päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,084
- 2,085
- 2,086
- 2,087
- 2,088
- ...
- 2,345
- Seuraava »
aurinko
[q]alien:
kesäloma osa 1/2 alkaa tänään!!
[/q]
hohoo, meinaakos tämä että jossain vaiheessa ensi viikkoa hieman *possu*illaan ;D
Vaikka auto leviskin eilen niin silti en aio sen romun haitata mun oloa, prkl! Vielä huominen työpäivä ja sit kesäloma alkaa. Lisäks eilen nähty Transformers pelasti illan :)
Lol, en tiennyt et kahen päivän darroja vois viel esiintyä mulla. No, pikkuhiljaa alkaa helpottaan.
Elämä o hauskaa ja jututkin on töissä taas ihan perjantaimaisia. :P
kipsi poissa
Mutsi on käymässä*hymy*.
Viikonloppu hymyilyttää. Oli vähän raskas tietty mutta omalla tavallaan sekin päätyy vaan korostamaan kivoja asioita.
Oli ihana viikonloppu
http://www.aijaa.com/img/t/00627/3021812.t.jpg
Mun päivien auringonpaisteet on jo 1v *sydän*
Eräs :)
MÄ TEIN SEN MÄ TEIN SEN MÄ TEIN SEN !!!
nyt voi taas kerran feilata eeppisesti, ei tunnu missään ku ainaki oon kerranki yrittäny ihan mummona lumihangessa ja voi sanoa tehneensä kaiken minkä pystyi. yks asia vähemmän minkä tekemättä jättämisestä syyttää itseään maailmanloppua odotellessa.
plur ^_________________________________^
Sain yhden ravintoladuunivuoron annettua pois, ihanaa. Enää yks 7 tunnin vuoro jäljellä, sekin sunnuntailiksalla.
[q]Pacho, 7.7.2009 21:53:
---
astaroth, 7.7.2009 14:41:
pääsin opiskelemaan :D
---
Vissiin ihan hyvin alkanu sun viikkos :D Ma sait töitä, ti opiskelupaikka, mitähän huomenna :)
[/q]
Viking-lotossa 6 oikein?
[q]Nacu:
---
salaisinko?:
1v 2kk ilman seksiä ^___^. vielä 8v 10kk tavoitteesta.
---
APUA!! *tipahtel* Eikö kukaan nyt auta toista?? Vai onko tässä isot rahat kyseessä vai mikämikä??
[/q]
mitään rahoja yms. itsekuria treenailen
Tänään olis kauan odotettu Disturbedin keikka*jiihaa*
Puhuin vieraalle.
Get this party started on a Saturday night
[q]astaroth, 7.7.2009 14:41:
pääsin opiskelemaan :D
[/q]
Vissiin ihan hyvin alkanu sun viikkos :D Ma sait töitä, ti opiskelupaikka, mitähän huomenna :)
[q]petraxx, 25.11.2006 17:38:
---
Bio, 25.11.2006 17:21:
Se tunne tänään taas ku puuhommissa käytin moottorisahaa.. mun käsissä sellanen tuhovoima, muhahahahaaa!! puut sai kyytiä!
---
miehet on sitten ihania*tirsk*
[/q]
Tuu kattoo ku lähetää poikaporukal ampuu sorsia ritsoil!
Vakuutusyhtiö*hymy*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,084
- 2,085
- 2,086
- 2,087
- 2,088
- ...
- 2,345
- Seuraava »