päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,085
- 2,086
- 2,087
- 2,088
- 2,089
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Su illalla mulle tulee 2 uutta perheenjäsentä*sydän*
Ylimääräinen vapaapäivä. Tuntuu, että olen taas elävä.
Minä täällä Haminan Reserviupseerikoulussa hillun. Ja koska olen oppilaskunnan hallituksessa niin minun ei tarvitse osallistua mihinkään tämän päivän ohjelmaan paitsi ruokailuihin :) Eli melko lepi päivä taas tiedossa. Saa rentoutua koneella ja kuunnella musiikkia ihan kaikessa rauhassa.
[q]DagO, 1.9.2006 15:26:
---
Ana-5000, 1.9.2006 15:24:
---
DagO, 1.9.2006 15:15:
Ohituskaistalla ohitustilanteessa tuolla maaseudulla 148/100. Ei sitä pysty turvallisesti ohittaa ilman ylinopeutta kun ohituskaista on 1km pitkä.
Niin ja työkseni ajan autoo, joten leipä on kiinni autossa ja ajamisessa. Oli mul kyl onneks ollu kuski firman puolesta tän kuukauden. Mut jotain ajoja oli pakko ajaa ite.
Edit: Siinä kyseisessä kohtaa oli poliisien mukaan lähteny 16 ihmiseltä kortti 30 min sisällä.
---
Tuota, ohimennen, jos toinen ajaa sellasta vauhtia et itte pitää ottaa 150 lasiin et pääsee ohi, niin miks pitää ohittaa?
---
Autojono n.6 autoa jotka ajo gps:n mukaan 90km/h 100 alueella.
[/q]
Lähit ohittamaan kuutta autoa kilometrin ohituskaistalla?
[q]DagO, 1.9.2006 00:58:
Tänään saa ajokortin takas. Onhan se ollu jo 1kk ja 1vk ollu kuivumas. Mut eipä toi niin hirveesti ajeluita oo häirinny.
Mut nyt saa ajaa ilman sitä pelkoo ku näkee poliisiauton.
[/q]
Hieno ihminen <3
[q]ipe, 22.5.2007 08:48:
Ilmatieteenlaitos lupailee lauantaiksi 27 astetta Turkuun!
[/q]
Lupaa ne helsinkiinkin 24 voi kesä tulee. Ja mulla on normityö ja viikonloppuvapaa ja mä pääsen ulos nauttimaan siitä ilmasta!
[q]astaroth, 7.7.2009 14:41:
pääsin opiskelemaan :D
[/q]
Onnea
The big plan.
Unelmien toteutuminen näin - lähellä ollakseen totta.
Maailman hienoin huomioasu nimittäin hame ja vielä miehen päällä. Bongattu taannoin Stokiksen satamasta. :)
http://klubitus.org/liitteet/1095992098216.jpg
[q]martina:
SAIN KÄMPÄN!!!!!!!!! *JIIHAA* *JIIHAA* 2h+kk+S
uujeee!! helvetilliset saunapippalot meillä joka päivä.
[/q]
kummal puol jokkee? ;)
hyvä fiilis koulusta vaikka rästejä onkin ihan vitusti liikaa, pitää vaan painaa kevät tuhatta ja sataa ni ehkä jopa valmistunkin sit
Ja hunajata taas....!
Mulle soitettiin tänään aamulla ja pyydettiin Securitassille työhaastatteluun
Joten musta saattaa tulla vartija
Ihanan virkistävän raikas sade! Tekis mieli lähteä pomppimaan tonne ulos vesilätäköihin ku mikäkin pikkutyttö.
Sain vihdoin ja viimein asunnon! Wuuuhuu ja viel saunallisen.
Onneks on muitakin asuntopaikkoja olemassa kuin kaupungin vuokra-asunnot. Niille voi näyttää vaikka persettä. Huuhhuh mikä helpotus.
[q]Pieni tyttö, 6.7.2009 23:35:
Kävin tänään katsomassa tyttöämme klinikalla (syntyi keskosena 9.6) ja kuulin että paino oli noussu 950g ja siitäkö äiti onkin iloinen. Kohta se painaa jo kilon ja sitten juhlitaan kilojuhlia. Huomenna neiti täyttää jo 1kk *sydän* Niin onnellinen tyttärestään ja miehestään*sydän*
[/q]
Huijui, teillä on oikea superneiti siellä, noin aikasin halunnu tulla äitiä katsomaan :)
Kovasti voimia ja tsemppiä tulevaan, ei varmasti ole ihan helpoin alku teillä.
Ja onnea pikkuruisen rinsessan johdosta *sydän*
Aah mikä sää heti aamusta.
Pyykki on jo parvekkeella kuivumassa, joten kohta vois lähtee ulos.
Muutenkin vkl alkamassa..
Battlestar Galactican Final Season tuli tänään postissa. Tämä tarkoittaa että MARATOONI MARATOONI MARATOONI MARATOONI koko illan sitä sitten.
Tuhlailu! Shoppailu! Kaikkee kivaa löytyi, ja oikeesti hyödyllistä - sisustusjuttuja kämppääni siis. Nii ja rasvaa ja ja ja muutenki ollu ihan loistoaikaa, on se vaan ihanaa kun ei tarvitse edes mennä yksin nukkumaan *sydän*
Luksusta. :)
Oon oppinu tänään ihan hirveesti jo kaikkee, ja lisää tunkee oppia koko ajan :D Kaikki on kuitenkin aika loogista ja mä ny muutenkin opin aika helpolla asioita, niin kaikki on ihan ok.
Ehkä musta sittenkin on tähän :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,085
- 2,086
- 2,087
- 2,088
- 2,089
- ...
- 2,345
- Seuraava »