päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,077
- 2,078
- 2,079
- 2,080
- 2,081
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Perhana, jokunen viikko sit löysin äipän luota mun inttipäiväkirjan. Nyt kun avasin niin aivan pirun siistii, hienoja juttuja palaa muistiin ^__^
Tää on kyllä jo tiistain :) , mutta:
[q]mayah, 17.8.2006 22:04:
---
*Mirri*, 17.8.2006 21:17:
Landeilu äipän ja isin hoivissa on kyl helmee. *sydän*
---
Lauantaina tullaan perästä ^__^
[/q]
Pussikaljalle valtsun taakse? Kuin silloin nuorena...
Musaka *sydän*
Tänään kampaaja*hymy*. Laitetaan punaisillä raidoilla ruskeat, uudet pidennykset.
Lähti kahen päivän migreeni pyllypiikeillä pois... ihanaa kun ei satu
[q]sune, 10.8.2006 20:52:
MIRRI: "kukin tehköön ihan mitä haluu ja jos jolain o jtn sanottavaa ni soon VOIVOI ITKUKYYNEL"
Soot ihan paras
[/q]
noku...ärrr...ugh.
hajotkaa muut linkkulaiset meidän juttuihin
[q]zaler, 10.8.2006 10:18:
työhaastattelu tänään klo 14.. :)
[/q]
*peukkuja pidel*
Reikiä nolla!
Vaikka koulujutut aiheuttavat vähän stressiä (pari päivää aikaa värkätä sivukaupalla tarinaa, tää klubbarissa hengailu auttaa huimasti...) ja se vähän ahistaa etten ole saanut töitä kesäksi, oon silti aivan helvetin onnellinen. Mun on vähän väliä vaikea käsittää että oon saanu elämässäni viime vuosina niin paljon hyvää, sellasta mitä kaikilla ei ole kai koskaan. Joskus siitä tulee jopa syyllinen olo.
Tässä vielä kun lukee keskustelua pääsykokeista, voi huokaista helpotuksesta ettei ole sitä huolenaihetta enää. En tiedä, mitä tekisin nyt jollen olisi päässyt opiskelemaan pari vuotta sitten kun hain. Mä inhoan sen verran epäonnistumista etten usko että oisin saanu motivaatiota hakea uudestaan, ainakaan samaan paikkaan. Ja mä rakastan mun alaa. <3
Onnea vaan kaikille joille pääsykoestressi on nyt ajankohtainen!
[q]Zenni, 7.5.2009 11:45:
---
ice-angel, 7.5.2009 11:38:
Mille linjalle hait?
Meinasin hakea sisustussuunnittelu linjalle, mut odotan että se aikuiskoulutus alkais...parin vuoden välein.
---
Onks noissa aikuiskoulutuksissa yleistä ettei ne ala joka vuosi? Pari vuotta tuntuu jotenkin pitkältä ajalta.
Hain digitaalisen viestinnän linjalle, saas nähä miten käy.
[/q]
Viimeks alkoi sisustussuunnittelulinja 2008 syksyllä ja laitoin s-postia sinne ja ilmoittivat että ei ainakaan tänä vuonna ala, eikä tod.näk. ensi vuonna.
Odottelen, mutta sitä ennen hankin toisen koulutuksen.
En tidä että onko se niinkään yleistä...=o
[q]La Petite, 7.5.2009 10:46:
---
Mark, 7.5.2009 10:34:
---
thomas, 6.5.2009 16:01:
---
Zenni, 6.5.2009 15:33:
Sain kutsun Metropolian pääsykokeisiin! o/
---
onnea onnea ! _o/ _o/
---
Pitääkö nykyään onnitella siitä että pääsee pääsykokeisiin?
-M
---
Samaa ihmettelen myös mä, noihin AMK kokeisii kutsutaan aina ihan hitosti porukkaa...
[/q]
Nojaa, kutsun takana on viikkojen työ ennakkotehtävien parissa ja aloituspaikkoja jaossa 16, joten mulle on vähän isompi asia erottua ennakkotehtävieni kanssa niistä sadoista muista, jotka samalla linjalle hakevat. :)
Liput U2n keikalle tulossa postissa ^____________________^
Ihana pv ystävien kans.
Näin entisiä työkavereita tänään ja meillä oli joku paras ilta aliasta pelaten ja mokkapaloja syöden :)
[q]raveIt, 5.10.2009 10:06:
U2 RED ZONE !! *sydän*
[/q]
congratulations! :)
toi olis ollu semmonen keikka että itseäkin kiinnostaisi mutta lippujen hinnat oli niin suolaset että päätin jättää väliin.
Ilta-aurinko
ø¸ ¨°º¤ø¸ ¨¸ø¤º°¨
¨°º¤ø¸ PsyTrance¸ø¤º°¨
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,077
- 2,078
- 2,079
- 2,080
- 2,081
- ...