päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,082
- 2,083
- 2,084
- 2,085
- 2,086
- ...
- 2,345
- Seuraava »
ekat kahvit PÖYDÄN ÄÄRESSÄ omassa kämpässä kaverin kanssa
vielä sitä varsinaista muuttoa odotellessa. viimeiset remonttirutistukset työn alla.
Kullan syndet eilen meni just nappiin.
Tänä aamuna Kia on laulanu kokoaamun "tuiki tuiki tähtöstä"
[q]Kolera, 22.4.2007 10:29:
NELOSELTA EI TUU LAPSIELÄIMET OHJELMAA!!!1 parasta darrakatsottavaa semmoset ällösöpöt karvapeitteiset petoeläimen poikaset *sydän*
[/q]
Hih, ihana :D
Stadiumissa oli laskettelusuksia myynnissä seuraavin mainostekstein:
"Toimii niin rinteessä kuin sen ulkopuolella"
"Parhaimmillaan parkissa" (24/7-after-ski-sukset?)
:D
[q]pirpeli, 3.12.2009 22:17:
Mulla on tässä tää mun uus MacBook Pro*sydän*
[/q]
oonneeaa !
Mulla on tässä tää mun uus MacBook Pro*sydän*
Näen huomenna serkun + sen lapset! Mun pitäis varmaan käydä Suomessa useammin. Tai sitte ne sais käydä Berliinissä... ;)
NYT ALKO KESÄLOMA!!!!
*plur**plur**plur**plur**plur**plur*
Uus kiva työ ja uus oma koti
Just kun luulin etten enää osaa hymyillä...
...PvD:n Essential Mix -09
Jukebox on ilmeisesti potkittu klubbarista pihalle?? Henkilökohtainen :)))))
[q]$, 25.6.2009 09:54:
Suomennos golfille - Reikäpallo
[/q]
Meidän perheessä puhutaan kolopallosta.
oih..kaikki menee taas nii ihanasti..*plur* aurinko,hyvä fiilish,ihmiset..kaikki=) *sydän*
ihanaa musiikkia heti aamusta... *sydän**plur*
liian usein on monien ystävät harhaa, baarissa tavataan ja halataan. pintaliitoa vailla syvällisempää tuntemusta, ystävä onkin vaan tuttu... Mun rakkaat rakentuu siitä että ne tuntee mut, seisoo selän takana kun on tarvista, ravistelee välillä hereille. haastaa ja vastaisuudessa huumorilla tukee. ne ei tuomitse, sanoo toki olenko väärässä vai en, heidän mielestä. eivät hylkää, eivät jätä, kuumeessa käyvät kaupassa ja pitävät huolta. ja minä annan elämäni heidän puolesta!
kiitos teille, toivottavasti kaikki löytävät edes yhden sellaisen ystävän joita mulla on useita! =)
Tosi kiva peli-ilta hyvällä porukalla, pelattiin Rappakaljan jotain erikoisversiota ja Giljotiinia! *sydän*
Tämä päivä on monen hymyn arvoinen jo itsessään, mut kaiken kruunas tyttö, jonka pepsodent-hymy ei hyytynyt kertaakaan about puolen tunnin aikana bussia odotellessamme ja kotiin sillä matkustaessamme. Niiiin kutkuttavan ihanaa katsella (ihmisen itsensä huomaamatta, onnellisen tietämätön ku oli varmaankin kaikesta ympärillään olevasta) toisen väkisin esiinpyrkivää le grande smilea! Sinne se jäi ihan hapinesta tuijottamaan ikkunasta ulos.. olis hauska tietää mistä moinen.
[q]Jone, 25.8.2007 16:56:
---
Ana-5000, 25.8.2007 15:03:
mä sain mitalin! ^__^
---
...mut missasit hehkutuksen. Sun olis pitänyt kuulla se höysteteksti, joka porukoille esitettiin ennen ton myöntämistä.
You teh man.
[/q]
Saa referoida vapaasti privaan :)
alan olla jo paremmassa kunnossa parin viikon
flunssan jäljiltä :)
Suomennos golfille - Reikäpallo
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,082
- 2,083
- 2,084