päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,076
- 2,077
- 2,078
- 2,079
- 2,080
- ...
- 2,345
- Seuraava »
kissan kehräys <<<<<3333 en tiedä pitääkö maailmassa monet/mitkä eläimet mielihyvä-ääniä, mutta kissan kehräys on maailman parhaimpia asioita! vaikka sitä kuuleekin joka päivä, moneen otteeseen, aina se on kuitenkin yhtä hymyilyttävä asia.
[q]SASHA F, 18.8.2009 21:45:
just allekirjoitin ison levytys sopparin ISOLLE levyfirmalle Hollantiin*pepsodent**aplodit**toktok*
[/q]
JESS muthafucka!
[q]UnityF, 19.9.2009 07:48:
Syksy syksy syksy syksyyyyy! *sydän*
Parasta ollu tähän asti kun odotettiin yks päivä sadetta et päästiin ulos testaa sammakkosadeviittaa ja punaisia kumppareita.
[/q]
Aivan mahtavaa!
Meillä tykätään sateesta kanssa, odotellaan se pahin kaatosade loppuun ja sitten sadekamppeet päälle ja pihalle!
Meidän pihassa on toi asfaltti vähän kuprulla niin voi että miten hauskoja pikkulätäköitä sinne tulee
K & C eli kasvonaamio ja Carlsberg ja pian glitteria kynsiin
Olin kerranki reipas ja pyöräilin yli 20km. Sitte söin äipän tekemää mahtavaa ruokaa. Ja kohta saa muurinpohjalettuja ja kermavaahtoa.. Lomailu on ihanaa.
Ystävät. *sydän*
Sain netin toimintaan taas.
[q]Wolverine, 5.10.2009 10:12:
congratulations! :)
toi olis ollu semmonen keikka että itseäkin kiinnostaisi mutta lippujen hinnat oli niin suolaset että päätin jättää väliin.
[/q]
Kiidos, mä oon niin onnellinen! karmee hintahan se on Red Zonesta, mutta monta asiaa jotka hyvittää sitä =)
Nuotion ääressä istuminen
Tilasin tänään "Painajainen Elm Streetillä"- 1-7 boksin.
Hieno päivä Pian kaverin kaa Ideaparkkiin syömään ja ettiin takkii.
tipaton viikonloppu
Broidin sähkis. Broidi on päässy japaniin ihan hyvin ja on eksyny vasta pari kertaa.
Vähänkö oon iloinen et taa matka järjesty muutamista ongelmista huolimatta
Eilen käytiin alemyyneissä ja tarttu mukaan pihalenkkarit Kialle vain 6e ja Sampulle airwalkin peruskengät -50% 20e. sit peli xboxiin, lastenkirjoja, saippuakuplia, uusi pallo, sukkia, alusvaatteita, broideille syndelahjat ja eka joululahja jo kaappiin oottamaan mut siitä ei täs foorumis enempää.
Muutenkin Miran vierailu ja kaikki höpöttely
Tänään sit ulos potkimaan tota uutta palloa ja puhaltelemaan saippuakuplia.
Auringonnousu ja sumuinen maisema. *sydän*
Työhaastattelu meni hyvin (taas kerran). Nyt vaan kuumottelemaan kaikkia viranomais- ja luotettavuustarkastusten tuloksia. :O
Pääsisinpä mä töihin!
Jee. Vihdoin on ylimääräiset romut viety kaatopaikalle ja koko asunto siivottu kunnolla. Enää on melkoinen määrä pulloja viemättä ja noi paperikasat täytyy vielä käydä läpi
Nyt voinki vaan löysäillä loppuillan...
Syksy syksy syksy syksyyyyy! *sydän*
Ihanan syksyinen aamu ja muutenkin ollu todella kauniita syksyn ensiviikkoja.
Parasta ollu tähän asti kun odotettiin yks päivä sadetta et päästiin ulos testaa sammakkosadeviittaa ja punaisia kumppareita.
Tänään mennään kerämään erivärisiä lehtiä et päästään askartelee.
[q]SyndroDome, 13.7.2009 17:42:
Wish me luck!
[/q]
Onnea, toivottavasti saat unelmakodin
Oma koti, sellanen jonka myös tuntee kodikseen, on kuitenkin yks tärkeimmistä asioista mitä on :)
[q]mayah, 17.8.2006 22:19:
:D Nää ei kyllä valitettavasti onnistu tälle viikonlopulle, ku ei siellä oo tarpeeks lapsenvahteja näin lyhyellä varoitusajalla
[/q]
LOL
Voihan alko naurattaa pahasti.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,076
- 2,077
- 2,078
- 2,079
- 2,080
- ...