päivän :)

Back to häröily O

Perjantai

Wally Lopez vihdoin suomessa!

- Kaverinkaa kivaa uimalas, hyvä seura, ihana ilma ja hyvää ruokaakin oli.
- No ilma yleisesti
- Näin aivan ihanan asunnon netissä, vklp ehkä kattoo sitä
- Pääsen vklp baarii pitkästääää aikaa, namsk.
- Ihanuudenkaa mökil saunomas ja uimas, ah.
- Työhaastettelu!! MAU.

Syksy tulee ja uudet kuviot kans.

Yks kaunis nainen avas mulle oven tänää ja hymyili niin nätisti että *sydän*

Muutan tänään uuteen kämppään!!! JIIHAA!!! Fiilikset on ihan katossa!!! *jiihaa**sydän**aplodit*

[q]Freja, 25.11.2009 10:28:
---
sapeli, 25.11.2009 09:00:
Näyttää pahasti siltä että kohta asustellaan upeassa, vimpan päälle rempatussa, 2-kerroksisessa, tilavassa rivitalokaksiossa, jossa on oma piha ja sauna ja on muutenkin kovin, kovin hieno!
---
uij onneksi olkoon! Mihinkäs päin sitä ollaan muuttamassa?[/q]

Ikävä kyllä vähän hankalampaan paikkaan Pohjois-Helsinkiin, mutta ei onneksi kuitenkaan ihan mahdottoman kauas.

Aurinko paistaa Koulun jälkeen kaverin kanssa vaeltamaan kaupungille päämäärättömästi. Sitten ehkä yhdelle maittavalle siiderille jos vaan rahaa riittää.

Hyvä ystävä yllätti isolla kukkakimpulla!

aurinko paistaa *sydän* ja on hyvä fiilis *plur**jiihaa*

20kilsan pyörälenkki ja ulkona olo on ollu tooosi nätti säää *sydän*

Ihan nätti sää, vois lähtee kävelylle johkin metikköön.. Tuska-lippu varattuna ja torstaina sen saa maksettua ouujea hyvä fiiwis muutenkin

Mun varmaan tarvitsis huolestua itsestäni jo kohta, eilisen shoppailureissun(kin) jälkeen saavuin yllättäen "pienessä sievässä" kotiin..*nauru*

Nyt ei kyllä Ritva voida nähdä kuin maanantaisin, torstaisin ja sunnuntaisin koska tää juttu ei näytä pysyvän kyllä millään hallinnassa edes tiistaisin xD

Töissä sähköpostijärjestelmä nurin. kylläpä harmitti kun piti lähteä koti. Seuraavaksi yritän opiskella auton renkaiden vaihtamista.*justjoo*

Aurinko paistaa eikä Suomessa oleminen vituta enää ihan niin paljon kuin eilen... Ja kiva nähdä Suomen työkavereita muutaman viikon tauon jälkeen!

eilisen :) oli nike moves -tanssitunti *sydän*

Vapaus (TJ 0)

Puhelinmyynnit nurkkaan

edit: nyt onki 2 työpaikkaa toukokuunloppuun myyn keravan rautiassa nauloi ja jatkan puhelinhäriköintii iltasin välillä sillee
(oommä sit kai aika hyvä jos mua ei päästetä pois)

Olen terve
pääsin raikkaaseen ulkoilmaan pitkästä aikaan
bussikuski oli kovin iloisella tuulella matkallani espoon keskustaan ja matkalla oli vielä pikku tyttö joka lauleli ja kertoili tarinoita kovasti.
Sain maailman kivoimman värjäyksen päähäni
Puusilta tuoksui linnanmäeltä
puhaltelin saippuakuplia ihanan ihmisen kanssa
kotona kateltiin vanhoja vauva videoita isin ja äidin kanssa
hymyilyttää
kesä
ihana päivä *plur**sydän*

Kevät. Kohta kesä. Voi haistaa jo vastaleikatun nurtsin ja maistaa jääkylmän Red Bullin Lakiston puun alla. Voi kuulla golfkenkien rapinan soralla, tuntee auringon ja tuulen iholla. Ajatella jotakuta ja hymyillä. *sydän*

O