päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,078
- 2,079
- 2,080
- 2,081
- 2,082
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Uusi tukka*hihu*
Kiitos Veera!
Tän kertanen sairastaminen on ollu jotenkin koomista. Parasta lienee toki se, etten tunne itseäni hirveen kipeeks.
Varasin ajan lääkärille, olin 15 min ennen sovittua aikaa ja odottelin... ja odottelin.. ja odottelin.. potilaita tuli ja meni. Yleensä tossa paikassa lekurit on ajoissa, toisinaan jopa etuajassa. Noin tunti varaamastani ajasta lekuri, keski-ikäinen nainen, kutsui sisään ja meinasi vajota maan alle ilmoittaessaan, että oli vahingossa hypännyt mun nimen yli. Meitsi vaan, että nou hätä, ei tää mun maailmaani kaada. Pyyteli lisää anteeks.. ja vielä vähän lisää.. Joojoo, sellasta sattuu.
Täti puhui hiljaa, paljon, nopeasti ja hankalilla termeillä. Yhtäkkiä sen luuri alko soida ihan täysillä ja soittoäänenä Nokia tune, eikä se tietenkään löytäny nappia, jolla hiljentää luuri. Tididiidii tididiidii tididiidiidii! :D
Sattuneista syistä toivoin lääkityksen kapseleiden sijaan nesteenä, jolloin lekuri kysyi, oonko ihan varma, että saan lääkkeen otettua, kun ne nesteet on niin pahan makusia. Totesin, että pakko kokeilla.
Tohtori soitteli tuloksia seuraavana pvänä ja samalla tiedusteli, että oonko saanut lääkkeen otettua. Liekö makuhermot kehittynyt (erilaisten viinaksien juonnin myötä x) sitten lapsuuden, kun kirsikkaesanssinen lääke ei oo oikeesti kovin pahaa. Totesin, että joo, ei tää oo yhtään niin pahaa kuin oisin voinu kuvitella. Siihen lekuri, että olet selkeästi optimisti! :D (Yeah right...)
Mitä lääkkeeseen tulee, niin ei oo ollu kovin helppoa sen hankkiminen. Nyt käyny jo 3 apteekissa ja edelleen vissiin 3 pulloa (8:sta) uupuu. Parasta on tosin se, että nestemäinen lääke myydään ilmeisesti lähtökohtaisesti vain lapsille, koska pakkausselosteessa lukee mm.:
- Tämä lääke on määrätty vain lapsellesi (....Öööö.... Mutku MULLA EI TIETÄÄKSENI OLE LAPSIA?!)
- Lue tämä seloste huolellisesti, ennen kuin aloitat lääkkeen antamisen lapsellesi (...Pitääkö mennä äipän/iskän luokse ja pyytää niitä antamaan lääke?)
- Jos lapsesi sitä, tätä tai tota, niin ota yhteyttä lapsesi lääkäriin
- Ei mitään mainintaa ko. lääkkeen ja alkoholin tai esim. autolla-ajon tai koneiden käytön yhteensopivuudesta
...Jstn se on huumoria revittävä elämään. Vaikka sitten sairastamisesta. :P
Löysin muuttopuuhissa vanhoja kalentereita ja päiväkirjoja... sekä japanilaisen lastentarhan vuosikirjan vuodelta 1988. Meitsi on joskus ollut ihan söpökin ^____________^
Iih! Hankin Glorian Ofelia marketista IHANAN mini-silinterihatun!!
...oon haaveillu silinterihatusta jo vuosia (ja mun kohdalla se on OIKEESTI monta vuotta...!), silinteri-hinku on alkanu ihan muutaman vuoden ikäsenä kun mulle on luettu Muumipeikkoa ja siellä on ollu mun mielestä NIIN makee taikurinhattu...!
Fiksaationsa kullakin. Näkisittepä nyt tyytyväisen hymyn....
[q]Snaggo, 11.3.2008 19:08:
30 kilsaa tsygällä. eilen 20. jeah. kerrankin vähän irti bussi-metro-ratikka-oravanpyörästä, pääsee näkemään omaa kaupunkiakin. Kaikki onki yllättävän lähellä, kouluun ne 10km meni yhtä nopeasti kuin julkisilla.
sääli että loskaa taas luvassa loppuviikoksi.
muutenkin joku pyöräkuume iskeny, jopo/vastaava yksvaihteinen "stadipyörä" alkoi kovasti miellyttämään silmää, jonkun seuraavan suuremman kokoisen palkan saatan upottaa sellaiseen :o
[/q]
Oikea asenne! Itsellänikin tulee n.30km per duunipäivä poljettua ja helposti se 150km viikossa, mutta pyörä kans vaatii ja kunnolla sitä huoltoa ja varsinkin rattaiden ja muiden osien voitelua ja puhtaanapitoa kiitos katuhiekoitusten yms. Muuten jää virsi lyhyeksi oli kuinka uus ja huippu pyörä tahansa.
ps. Muista kypärä! :)
Veropalautukset rokkaa
Nyt vois sanoo,että nyt on hyvä fiivis...*jiihaa* kaikki menee niin loistavasti !!!!!! hui jui...*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
Näitä nokialaisia on tosi kiva kiusii =D
Meillä on tässä respassa sellanen ovi mistä jengi kävelee ulos ja siinä keskellä on nappi mitä pitää painaa että sen saa auki... No mitä monet ei tiedä niin meillä on pöydän alla kans nappi millä sen saa auki No jotkut jää sitten pällistelemään "Oooohhh Magic *pökr*" kun painan sen vaikka polvella auki ja samalla katon kattoon ja pidän käsiä niskan takana Ne ihmettelee tovin että miten toi aukes
Ne ei vaan tajuu
Selkä ei kiusinu tänää aamulla niin paljoo ku ylees ja sain aamun käyntiin ilman kourallista särkyläkkeitä.
John Candyn leffa alkaa piakkoin
Lyhyt duunijakso joulun alle varmistui. Helpottaa mukavasti opiskelijan elämää, kun ei tarvitse olla pelkän opintotuen varassa :)
Team tubitsa edustaa tänään pitkästä aikaan täydellä voimalla
Kämppis puistokemisti tuli eilen himaan melkein kolmen viikon italian reissun jälkeen... Sen lähettämä postikortti tuli tänään
Olin tänään vartijana Nokian uudessa känny kaupassa avajaisissa ja tykkäsin siitä paikasta ja työntekijöistä niin paljon että jätän sinne huomenna työhakemuksen
Bumerangi hävisi matkalla!!!!!!!!!!!! LÄPI LÄPI LÄPI LÄPI!!!!!!!!Kaikki on todella mainiosti
Ih, oon niin innoissani! Huomenna näkee pitkästä aikaa aivan mahtavan ja ihanan miehen! Viimeksi nähty varmaan tammikuussa kun mies lähti kuukausiksi reissuun pallon toiselle puolelle.
Nooh.. hyvää kannattaa odottaa!
...Thaimaassa ollaan ja tanaan Full moon Partyt*super**jiihaa*
Saan vihdoinkin mun luottotiedot takas sen jälkeen kun menetin ne viime vuotisen kiinteistön kanssa käydyn tappelun jälkeen
Hyvä homma
[q]Amma, 18.9.2009 10:21:
Guugeli on ystävä (reflexer kilt):
http://www.verktygsimporten.se/index.php?location=swedish&page=4&katid=135&subid=139
Tää on mun päivän :) että löysin ton vaatekappaleen intärnätistä (vaikka olinkin jo valmis ottamaan yhteyttä Stokiksen satamaan... x). ^__^
[/q]
Ei juma että on pähee, oli se sitte hame tai kiltti
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,078
- 2,079
- 2,080
- 2,081
- 2,082
- ...
- 2,345