
Nyt takas hössöttämään
[q]candyraver:
*sydän*tiimi! maria ja nicii,ootte upeita ihmisiä!!!*hali*
[/q]
*super**sydän*
Coon keksi mulle uuden forum-tittelin
Huomenna vapaa pv. duunista ja koko yö aikaa väsäillä musaa*jiihaa*
*sydän* Maailman ihanin lapsuuden ystävä *sydän*
On nii kivaa kun ollaan muuten ihan rikkipoikkinuhassajakuumeessa, et tilattii pizzat ettei tarvii tehdä ruokaa ite
Meitsin pää värjätään taas entiselleen Kirkkaanpaa punasta päälle,ja vähän tummempaa alle.
Pacifique
Oon tässä pari viimepäivää ollu maalaamassa kavereiden uutta kämppää. Eka 7-15 omissa töissä jonka jälkeen Keravalle uurastamaan... Eilen pääs lähtemään kotiin päin siinä ysiltä ja tänään vähän jälkeen kasin. Nyt siellä alkaa olla siltä osin valmista ja hitto ku on hyvät fiilikset ton takia :) Virtaaki tuntuu olevan paljon enemmän ku yleensä ku on päässy duunailemaan kivoja juttuja *sydän*
Illut ja piknik-seura En oo koskaan hymyillyt näin paljoa bileissä
88 \\o/
Vodka-karpalomehu.
Eiköhän tää taas tästä.
Poistin sitten uuden vahvistimen. Parempi kuin osasin kuvitellakaan, riippumatta tunkeeko siihen klassista, CJ Bollandia, leffasoundtrack-kamaa, Futurepoppia vai mitä
/|/|
Mulla on auto käytössä koko viikon
Saatiin viimeisteltyä kouluhomma mikä meinas viedä järjen Tästä siis opimme, ettei editointi ja sen sellanen höskäily ole meikäläisten hommaa, vaikka piristävää sekin toisaalta normaalien koulutuntien rinnalla *hymy**piis*
Tänään vain 3 tupakkaa poltettuna tästä se lähtee!
Ensimmäiseksi koulua vain 5h ja sitten vielä ku pääsee kotti ni postista hakee teknari
- « Edellinen
- 1
- ...
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- ...
- 2,345
- Seuraava »